پیستون موتور خودرو چیست و انواع اشکال آن؟

طرح پیستون بی آلایش روی تصویر است. سیلندر ها اصلی اشکال، طرح ها و ترازو های ساختمانی متمایز هستند. این تانک دارای 63 بدن وزن میباشد که میتواند به راحتی یک کوه را بالا رفته و به هدف ها را گزینه هدف قرار دهد . پیستون سبک وزن به کاهش اینرسی ناشی از چگالی رفت و برگشتی آن یاری می کند. در یک موتور ، هدف آن انتقال نیرو از گسترش گاز در سیلندر به میل لنگ از روش میله پیستون ویا میله اتصال است. در یک پمپ ، عملکرد معکوس شده و نیرو از میل لنگ به پیستون به خواسته فشرده سازی یا این که بیرون کشیدن مایع در سیلندر منتقل می شود. بعد همین نیرو از شیوه میله اتصال و بر روی میل لنگ به سمت ذیل فعالیت می کند. این سبب افزایش واحد فشار (میزان نیروی ترازو گیری شده بر روی مرحله مماس رینگ) اعمالی بر بر روی جداره سیلندر میشود. همین حرکت رفت و برگشتی به وسیله میللنگ، به حرکت دورانی تبدیل میشود. موتورهای داخل سوز متداول به اشکال دیزلی یا بنزینی و دو روزگار یا چهار زمانه و پیستونی یا دورانی تقسیم منطقه پرفشار پیستون کجاست می شوند. موتورهای دیزلی اهمیت توان بالا در شرایط دشوار فعالیت می کنند. موتورهای دیزلی مهم سرعت آرام ممکن می باشد نیاز به پشتیبانی اضافی به جهت نیروهای جانبی روی پیستون داشته باشند. مشخصه بیشتر پیستون های تنه بویژه برای موتورهای دیزلی همین است که آن‌ها با یک شیار به جهت رینگ روغن زیر پین گورژون هستند ، علاوه بر حلقه هایی که فی مابین پین گودال و تاج وجود دارد. این دسته پیستون در موتورهای دیزلی خودرو زیاد مورد به کارگیری قرار می گیرد. پیستون را از آلومینییوم می سازند، زیـرا فلـزی سـبک است در بخش اعظم موتورهای اتومبیل از پیستون های کل لغزان استفاده می شود. انژکتور این حفره خنک کننده «A» را حیاتی روغن از شیوه نتورک عرضه روغن «B» تأمین می کند. آب بندی گاز اهمیت به کار گیری از رینگ های پیستون حاصل می شود. دو مدل حلقه استعمال می شود: رینگ های فوقانی اهمیت رخ های محکم میباشند و آب بندی گاز را مهیا می کنند. همین جزء متحرک است که بوسیله یک سیلندر موجود و توسط رینگ های پیستون محکم از گاز ساخته می شود. فروش حلقه پیستون حلقه (پیستون) ساخت ژاپن سایز 62 mm یک دست (3 حلقه) . برای کمتر خوبتر دما ، ایجاد و ساز باید اهمیت دقت تحلیل و خرید پیستون پیکان تحلیل شود. صدایی خشک که در مواردی سرد شنیده می شود ، پس حساس گرم شدن موتور رفته رفته کاهش یافته و به کلی از بین می رود . موتور احتراق داخلی اهمیت فشار گازهای احتراق در اکنون توسعه در فضای محفظه احتراق در بالای سیلندر کار می کند. تمامی تعمیرگاههای طرف قرارداد اهمیت رگلاژ با پیروزی از فیلترهای کارشناسی گذر کرده و ضمن اعلام شفاف نرخ کلیه خدمات خود، کوچکترین نارضایتی را به جهت مشتریان ارسالی از طریق رگلاژ ساخت نکرده اند. حلقه پیستون یک واشر قابل انبساط چاکدار است، که به جهت ایجاد آب بند میان پیستون و جداره سیلندر به فعالیت می­رود. دوری از ورود آب و مایعات خنک کننده فضای کارتر به داخل گوشه و کنار احتراق. جریان روغن در حفره خنک کننده نباید از جریان روغن از روش انژکتور کاهش از 80٪ باشد. میزان دست‌کم و حداکثر گپ رینگ مشخص کننده راندمان و کارکرد صحیح رینگ ها و پروسه کمپرس کردن کمپرسور است. و در آخر، مجموعه رینگ های روغنی که در شیار انتهایی پیستون و نزدیک به محل اتصال میل لنگ قرار دارند. پین از فرآورده استیل سخت میباشد و در پیستون اثبات میباشد اما در میله اتصال می تواند آزاد باشد. از آنجا که میله اتصال برای بخش اعظم چرخش آن زاویه دارد ، یک نیروی جانبی هم وجود دارااست که در امتداد طرف پیستون در برابر دیواره سیلندر واکنش نشان می دهد. همین رینگ ها بر مبنا کارایی و محل قرارگیری، به دو جور تراکم(کمپرسی) و روغنی تقسیم می شوند که در یک موتور از هر دو مدل آن به کارگیری می شود. این گونه پیستون ها بیشتر در موتورهای 2 روزگار حیاتی چگالی در میل لنگ استفاده می شوند که کلیدی دقت جریان هوا را به باطن سیلندر ساماندهی می نماید تا از برون دمیدن موءثر دود اطمینان حاصل شود. یک آزمون تراکم انجام دهید. برخی موتورهای Briggs & Stratton از حلقه های روغنی سه تکه ای استفاده می­کنند که کلیدی دو شیار و یک فنر می­باشد. پیستون حیاتی اهمیت میله پیستونی بزرگی هست که از پایینبه سمت پیستون منتقل می شود و در واقع یک پیستون حیاتی قطر کوچکتر است. اگر‌چه معمولاً با چشم غیر مسلح قابل تماشا وجود ندارد ، اما پیستون ها اساسی تراز مشخصی از بیضی شکل و مشخصات نهفته طراحی شده اند ، به همین معنا که تماما گرد نمیباشند ، و قطر آن ها در نزدیکی زیر دامن نسبت به تاج بزرگتر است. آنها قطر فراوان بزرگ و دو عملکردی داشتند.