اپستین برای بچه های فرماندار جزایر ویرجین شهریه پرداخت کرد

بر اساس یک پرونده به روز شده در دادگاه روز پنجشنبه توسط جفری اپستاین، مجرم جنسی، شهریه مدرسه را برای فرزندان فرماندار وقت جزایر ویرجین ایالات متحده، که همسرش تلاش کرد تا ویزای دانشجویی و مجوز کار برای زنان جوان مرتبط با اپستین را تضمین کند، پرداخت کرد. جی پی مورگان چیس.

آن پرداخت‌های شهریه‌ای که مدت و میزان آن فاش نشد، به دولت وقت اجازه داد. جی پی مورگان در تشکیل پرونده در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن گفت: جان دو جونگ جونیور “برای قیف پول اضافی به مبارزات سیاسی خود”.

بر اساس این پرونده، اپستین همچنین “پیشنهاد تامین مالی دفاع فرماندار دی یونگ در پرونده جنایی فرماندار را ارائه کرد”، جایی که فرماندار وقت در سال 2015 در ارتباط با استفاده از بودجه عمومی برای بهبود امنیت در اقامتگاه خصوصی خود متهم شد. این اتهامات در اوایل سال 2016 توسط وزارت دادگستری جزایر ویرجین کنار گذاشته شد.

جی پی مورگان ادعا می کند که سخاوت اپستین بخشی از تلاش گسترده تر او برای ایجاد نفوذ در جزایر بوده است.

این پرونده بخشی از دفاع بانک از دعوای مدنی جزایر ویرجین ایالات متحده است که ادعا می کند جی پی مورگان قاچاق جنسی زنان جوان توسط اپستین را تسهیل کرده است. اپستاین که بین سال‌های 1998 تا 2013 یکی از مشتریان جی‌پی مورگان بود، صاحب دو جزیره خصوصی در این قلمرو بود و چندین زن جوان را در محل اقامت خود در یکی از این جزایر مورد آزار و اذیت قرار داد.

جی پی مورگان تخلف در این پرونده را رد می کند.

جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان، قرار است روز جمعه به دلیل شکایت جزایر ویرجین و همچنین برای پرونده مشابهی که توسط یک متهم اپستین علیه بانک مطرح شده است، عزل شود.

بانوی اول، مبادا شکی وجود داشته باشد که هدف اپستین کسب نفوذ بوده است [Cecile] د یونگ صریحاً به اپستین در مورد چگونگی خرید کنترل طبقه سیاسی USVI توصیه کرده است.”

این سند همچنین به زمانی اشاره دارد که سیسیل دو یونگ «از اپشتین می‌پرسید که «خانم‌ها» چه ویزاهایی دارند و سعی می‌کرد کلاس‌های انگلیسی را به عنوان زبان دوم برای آنها ترتیب دهد».

فرماندار سابق دی یونگ بین سال های 2007 تا 2015 به عنوان فرماندار جزایر ویرجین خدمت می کرد.

سیسیل دی یونگ برای اپشتاین کار می کرد و شرکت هایش را در آن قلمرو مدیریت می کرد. او تنها در سال 2007 200000 دلار درآمد داشته است.

CNBC از طریق یک شرکت مدیریت دارایی در جزایر ویرجین که فرماندار سابق در آن مدیر است، برای اظهار نظر با دی جونگز تماس گرفته است.

این پرونده ابتدا روز سه شنبه با اصلاحات گسترده ثبت شد، اما روز پنجشنبه مجدداً ثبت شد و اکنون برخی جزئیات در مورد فرماندار سابق دو یونگ و سیسیل قابل مشاهده است. همچنین اتهامات مربوط به فرماندار فعلی جزایر ویرجین آلبرت برایان جونیور و سلف بلافصل او در آن دفتر، کنت مپ، قابل مشاهده است.

