تقریباً هیچ رأی دهنده ترامپ بایدن را برنده نمی داند

در حالیکه طرفداران در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده در آتلانتا ، جورجیا ، 21 نوامبر 2020 شرکت می کنند ، قطع رابطه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، به تصویر کشیده شده است.

کریس آلوکا بری | رویترز

جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پیروز شد. طبق نظرسنجی جدید CNBC / Change Research ، تقریباً هر حامی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چیز دیگری فکر می کند.

در حالی که رئیس جمهور ادعاهای بی اساس در مورد تخلف در انتخابات ارائه می دهد و در مورد افزایش آرا تردید ایجاد می کند ، فقط 3٪ از رای دهندگان ترامپ در نظرسنجی گفتند که پیروزی بایدن را قانونی می پذیرند ، ag۳ درصد پاسخ دهندگان که حیرت انگیز هستند ترامپ را برنده قانونی می دانند. 24٪ دیگر گفتند که مطمئن نیستند.

فقط 3٪ از رای دهندگان ترامپ معتقدند که او باید به بایدن تن بدهد و انتقال مسالمت آمیز قدرت را آغاز کند. 31٪ دیگر می خواهند رئیس جمهور در دادگاه بجنگد تا زمانی که ایالت ها نتایج را تصدیق کنند. دو سوم یا 66 درصد فکر می کنند ترامپ هرگز نباید تسلیم شود.

این یافته ها تأثیر عملی کمی در مسیر رئیس جمهور منتخب بایدن برای روی کار آمدن در تاریخ 20 ژانویه خواهد داشت. وی بر اساس گزارش NBC News ، کاخ سفید را با 306 رأی انتخاباتی برنده خواهد شد و در ایالت های پنسیلوانیا ، میشیگان ، ویسکانسین ، جورجیا و آریزونا در طول راه. مبارزات انتخاباتی ترامپ بارها در دادگاه شکست خورده است زیرا نتوانسته بی نظمی بر نتایج تأثیر بگذارد ، و شمارش آرا Georgia در جورجیا پیروزی بایدن را تأیید کرد.

اما این نظرسنجی صدمه بالقوه بزرگتری را بر دروغ های ترامپ درباره رأی دادن به اعتقاد عمومی به روند انتخابات تأکید می کند. به نظر می رسد رئیس جمهور بسیاری از طرفداران خود را متقاعد کرده است که ناعادلانه از دست داده است ، حتی اگر مقامات و قضات دولتی بارها ادعای کلاهبرداری و تخلف را سرنگون کرده اند.

در این انتخابات بیش از 73 میلیون نفر به ترامپ رأی دادند. بیش از 79 میلیون رأی گیری برای بایدن.

در این نظرسنجی از هزار و 203 نفر از چهارشنبه تا شنبه در کل کشور 2020 به ترامپ رأی داده اند. حاشیه خطای مثبت یا منفی 2.83 درصد دارد.

اکثریت قریب به اتفاق رأی دهندگان ترامپ – 81٪ – اظهار داشتند که به بایدن به عنوان رئیس جمهور فرصت نخواهند داد. فقط 19٪ اظهار داشتند.

حتی در این صورت ، طرفداران ترامپ از برخی سیاست های معاون سابق رئیس جمهور در کاخ سفید حمایت می کردند. تقریباً همه ، یا 91٪ پاسخ دهندگان اظهار داشتند که آنها از پیشنهاداتی برای الزام دولت فدرال به خرید محصولات از شرکتهای آمریکایی و ایجاد تغییرات مالیاتی برای تشویق تغییر مسیر زنجیره های تأمین به ایالات متحده پشتیبانی می کنند.

سه چهارم قصد دارد گزینه های مراقبت های بهداشتی روستایی و دسترسی باند پهن را به همراه پیشنهادهایی برای کمک به مزارع کوچک و متوسط ​​برای رقابت با شرکت های بزرگ گسترش دهد. هفت نفر در 10 نفر گفتند که آنها با ایجاد زیرساخت ها و سرمایه گذاری در انرژی پایدار از برنامه های خود برای ایجاد شغل پشتیبانی می کنند.

دو برنامه اقتصادی بایدن در میان افرادی که به رئیس جمهور رای داده اند کمترین محبوبیت را داشته است. تنها 24٪ از رای دهندگان ترامپ از افزایش مالیات برای شرکت ها و افرادی که سالانه بیش از 400،000 دلار درآمد دارند حمایت می کنند. فقط 13٪ بازگشت حداقل حقوق فدرال به 15 دلار در ساعت.

وفاداری به ترامپ در میان پاسخ دهندگان بسیار زیاد است. در پاسخ به این س 72ال که 72 درصد از آنها به حزب ترامپ پاسخ دادند ، در حالی که 28 درصد به حزب جمهوری خواه پاسخ دادند.

در CNBC در YouTube مشترک شوید.