با وجود واکسن ، مرگ کوید 19 می تواند تا آوریل تقریباً دو برابر شود

زندانیان بازداشت شهرستان الپاسو ، همچنین به عنوان “معتمدین” شناخته می شوند؟ (زندانیان سطح پایین) و افسران کلانتری و کارمندان سردخانه به انتقال اجساد به تریلرهای یخچال دار مستقر شده در هنگام افزایش بیماری ویروس کرونا (COVID-19) ، خارج از دفتر معاینه پزشکی در ال پاسو ، تگزاس ، ایالات متحده در 14 نوامبر 2020 کمک می کنند.

ایوان پیر آگوئر | رویترز

محققان بهداشت هشدار می دهند ، تعداد افراد در ایالات متحده توسط Covid-19 کشته شده است ، ممکن است طی چند ماه آینده با وجود گسترش واکسن در سراسر کشور ، تقریباً دو برابر شود.

طبق گزارش 4 دسامبر که توسط موسسه سنجش و سنجش سلامت در دانشكده پزشكي دانشگاه واشنگتن منتشر شده است ، پيش بيني مي شود كه آمريكا تا اول آوريل 539000 مرگ تجمعي داشته باشد.

بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 279000 نفر در ایالات متحده بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند و بیش از 14.3 میلیون نفر آلوده شده اند.

انتظار می رود این کشور از اوایل ماه دسامبر یک یا چند واکسن را تصویب و توزیع کند.

محققان IHME پیش بینی کردند که انتشار واکسن مورد انتظار فقط 9000 نفر از کشته شدگان را قبل از اول آوریل کاهش می دهد و گفتند که گسترش سریع واکسن با هدف قرار دادن افراد در معرض خطر می تواند 14000 نفر را نجات دهد.

مدیر IHME ، کریستوفر موری در بیانیه ای گفت: “افزایش گسترده واکسیناسیون در سال 2021 به این معنی است که ما راهی به زندگی عادی داریم ، اما هنوز چند ماه سخت در پیش است.” “ما باید حداقل تا ماه آوریل هوشیار باشیم تا از خود محافظت کنیم ، زمانی که همانطور که پیش بینی های ما نشان می دهد واکسن ها تأثیر می گذارند.”

محققان همچنین گفتند كه افزایش ماسك پوشیدن به 95٪ می تواند 66000 نفر را تا اول آوریل نجات دهد و از كشورها خواستند كه برای كاهش شیوع و كاهش فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی دستورات خود را اجرا كنند.

موری گفت: “به خصوص در نیمکره شمالی ، برای دولت ها بسیار مهم است که دستوراتی را که تجمع را محدود می کند و نیاز به ماسک دارد ، تحمیل یا تحمیل کنند.” وی افزود: “در مواقعی كه موج زمستان باعث افزایش عفونت ها می شود ، افراد زیادی وجود دارند كه هنوز می توانند آلوده شده و احتمالاً قبل از كامل شدن واكسن بمیرند.”

ایالات متحده در حال گسترش مرحله جدید وحشیانه همه گیر است ، زیرا عفونت ها در این کشور گسترش می یابد و بیمارستان ها از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر با تعداد بی نظیری از بیماران روبرو هستند.

این کشور روز جمعه بیش از 227،800 مورد Covid-19 را گزارش کرد ، که از زمان ابتلا به همه گیری ، یک رکورد است ، در حالی که بر اساس داده های جان هاپکینز ، 2600 نفر جان خود را از دست داده اند. ایالات متحده به طور متوسط ​​هر روز بیش از 2000 مرگ و میر گزارش می دهد.