بایدن در نامه ای از سازمان دیده بان گفت که ATF با حقوق ماموران قانون را زیر پا گذاشت

افسران پلیس اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره در Uvalde، تگزاس، 25 مه 2022 مشاهده می شوند.

چاندان خانا | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

یک بازپرس دولتی روز سه شنبه گفت که اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره سال ها به طور غیرقانونی بیش از 20 میلیون دلار به ماموران و بازرسانی که در سمت های غیر مجری قانون کار می کردند، با طبقه بندی اشتباه آنها به عنوان پست های اجرای قانون پرداخت کرده است.

دفتر بازپرس ویژه ایالات متحده که سوءمدیریت را فاش کرد، گفت که جو بایدن، رئیس جمهور و کنگره را از “اتلاف قابل توجه، سوء مدیریت و شیوه های استخدام غیرقانونی” که شامل مشاغل سطح بالا در ATF است، آگاه کرده است.

دفتر بازپرس ویژه ایالات متحده گفت که طی یک دوره پنج ساله که مقامات بررسی کردند، 108 کارمند ATF که در مشاغل غیر مجری قانون کار می کردند “به طور نامناسبی حقوق دسترسی به اجرای قانون (LEAP) و مزایای بازنشستگی افزایش یافته دریافت کردند.”

OSC گفت: حدود 20 میلیون دلار که بیش از حد پرداخت شده است “می تواند بسیار بیشتر باشد، زیرا طبقه بندی مشاغل غیرقانونی در ATF بسیار طولانی تر از بازه زمانی پنج ساله ای است که توسط بازرسان بررسی شده است.” این بازه زمانی 2016 تا 2021 بود.

دفتر امور رسانه ای ATF وقتی با CNBC تماس گرفت، هیچ اظهارنظر فوری در مورد گزارش OSC نداشت. ATF در پاسخ رسمی خود به OSC، ادعاهای مربوط به تعیین برخی از موقعیت‌ها را که به اشتباه طبقه‌بندی شده‌اند، رد کرد.

در نامه OSC به بایدن آمده است که این تحقیقات توسط دو افشاگر در بخش منابع انسانی ATF آغاز شد که به مقامات در مورد این اقدام که شامل “هدر دادن فاحش بودجه” و “سوء مدیریت فاحش” بود، هشدار دادند.

در این نامه آمده است که افشاگران ادعا می‌کنند که آژانس یک سیاست دیرینه برای کمک به مشاغل ماموران ویژه و بازرسان عملیات صنعتی با طبقه‌بندی اشتباه سیستماتیک مشاغل سطح بالا غیرقانونی و پر کردن «این مشاغل مورد علاقه و عمدتاً نظارتی تنها با مأموران ویژه دارد. ” یا آن دسته از محققین.

پس از اینکه OSC ادعاها را تأیید کرد، ناظر این ادعاها را به ATF ارجاع داد، که به جای انجام تحقیقات داخلی، به بازرسی در حال انتظار توسط دفتر مدیریت پرسنل، که مدیریت خدمات مدنی فدرال را بر عهده دارد، موکول شد.

OPM بعداً به این نتیجه رسید که رهبری ATF “بی توجهی به حاکمیت قانون و مقررات” حاکم بر سیاست ها و شیوه های مدیریت فدرال را نشان داد.

سیاست CNBC

بیشتر از پوشش سیاسی CNBC را بخوانید:

در نامه به بایدن آمده است: در نتیجه این نتیجه، OPM در حال حاضر اختیارات ATF را برای طبقه بندی کارمندان خود به عنوان در مناصب مجری قانون فدرال “تا زمانی که مسائل به رضایت OPM حل شود” تعلیق کرده است. ATF همچنین در حال به روز رسانی توضیحات پست های مختلف است تا وظایف شغلی واقعی آنها را منعکس کند.

در این نامه آمده است که 50 نفر از کارمندانی که سمت‌هایی داشتند که به اشتباه طبقه‌بندی شده بودند، یا دوباره منصوب شده‌اند یا بازنشسته شده‌اند.

بازپرس ویژه هنری کرنر در بیانیه ای گفت: «از افشاگران برای ارائه این اتهامات بسیار جدی تشکر می کنم و خوشحالم که تحت نظارت OPM، ATF اقدامات اصلاحی را آغاز کرده است.

کرنر گفت: «در حالی که من این گزارش را معقول می‌دانم، اما پیشرفت به سمت حل کامل کند بوده است، که ممکن است به ماهیت طولانی مدت مشکلات و فرهنگ ریشه‌دار تقویت‌کننده اقدامات ATF نسبت داده شود».

وی گفت: “من خوشحالم که OPM به نظارت بر پیشرفت در اجرای اقدامات اصلاحی مورد نیاز ادامه می دهد و من از امور داخلی ATF می خواهم که از طرف های مسئول پاسخگو باشد.”

با این حال، کرنر در نامه به بایدن خاطرنشان کرد که افشاگرانی که برای اولین بار از این رویه شکایت کردند، معتقدند “این گزارش به اندازه کافی میزان اقدامات غیرقانونی ATF یا تأثیر کامل آسیب را نشان نداده است.”

کرنر نوشت که افشاگران بر این باورند که موقعیت‌های نادرست طبقه‌بندی شده بسیار بیشتر از مواردی است که در ممیزی OPM شرح داده شده است، و ATF به دلیل طبقه‌بندی نادرست موقعیت‌ها، ضایعات را به میزان قابل توجهی کم گزارش کرده است.

«علاوه بر این، آنها اشاره کردند که آژانس تأثیر این تخلف را حساب نکرده است
کرنر نوشت: در مورد کارمندان غیر مجری قانون آژانس.

در نهایت، افشاگران نشان دادند که ATF به اندازه کافی این تخلف را اصلاح نکرده است، و تاکید کردند که کارکنان همچنان در سمت هایی هستند که برای آنها صلاحیت ندارند و از نظر قانونی نمی توان از بدهی های متحمل شده توسط کارکنانی که به طور نادرست LEAP دریافت کرده اند، پشتیبانی کرد.