ایالت ها از مدیکر می خواهند که درمان های آلزایمر را پوشش دهد

بر اساس نامه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، دادستان‌های کل دموکرات و جمهوری‌خواه در تقریباً نیمی از ایالت‌های ایالات متحده از مدیکر می‌خواهند که پوشش نامحدودی از درمان‌های آنتی‌بادی برای بیماری آلزایمر ارائه دهد.

فشار دادستان های کل از 23 ایالت، ناحیه کلمبیا، و دو قلمرو ایالات متحده به افزایش فشار بر مراکز فدرال خدمات مدیکر و مدیکید یا CMS می افزاید تا به یک سیاست بحث برانگیز که دسترسی به داروهای جدید مانند Eisai را به شدت محدود می کند، پایان دهد. و بیوژنلقمبی.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

چاقی یک بیماری مزمن است.  به همین دلیل است که درمان آن بسیار سودآور خواهد بود مگر اینکه پرداخت کنندگان عقب نشینی کنند

CNBC Pro

تزریق دو بار در ماه Leqembi در کند کردن پیشرفت آلزایمر اولیه به مراحل پیشرفته تر بیماری تلف کننده ذهن، نویدبخش است. تصمیم مدیکر برای محدود کردن پوشش به این معنی است که فقط افراد مسن ثروتمند می توانند سالانه 26500 دلار از جیب خود بپردازند.

دادستان کل به رهبری جنتنر دراموند از اوکلاهما به CMS نوشت: «ما از CMS می‌خواهیم که پوشش کامل و نامحدود مدیکر را برای درمان‌های آلزایمر تأیید شده توسط FDA، مطابق با رویه چندین دهه خود در پوشش داروهای نسخه‌ای تأیید شده توسط FDA برای ذینفعان مدیکر ارائه دهد. مدیر Chiquita Brooks-LaSure و وزیر بهداشت خاویر Becerra.

وکلای دادگستری اذعان داشتند که لقمبی با عوارض جانبی خاصی مانند تورم مغز و خونریزی همراه است، اما آنها گفتند که خانواده ها و پزشکان آنها می توانند این خطرات را در مقابل مزایای بیمارانی که بتوانند عزیزان خود را برای مدت طولانی تر بشناسند، ارزیابی کنند.

در کشوری با شکاف‌های سیاسی عمیق، تلاش برای دسترسی گسترده به درمان‌های آلزایمر یکی از معدود مسائلی است که هر دو طرف می‌توانند به آن توجه کنند. بیش از 70 قانونگذار مجلس نمایندگان و 18 سناتور از مدیکر خواستند تا پوشش نامحدودی از درمان های آلزایمر در ماه فوریه ارائه دهد.

فشار اعضای کنگره و دادستان های کل ایالت پس از آن صورت می گیرد که مدیکر درخواست انجمن آلزایمر برای پوشش Leqembi را بدون هیچ قید و شرطی رد کرد.

CMS در فوریه گفت: “پس از بررسی دقیق درخواست و اسناد پشتیبانی، ما این تصمیم را می گیریم زیرا تا تاریخ این نامه، هنوز شواهدی وجود ندارد که معیارهای بررسی مجدد را داشته باشد.”

CNBC بهداشت و علم

آخرین پوشش سلامت جهانی CNBC را بخوانید:

بر خلاف مدیکر، اداره سلامت کهنه سربازان موافقت کرد که Leqembi را برای جانبازان 65 سال و بالاتر که دارای معیارهای واجد شرایط بودن هستند، پوشش دهد.

لکامبی در ماه ژانویه تاییدیه سریع از سازمان غذا و دارو دریافت کرد. تحت خط مشی فعلی خود، Medicare فقط درمان های آنتی بادی را پوشش می دهد که تأیید سریع برای بیماران شرکت کننده در کارآزمایی های بالینی دریافت می کنند. کارآزمایی ایسای به پایان رسیده است، به این معنی که اکثریت قریب به اتفاق سالمندان به این دارو دسترسی ندارند.

