رئیس FAA می گوید اکنون شرایط در تصادفات 737 Max پس از تغییر در طراحی ، “غیرممکن” است

رئیس اداره هواپیمایی فدرال روز چهارشنبه گفت که پس از دو سال سقوط هواپیما پس از دو سانحه مرگبار ، در بوئینگ 737 مکس “100٪ اطمینان” دارد.

استیو دیكسون ، مدیر FAA ، كمتر از یك ساعت پس از امضای دستور پاك كردن هواپیماها برای پرواز مجدد ، گفت: “این موشك دقیق ترین هواپیمای حمل و نقل در طول تاریخ است و آماده آماده شدن است.”

دیکسون در مصاحبه ای گفت ، تغییرات طراحی و آموزش پس از سقوط باعث می شود “هواپیما همان نوع تصادف را که متاسفانه باعث کشته شدن 346 نفر شده است” غیرممکن کند مانند پرواز 610 Lion Air در اکتبر 2018 و پرواز 302 هواپیمایی اتیوپی در مارس 2019. با جعبه Squawk CNBC. دیکسون ، خلبان سابق شرکت هواپیمایی ، 737 مکس به روز شده را خودش به پرواز درآورد در سپتامبر. “آن شرایط دیگر نمی تواند اتفاق بیفتد.”

سقوط جت های تقریباً جدید 737 مکس ، هر دو اندکی پس از پرواز ، باعث زمین گیر شدن هواپیماهای پرفروش بوئینگ در سراسر جهان شد.

خلبانان هر دو پرواز حداکثر که سقوط کردند با سیستم کنترل پرواز خودکار هواپیماها جنگیدند ، که در مرکز تحقیقات متعددی درباره سقوط بوده است. خلبانان از سیستم مطلع نشده بودند و هنگام تحویل به خطوط هوایی ، نام آن از کتابچه های راهنما حذف شده بود.

از آن زمان بوئینگ سیستم را تغییر داده است تا به خلبانان کنترل بیشتری داده و تعداد بیشتری از کار را نصب کند.

دیکسون گفت که قصد دارد روز چهارشنبه با اعضای خانواده قربانیان تصادف صحبت کند.

استیو دیکسون ، مدیر اداره هواپیمایی فدرال (FAA) ، هنگام خروج از هواپیمای Boeing Co. 737 Max پس از پرواز آزمایشی در سیاتل ، واشنگتن ، ایالات متحده ، در روز چهارشنبه ، 30 سپتامبر 2020 ، ماسک محافظ می پوشد.

مایک سیگل | بلومبرگ | گتی ایماژ

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>