بازدهی خزانه داری پیش از گزارش مشاغل ایالات متحده افزایش می یابد و بسیاری از بازارها برای تعطیلات بسته شده اند

بازدهی خزانه داری روز جمعه قبل از انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده افزایش یافت، در حالی که بسیاری از بازارها به دلیل تعطیلات عید پاک بسته هستند و بازارهای ایالات متحده در نیم روز معامله می شوند. سرمایه گذاران داده های بازار کار را برای نظارت بر واکنش های بالقوه فدرال رزرو و احتمال رکود ارزیابی خواهند کرد.

بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری با 1.5 واحد پایه بالاتر در 3.305 درصد بود، در حالی که نرخ 2 ساله 1.8 واحد پایه بالاتر در 3.839 درصد بود.

بازده به صورت معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کند.

داده های ضعیف اخیر ایالات متحده باعث ترس از کاهش سرعت شده است. گزارش مشاغل ایالات متحده و نرخ بیکاری قرار است روز جمعه منتشر شود، اما، با تعطیلی بسیاری از بازارها یا در نیم روز، واکنش ها ممکن است خاموش شود.

نشانه‌های سرد شدن اقتصاد تاکنون شامل ارقام ضعیف‌تر در مورد حقوق و دستمزد خصوصی و بخش خدمات ایالات متحده است که نشان‌دهنده کاهش نرخ استخدام و گمانه‌زنی در میان معامله‌گران است که فدرال رزرو ممکن است چرخه افزایش نرخ خود را در ماه آینده متوقف کند.

وزارت کار روز پنجشنبه گزارش داد که مطالبات بیکاری برای هفته منتهی به اول آوریل به 228000 نفر رسیده است که نشان می دهد فشار بر بازار کار در حال افزایش است. طبق نظرسنجی داوجونز، اقتصاددانان انتظار داشتند که این رقم به 200000 برسد.