برایان، که قرار است در 6 ژوئن در این پرونده برکنار شود، مدارسی را پیشنهاد کرد که اپستین باید 50000 دلار به آنها کمک کند. بر اساس این سند، برایان همچنین درخواست 30000 دلار برای رفتن به لیگ کوچک جزایر ویرجین کرده است.

بخش‌هایی از پرونده که روز سه‌شنبه قابل مشاهده بود، می‌گفتند که دولت جزایر ویرجین “در جنایات جفری اپستاین” شریک بوده است.

جی پی مورگان گفت که اپستاین – که در سال 2019 در حالی که در انتظار محاکمه به اتهامات قاچاق جنسی فدرال بود، بر اثر خودکشی در زندان جان باخت – به مقامات ارشد منطقه پول، مشاوره و لطف می‌کرد، زیرا وقتی زنان جوان را در آنجا قاچاق می‌کرد، به سمت دیگری نگاه می‌کردند.

سخنگوی دفتر دادستان کل جزایر ویرجین در بیانیه ای ایمیلی در پاسخ به پرونده به روز شده، گفت: “جی پی مورگان چیس سوء استفاده جفری اپستین را تسهیل کرد و باید به خاطر نقض قانون پاسخگو باشد.”

این سخنگو گفت: «این تلاشی آشکار برای دور انداختن تقصیر از جی پی مورگان چیس است، که مسئولیت قانونی گزارش دادن شواهدی را که در اختیار داشت مبنی بر قاچاق انسان اپستاین در اختیار داشت و در انجام این کار ناکام بود.»

در این سند، سیسیل دو یونگ، که در زمانی که بانوی اول اپستین شرکت‌های اپستین را در آنجا مدیریت می‌کرد، «یک شریک آماده» در کمک به اپشتین در انتقال زنان جوان به منظور استثمار در جزایر ویرجین، جایی که او خانه‌ای داشت، می‌خواند.

این بانک ادعا کرد که سیسیل دو یونگ “مجرای اصلی اپستین برای انتشار پول و نفوذ در سراسر دولت USVI” بود. در این پرونده گفته شده است که او در سال 2011 به او زبان پیشنهادی برای لایحه ای در مجلس قانونگذاری جزایر ویرجین که قوانین نظارت بر مجرمان جنسی را به روز می کند، ارسال کرده است.

“این زبان پیشنهادی است؛ آیا برای شما کار خواهد کرد؟” با توجه به پرونده، او در آن ایمیل پرسید.

در این سند همچنین آمده است که اپستین که به دلیل محکومیت در دادگاه ایالتی فلوریدا در سال 2008 به دلیل درخواست رابطه جنسی از یک خردسال یک مجرم جنسی ثبت شده بود، پاسخ داد: “ما باید بیش از 7 روز خارج از کشور اضافه کنیم، در غیر این صورت نمی توانم به این موضوع مراجعه کنم. یک سفر یک روزه به تورتولا، در آخرین لحظه.”

جی پی مورگان مدعی شد که اپستین، علیرغم دریافت “مشوق های مالیاتی سودآور” و “اجرای ضعیف” وضعیت مجرم جنسی خود از جزایر ویرجین، “هنوز نمی تواند زنان جوان را بدون کمک مقامات دولتی USVI آزادانه حمل و استثمار کند.”

در این پرونده آمده است که سیسیل دی یونگ “قرار داد تا اپستین با یک وکیل مهاجرت محلی ملاقات کند تا حداقل به یک زن جوان که برای بازدید از قلمرو آمریکا به ویزا نیاز داشت کمک کند.”

سیسیل دی یونگ همچنین “با دانشگاه جزایر ویرجین تماس گرفت… تا بداند آیا سه زن جوان می توانند برای دریافت ویزای دانشجویی در آنجا ثبت نام کنند.”

“شاید با آگاهی از خطر امضای نامه توسط یک مجرم جنسی ثبت شده، بانوی اول دی یونگ به اپستین نوشت که او باید فکر کند که آیا “[he] باید امضا کند [the letter] یا یکی از ما.» در این سند آمده است.

