برترین نژادهای سنا، مانچین، فینشتاین

سناتور جو مانچین، DW. Va.، در روز سه شنبه، 20 سپتامبر 2022، کنفرانس خبری در مورد اصلاحات اجازه انرژی در ساختمان کنگره در واشنگتن برگزار می کند.

بیل کلارک | CQ-Roll Call, Inc. | گتی ایماژ

دموکرات ها اکثریت سنا را در سال 2022 افزایش دادند. آنها خوش شانس خواهند بود که این دستاوردها را در سال 2024 حفظ کنند.

جمهوری خواهانی که پس از انتخابات میاندوره ای نوامبر، مجلس نمایندگان را به دست گرفتند، امیدوارند سال آینده نیز این موفقیت را در سنا تکرار کنند. آنها دلیلی برای امیدوار بودن دارند: دموکرات ها با نقشه دلهره آور سنا در سال 2024 روبرو هستند که آنها را در 23 مسابقه از 34 مسابقه چرخه، از جمله کرسی های متعددی که برای چالش های GOP آماده هستند، قرار می دهد.

در برخی از آسیب‌پذیرترین رقابت‌ها، دموکرات‌ها تلاش می‌کنند کرسی‌های سنا را در ایالت‌هایی که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و جو بایدن رای داده‌اند، حفظ کنند.

چشم انداز تیره و تار برخی از دموکرات های سنا را به فکر بازنشستگی می اندازد، حتی پس از آن که پس از نمایش بهتر از حد انتظار در انتخابات میان دوره ای، اکثریت اعضای حزب به اکثریت 51-49 افزایش یافت.

در اینجا برخی از برترین مسابقات سنا برای تماشا آمده است:

ویرجینیای غربی

سناتور جو مانچین ممکن است یکی از محافظه‌کارترین دموکرات‌های سنا باشد، اما وابستگی حزبی او هنوز شانس او ​​را برای انتخاب مجدد در ویرجینیای غربی قرمز رنگ که تقریباً 40 درصد در سال 2020 به نفع ترامپ بود، به خطر می‌اندازد.

شاید به همین دلیل است که مانچین هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد مجدداً نامزد شود یا خیر – یا اینکه چرا حتی در برابر اعتراف به دموکرات بودنش در انظار عمومی مقاومت کرده است.

رقبای بالقوه جمهوریخواه مانچین منتظر نیستند تا رئیس فعلی برنامه های خود را فاش کند. الکس مونی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، که ترامپ برای رقابت موفقش در مجلس نمایندگان در سال 2022 از او حمایت کرد، پیش از این یک امتیاز به دست آورده است. قول حمایت 10 میلیون دلاری از سوی باشگاه محافظه کار رشد برای انتخابات مقدماتی او در سنا.

بایگانی های FEC نشان داد که کمپین منچین تا پایان ماه مارس 9.7 میلیون دلار پول نقد در اختیار داشت.

اما بزرگترین رقیب احتمالی مانچین در حزب جمهوری خواه می تواند فرماندار ویرجینیای غربی جیم جاستیس باشد که گفته می شود ثروتمندترین مرد ایالت و یکی از رقبای مورد علاقه آن برای رقابت در سنا است.

تحلیلگران انتخاباتی در ساباتو کریستال بال در ماه ژانویه به ویرجینیای غربی امتیاز «تقویل R» دادند و آن را به آسیب پذیرترین کرسی سنا در دوره تحت کنترل دموکرات ها تبدیل کرد.

مانچین که در انتخابات سنا سال 2018 با حدود سه درصد برنده شد، اخیراً بین خود و دموکرات‌های دیگر فاصله انداخته است. او حتی قول داد که به آن رای دهد لغو قانون کاهش تورم، لایحه مخارج امضای بایدن که مانچین به تصویب آن کمک کرد، در حالی که در فاکس نیوز شکایت کرد که دولت قول خود را زیر پا گذاشته است.

آریزونا

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان به طور یکسان، کرسی آریزونا را که سناتور کیرستن سینما در اختیار داشت، هدف گرفته‌اند، که در اواخر سال 2022 حزب دموکرات را ترک کرد و به عضویت در آمد. مستقل.

تغییر سینما که همچنان با دموکرات‌ها تشکیل جلسه می‌دهد، به او اجازه می‌دهد تا از یک مبارزه اولیه بالقوه کبود در سنا صرف نظر کند و مستقیماً در انتخابات عمومی رقابت کند.

اما این حرکت مسیر پیروزی او را در ایالت تضمین نمی کند، که به عنوان فرصتی برای تصاحب در نظر گرفته می شود. سینما هنوز اعلام نکرده است که آیا در سال 2024 مجدداً انتخاب خواهد شد یا خیر.

سینما که زمانی یک دموکرات مترقی به حساب می آمد، در سال های اخیر روشی معتدل را در پیش گرفته است. او انتقاد برخی از اعضای حزب سابق خود را به دلیل رای او علیه افزایش حداقل دستمزد و مخالفت او با تغییر این قانون به دنبال داشت.

او اکنون با یک چالش بالقوه از سمت چپ خود در روبن گالیگو، نماینده دموکرات، روبرو است، که بنا بر گزارش ها، در حالی که او برای شغلش رقابت می کند، سینما را مورد انتقاد قرار داده است.

