آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

کاربرد قالب های آماده؟ تا اسم آموزش وردپرس میاید معمولا ذهن ها به سمت طراحی سایت بدون کدنویسی و قالب های آماده و… تا به پوشه wordpress که وردپرس درون آن است دسترسی پیدا کنیم. همچنین شما میتوانید آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس رایگان را در لینک بالا که متعلق به آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران است پیدا کرده و با آموزش وردپرس تصویری تسلط خوبی روی کار کردن با آن پیدا کنید. سپس گزینه localhost را بعد از اینکه روی آیکون نرم افزار wamp کلیک کردید انتخاب کنید یا می توانید به مرورگر رفته و کلمه localhost را نوشته و دکمه اینتر را بزنید تا به پوشه روت نرم افزار ومپ از طریق مرورگر دسترسی داشته باشید در ادامه روی پوشه وردپرسی که از حالت فشرده خارج کرده بودید کلیک کنید همانطور که مشاهده می کنید وارد مراحل نصب اولیه وردپرس در لوکال هاست شدید توجه داشته باشید برای نصب وردپرس به زبان فارسی در این مرحله حتما باید به اینترنت متصل باشید. نصب وردپرس روی لوکال هاست Wamp یا Xamp یکی از کارهای متداولی است که هر کاربر وردپرسی باید با آن آشنا باشد چرا که استفاده از وردپرس در لوکال هاست در بسیاری از مواقع مفید و ضروری است و کاربرد بسیار زیادی برای کاربران وردپرسی دارد اگر شما هم در زمینه وردپرس تازه کار هستید و قصد دارید وردپرس را از لوکال هاست شروع کنید حتما این آموزش را تا آخر دنبال کنید.

بعد از اینکه نصب به پایان رسید نرم افزار را باز کنید تا در سیستم اجرا شود. در این صفحه باید اطلاعات دیتابس را وارد کنید. درسته در لوکال هاست نیازی نیست که کاربر تعریف کنیم و هر نرم افزار دارای اطلاعات جدایی هست. در این قسمت هم باید اطلاعات وب سایت را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات بر روی دکمه بفرست کلیک کنید. در این مرحله یک مسیر برای نصب نرم افزار انتخاب کنید. تمام سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در اینترنت برای به نمایش درآمدن به یک سرور(هاست) نیاز دارند. که همگی جزء بهترین قالب فروشگاهی وردپرس هستند استفاده کنید این قالب ها امکانات فوق العاده ای دارند و با استفاده از آنها میتوانید یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار داشته باشید. امروزه حدود یک پنجم تمام وبسایتهای اینترنتی دنیا از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند که آمار فوق العاده ایست. وردپرس پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) حال حاضر دنیا برای سایتها و وبلاگ هاست که در کنار سادگی امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان سایت و وبلاگ می گذارد.

وردپرس میتواند در جذب کاربر به سایت شما کار خود را به خوبی انجام دهد. در حا حاضر آخرین نسخه وردپرس فارسی 5/0/3 می باشد که ما هم در این آموزش از همین نسخه استفاده کرده ایم.بعد از اینکه فایل zip را دانلود کردید باید این فایل را به مسیر هاست منتقل کنیم. لوکال هاست چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ دقت داشته باشید که فقط نام پایگاه داده و نام کاربری را باید در لوکال هاست وارد کنید یعنی نام پایگاه داده باید دیتابیسی که در مرحله قبل ایجاد کردیم را گذاشته و نام کاربری را root قرار دهید رمز عبور را خالی رها کنید و به دو گزینه دیگر نیز کاری نداشته باشید. در صورتیکه در گذشته لازم بود حتما وردپرس فارسی را دانلود و نصب کنید اما دیگر چنین خبری فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان نیست! به کمک این دوره تصویری که در 25 جلسه اصلی و 15جلسه مکمل تنظیم شده است بهترین مسیر را برای یادگیری وردپرس پیش رو خواهید داشت.

این ابزارهای کاربردی و اکثرا رایگان به شما کمک میکنند تا امکانات و ویژگیهای سایتتان را آنطور که دوست دارید سفارشیسازی کنید و دقیقا همان چیزی که در ذهنتان است را پیادهسازی نمایید. ما با در نظر گرفتن این موضوع و تلاش برای پوشش دادن این نوع دغدغه ها در حد توان به عنوان یک مرجع آموزشی سعی میکنیم با آموزش دادن و پرورش متخصص برای بازارکار در حوضه طراحی سایت به علاقه مندان کمک کنیم تا از این راه به اهداف شغلی خود دست پیدا کنند. سپس بر روی دکمه “راه اندازی وردپرس” کلیک کنید تا نصب وردپرس شروع شود. سپس وارد پوشه wordpress شوید و تمامی محتویات را به مسیر www/wordpress منتقل کنید. برای وارد شدن به صفحه ورود وردپرس باید به مسیر “http://localhost/wordpress/wp-admin/” بروید. در این بخش نام دیتابیس یا پایگاه داده خود را وارد کنید و روی گزینه Create کلیک کنید تا پایگاه داده شما ساخته شود خب تا اینجای مقاله آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست شما موفق شدید پایگاه داده مربوط به وردپرس خود را ایجاد کنید الان دوباره باید به مراحل نصب وردپرس برگردید و اطلاعات پایگاه داده خود را در صفحه ای مشابه تصویر زیر وارد کنید. سر فصل های فیلم کامل آموزش وردپرس صفر تا صد جهت کار با وردپرس.