دادستان کل گفت که این تصمیم آمریکایی‌های مسن‌تر را که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند، در مضیقه قرار می‌دهد، زیرا آزمایش‌های بالینی معمولاً در شهرهای بزرگتر دور از شهرهای کوچک برگزار می‌شوند.

دادستان کل گفت: سفر به چند مؤسسه تحقیقاتی که میزبان محاکمه هستند برای ذینفعان مدیکر یک بار فیزیکی و مالی بسیار سنگین است. بیماران، خانواده ها و مراقبین ساکن در مناطق روستایی و محروم باید از فرصت یکسانی برای دسترسی به درمان برخوردار باشند.

زبان نامه مشابه نامه هایی است که قانونگذاران مجلس نمایندگان و سناتورها در ماه فوریه به مدیکر ارسال کردند.

مدیکر موافقت کرده است که اگر این درمان در 6 ژوئیه تأیید کامل FDA را دریافت کند، پوشش گسترده‌تری برای Leqembi ارائه دهد. اما برنامه برای سالمندان همچنان بیماران را ملزم می‌کند تا در به اصطلاح «رجیستری» شرکت کنند که داده‌های مربوط به درمان را جمع‌آوری می‌کند. Brooks-LaSure هفته گذشته به کنگره قول داد که این مراکز ثبت دسترسی به درمان را محدود نخواهند کرد.

اما رابرت اگی، مسئول سیاست‌گذاری انجمن آلزایمر، به CNBC گفت که ثبت‌ها علیرغم وعده‌های مدیکر، دسترسی را محدود خواهند کرد. او گفت که انجمن از هیچ کار اساسی برای راه اندازی دفاتر ثبتی اطلاع ندارد.

Brooks-LaSure گفت که نهادهای بخش خصوصی می توانند از هم اکنون ثبت نام را راه اندازی کنند.

دادستان کل گفت که بیماری آلزایمر و سایر اشکال زوال عقل در سال 2022 321 میلیارد دلار هزینه داشته است که بار مالی قابل توجهی بر برنامه های بیمه درمانی فدرال است. به گفته دادستان کل، Medicare و Medicaid حدود 67 درصد از هزینه های مراقبت های بهداشتی یا 239 میلیارد دلار را برای این بیماری در سال 2021 بر عهده گرفتند.

دادستان کل کشور گفت: «مگر اینکه درمانی برای کند کردن، متوقف کردن یا پیشگیری از بیماری تأیید و در دسترس مردم قرار نگیرد، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 هزینه کلی آلزایمر به یک تریلیون دلار (در سال 2022) برسد.

این نامه توسط دادستان های کل آریزونا، آرکانزاس، کانکتیکات، ناحیه کلمبیا، فلوریدا، آیداهو، ایندیانا، مین، میشیگان، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیومکزیکو، داکوتای شمالی، جزایر ماریانای شمالی، مینه سوتا، اوهایو، امضا شد. اوکلاهاما، اورگان، پنسیلوانیا، پورتوریکو، کارولینای جنوبی، تگزاس، یوتا، ورمونت، ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

تصحیح: این داستان به‌روزرسانی شده است تا نقل قول‌های زیر از نامه توسط دادستان کل منعکس شود: «ما از CMS می‌خواهیم پوشش کامل و نامحدود مدیکر را برای درمان‌های آلزایمر مورد تأیید FDA، مطابق با رویه چندین دهه خود در پوشش FDA، ارائه دهد. داروهای تجویزی تایید شده برای ذینفعان مدیکر.” سفر به چند مؤسسه تحقیقاتی که میزبان آزمایشات هستند، برای ذینفعان مدیکر یک بار فیزیکی و مالی بسیار سنگین است. بیماران، خانواده‌ها و مراقبین ساکن در مناطق روستایی و محروم باید از فرصت یکسانی برای دسترسی به درمان برخوردار باشند.» تا سال 2050، پیش‌بینی می‌شود هزینه کلی آلزایمر به 1 تریلیون دلار (در سال 2022) برسد، مگر اینکه درمانی برای کند کردن، متوقف کردن یا جلوگیری از بیماری تایید و در دسترس مردم باشد. نسخه قبلی به طور ناخواسته بخش هایی از نقل قول ها را حذف کرد.