کلانتر جمهوریخواه مارک لمب نیز وارد رقابت شده است. او می‌تواند در یک انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در برابر کاری لیک، مجری سابق اخبار تلویزیونی که در انتخابات فرمانداری آریزونا در سال 2022 به کیتی هابز دموکرات باخت و اکنون در حال بررسی نامزدی برای سنا است، رودررو شود.

اگر Sinema اجرا شود، مسابقه سنای آریزونا می تواند به یک مسابقه سه جانبه تبدیل شود. معلوم نیست چه کسی در ایالت نوسانی که بایدن در سال 2020 با اختلاف کمتر از یک درصد نسبت به ترامپ پیروز شد، از مزیت برخوردار باشد.

در حالی که برچسب مستقل سینما می تواند در ایالتی که ثبت نام در دو حزب اصلی با “دیگران” رقابت می کند، جذابیت داشته باشد، نظرسنجی ها نشان می دهد که سناتور همچنان محبوب نیست.

مونتانا

اوهایو

سناتور دموکرات شرود براون از سال 2007 بر کرسی خود نشسته است و او قبلاً برنامه های خود را برای چهارمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرده است.

اما همانطور که جمهوری خواهان اعلام کرده اند، در حال حاضر رقابت سنا در اوهایو در سال 2024 به عنوان یک دستپاچه در نظر گرفته می شود. دستاوردهای قابل توجهی در این ایالت در دو دوره انتخابات گذشته.

ترامپ در سال 2020 بیش از 8 امتیاز ایالت باکی را برد و نامزدهای حزب جمهوری خواه از جمله سناتورهای فعلی را تایید کرد. جی دی ونس و فرماندار مایک دی واین در میان ترم پیروز شدند.

مت دولان، سناتور ایالتی و مالک جزئی تیم بیسبال کلیولند گاردینز که در انتخابات مقدماتی سنای جمهوری خواهان در سال 2022 شرکت کرد، برای کرسی براون در سال 2024 نامزد شده است. برنی مورنو، یکی دیگر از رقبای جمهوری خواهان برای کرسی سنا، زمانی که پیشنهاد کرد که در آنجا مورد بررسی قرار گرفت. باید غرامت برای فرزندان سربازان جنگ داخلی اتحادیه “که برای نجات جان سیاهپوستان جان باختند” باشد.

میشیگان

دموکرات ها در سال 2024 از کرسی باز مجلس سنا در میشیگان دفاع خواهند کرد، ایالتی که در سال 2016 به ترامپ و در سال 2020 به بایدن رای داد.

سناتور دبی استابنو تصمیم غافلگیرکننده برای عدم حضور در دوره پنجم، مزیت فعلی دموکرات ها را بر کرسی حذف کرد، بدون اینکه در آن زمان جانشین مشخصی برای نامزدی انتخاب شود.

دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ در میشیگان به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند و کنترل مجلس نمایندگان و سنا را در دست گرفتند و یک دوره دیگر را برای فرماندار گرچن ویتمر تضمین کردند.

مایکل هوور و نیکی اسنایدر جمهوری خواهان تاکنون وارد رقابت برای کرسی استابنو در سنا شده اند.

از طرف دموکرات ها، الیسا اسلاتکین، نماینده مجلس نمایندگان، که در یک رقابت سخت در انتخابات مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای پیروز شد، به عنوان مدعی اصلی برای کرسی در نظر گرفته می شود. اسلاتکین در سال 2022 توسط لیز چنی، نماینده سابق جمهوری خواه، که انتقاد شدید او از ترامپ پس از شورش در 6 ژانویه، باعث گسست رهبری حزبش و بسیاری از اعضای آن در مجلس شد، تأیید شد.

توپ کریستال ساباتو و گزارش سیاسی کوک هر دو می گویند که رقابت سنای میشیگان به دموکرات ها متمایل است.

کالیفرنیا

برخلاف بسیاری از رقابت‌های دیگر در این فهرست، در رقابت کالیفرنیا تردیدی وجود ندارد که دموکرات‌ها کرسی سنا را که قرار است در سال 2024 باز شود، حفظ کنند.

سناتور دموکرات دایان فاینشتاین که به مدت سه دهه در این کرسی حضور داشت، در سن 89 سالگی اعلام کرد در پایان دوره فعلی خود بازنشسته شود.

در آن زمان، چندین دموکرات کمپین های خود را برای شغل او راه اندازی کرده بودند. فهرست نامزدهای اعلام شده تاکنون شامل نمایندگان آدام شیف، کیتی پورتر و باربارا لی است که احتمال بیشتری در راه است.

فاینشتاین، مسن‌ترین عضو سنای ایالات متحده، در بهار به دلیل مشکلات سلامتی یک ماه مرخصی گرفت. نگرانی‌ها در مورد آمادگی فاینشتاین برای پست به سرعت به نقطه درگیری میان دموکرات‌ها تبدیل شد، به طوری که برخی آشکارا خواستار استعفای فوری سناتور ارشد و برخی دیگر از او دفاع کردند. غیبت فاینشتاین در کمیته قضایی سنا، تلاش دموکرات ها برای پیشبرد نامزدهای قضایی بایدن را کند کرده است.

نوادا