استقلال مالی ممکن است سال ها پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه طول بکشد

به همین دلیل است که آمریکایی ها نمی توانند پول خود را مدیریت کنند

بیش از چهار میلیون فارغ‌التحصیل جدید دانشگاهی در این ماه به دنیا می‌روند، اما ممکن است سال‌ها طول بکشد تا هزینه‌های خود را بپردازند.

اکثر مردم در سن 18 سالگی احساس بزرگ شدن می کنند و مطمئناً زمانی که مدرک دانشگاهی بگیرند، اما بسیاری از جوانان تا زمانی که به 20 سالگی نرسند از نظر مالی مستقل نمی شوند.

در حالی که نسل‌های بزرگ‌تر بیشتر فکر می‌کنند که بچه‌هایشان باید تا سن ۲۱ سالگی کاملاً از نظر مالی مستقل شوند، بزرگسالان جوان می‌گویند که این سن مناسبی برای شروع پرداخت برخی از هزینه‌های خود، مانند صورت‌حساب‌های کارت اعتباری و هزینه‌های سفر است. طبق گزارش Bankrate.com، پوشش بیمه درمانی، صورت‌حساب‌های وام دانشجویی یا اجاره‌بها باید دیرتر ارائه شود.

اطلاعات بیشتر از امور مالی شخصی:
سرمایه گذاران جوان سهام می فروشند، از پس انداز بازنشستگی برای مواقع اضطراری استفاده می کنند
واقعاً به چه میزان پس انداز اضطراری نیاز دارید
3 حوزه ریسک مالی برای تماشای مصرف کنندگان

تد راسمن، تحلیلگر ارشد صنعت Bankrate می‌گوید: «مطمئناً بین والدین و فرزندان بزرگسال گسست وجود دارد.

جوانان با مشکلات مالی روبرو هستند

تا حدودی، هزاره‌ها و ژنرال Z با چالش‌های مالی روبرو هستند که والدینشان در جوانی با آن‌ها مواجه نبودند. علاوه بر داشتن موجودی وام های دانشجویی بزرگتر، دستمزد آنها کمتر از درآمد والدینشان در دهه 20 و 30 سالگی است.

تورم کار را برای کسانی که سعی در دستیابی به استقلال مالی دارند دشوارتر کرده است. افزایش هزینه های غذا و مسکن موانع بیشتری را برای بزرگسالان جوانی که تازه شروع به کار کرده اند ایجاد می کند.

بر اساس گزارش Bankrate، اکنون 68 درصد از والدینی که فرزندان بالای 18 سال دارند، برای حمایت از آنها فداکاری مالی می کنند.

والدین سلامت مالی خود را قربانی می کنند

گزارش جداگانه‌ای توسط Savings.com نشان می‌دهد که از خرید مواد غذایی گرفته تا پرداخت هزینه برنامه‌های تلفن همراه یا پوشش بیمه سلامت و خودرو، والدین به طور متوسط ​​بیش از ۱۴۰۰ دلار در ماه خرج می‌کنند تا به فرزندان بزرگسال خود کمک کنند تا زندگی خود را تامین کنند.

با این حال، برای والدین، حمایت از کودکان بالغ در زمانی که امنیت مالی خودشان در خطر است، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های اساسی شود.

راسمن گفت: پرداخت این قبوض “همچنین می تواند بازنشستگی و سایر اهداف مالی شما را در معرض خطر قرار دهد. شما می توانید برای بسیاری از چیزها وام بگیرید، اما بازنشستگی یکی از آنها نیست.”

به گفته بنکریت، حدود نیمی از والدین دارای فرزندان بزرگسال گفتند که حمایت به قیمت پس‌اندازهای اضطراری یا توانایی پرداخت بدهی آنها انجام شده است، در حالی که کمی کمتر از آنها گفتند که حمایت از فرزندانشان برای پس‌اندازهای دوران بازنشستگی آنها مضر بوده است.

بچه ها باید بدانند که در اینجا از آنها انتظار می رود که از والدین خود مراقبت کنند.

لارنس کوتلیکوف

رئیس MaxiFi

راسمن گفت: «سخت است که بدانیم دقیقاً کجا باید این خط را ترسیم کرد. اطمینان حاصل کنید که کمک در حد بودجه شما کار می کند و در مورد پارامترها شفاف باشید – حداقل در مورد آن بحث کنید، او توصیه کرد. “ممکن است ضمیمه یک دلار یا بازه زمانی خاص کمک کند.”

لورنس کوتلیکوف، استاد اقتصاد در دانشگاه بوستون و رئیس شرکت نرم‌افزار برنامه‌ریزی مالی MaxiFi، اخیراً به CNBC گفت: «همه قایق نجات دیگران در برخورد با کوه یخ هستند».

کوتلیکوف گفت، با این حال، “باید از هر دو طرف پیش برود.” والدین حمایت زیادی می‌کنند و بچه‌ها باید بدانند که در اینجا از آنها انتظار می‌رود که از والدین خود مراقبت کنند.»

او افزود که گفت و گوی باز می تواند کمک کننده باشد. زمانی که این گفتگو آغاز شد، می تواند تا 40 سال آینده ادامه یابد.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.