با پیگیری سرمایه گذاران داده های کلیدی اقتصادی، بازدهی خزانه داری افزایش می یابد

بازدهی خزانه داری ایالات متحده روز پنجشنبه با ارزیابی سرمایه گذاران داده های اخیر بازار کار به منظور سنجش احتمال رکود اقتصادی آتی افزایش یافت.

بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری با 1 واحد پایه بالاتر در 3.298 درصد بود، در حالی که نرخ 2 ساله با 6 واحد افزایش به 3.829 درصد رسید.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

3 دلیل مهم بودن سود بانک های بزرگ برای بازار سهام در هفته پیش رو

باشگاه سرمایه گذاری CNBC

بازده به صورت معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کند.

وزارت کار روز پنجشنبه گزارش داد که در هفته منتهی به 1 آوریل، با وجود نشانه هایی مبنی بر اینکه بازار کار تحت فشار قرار گرفته است، تعداد مطالبات بیکاری در هفته منتهی به 1 آوریل به 228,000 رسید.

مجموع در واقع کاهش 18000 نفری را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد، به دنبال تجدید نظرهای فصلی که تعداد اولیه گزارش شده را با 48000 افزایش به 246000 رساند. اقتصاددانانی که توسط داو جونز مورد نظرسنجی قرار گرفتند به دنبال 200000 مورد از گزارش روز پنجشنبه بودند.

پس از اینکه گزارش حقوق و دستمزد خصوصی ADP کمتر از حد انتظار بود، بازدهی تحت فشار قرار گرفت، در حالی که شاخص خدمات ISM نیز رشد کندتر از حد انتظار را نشان داد و بر ترس از رکود افزود.

حرکت‌های سیاست پولی آتی همچنان در کانون توجه قرار دارند و فدرال رزرو همچنان به مقابله با تورم و عواقب پس از فروپاشی بانکی که باعث آشفتگی در بازارهای اوراق قرضه در هفته‌های اخیر شده است، ادامه می‌دهد.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، قرار است فدرال رزرو بعدی در اوایل ماه مه تشکیل جلسه دهد و بازار در مورد توقف یا افزایش ۲۵ واحد دیگر نرخ بهره توسط بانک مرکزی تقسیم شده است.

سرمایه گذاران از نزدیک گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه را دنبال خواهند کرد تا نشانه های بیشتری مبنی بر اینکه انقباض سیاست پولی فدرال رزرو شروع به خنک کردن اقتصاد کرده است.