در این پرونده آمده است: “در نهایت UVI یک کلاس سفارشی برای ثبت نام قربانیان و ارائه پوشش برای حضور آنها در قلمرو ایجاد کرد – در همان سال اپستین 20000 دلار از طریق یکی از شرکت های خود به دانشگاه اهدا کرد.”

«علاوه بر ویزا، به برخی از زنان جوانی که اپستین به جزیره آورده بود نیز نیاز داشت
استخدام،» در پرونده اشاره شده است.

در این سند آمده است که زمانی که یکی از آن زنان به مجوز دندانپزشکی نیاز داشت، «بانوی اول دی یونگ با مدیر دفتر مجوزهای حرفه ای و برنامه ریزی بهداشتی در وزارت بهداشت USVI در مورد یک «عمل جدید عملی» که می تواند «مهم» باشد، تماس گرفت. تغییرات و کمک هزینه برای عمل متقابل.”

«مدیر به خانم دو یونگ نوشت که به محض اینکه این قانون به کمیته سنا ارائه شود، او «ایده روشن‌تری در مورد آنچه دارد» خواهد داشت. [the young woman’s] گزینه‌ها رو به جلو حرکت می‌کنند.»

در این پرونده ادعا شده است که سیسیل دی یونگ همچنین با تماس های دفتر دادستان کل و دفتر وکیل کل در مورد قوانین جدید تماس گرفته است.

در این پرونده آمده است: “در نهایت، بانوی اول دی یونگ موفق شد.” “زن جوان در نهایت غوطه ور شد
یک مطب دندانپزشکی محلی در USVI ایجاد کرد و یک مطب را با شرکت‌های اپستین به اشتراک گذاشت.”

در تشریح جزئیات ادعاها، سیسیل به اپستین در مورد نحوه استفاده از پول خود برای کنترل سیاستمداران در جزایر ویرجین توصیه کرده است، در پرونده آمده است که اپستین به پیشنهاد او، “پرداخت ماهانه به سیاستمداران USVI برای اطمینان از “وفاداری و دسترسی” آنها را بررسی کرده است.

بانوی اول دی یونگ به اپشتین پیشنهاد داد که سلستینو را در نظر بگیرد [White] روی نوعی نگهدارنده ماهانه این همان چیزی است که شما را به وفاداری و دسترسی او می‌رساند.» در این سند آمده است.

وایت سناتور جزایر ویرجین بود.

این پرونده همچنین به جزئیات نحوه ملاقات اپستین با رهبری اداره بندر جزایر ویرجین می‌پردازد که فضای آشیانه‌ای را به او در فرودگاه اجاره می‌داد، جایی که زنان برای اپشتاین آورده می‌شدند.

سیسیل دو یونگ در یک نقطه از اپستین به نمایندگی از همسرش، فرماندار، از اپستین پرسید که “آیا او از پیشنهاد سنا حمایت می کند”. در این پرونده آمده است که کارلتون دوو به اداره بندر بازمی گردد.

طبق این بایگانی، داو، طبق پیام سیسیل، در آنجا «آدم خوبی برای ما» خواهد بود.

در این پرونده آمده است: “بر اساس ارتباطات دولتی خود، هنگام سفر از طریق فرودگاه USVI با همراهی زنان جوان به عنوان یک مجرم جنسی ثبت شده، اپستین می تواند روی “روابط عالی” خود با مقامات آنجا حساب کند تا از بررسی یا شناسایی جلوگیری کند.”

در پرونده JPMorgan آمده است: “در مجموع، در ازای پول نقد و هدایای اپستین، USVI زندگی را برای او آسان کرد.”

سند اضافه شد، “دولت هر گونه باری را که از وضعیت مجرم جنسی او ناشی می شد کم کرد. و مطمئن شد که هیچ کس در مورد حمل و نقل و نگهداری دختران جوان در جزیره اش سوالات زیادی نپرسد.”