پنتاگون در موارد ویروس کرونا در ارتش افزایش قابل توجهی می یابد

یک چترباز که به تیم رزمی تیپ یکم ، لشکر 82 هوابرد منصوب شده است ، در 7 مه برای عملیات هوابرد در فورت براگ ، NC آماده می شود.

spc هوبرت دلانی سوم | ارتش ایالات متحده

واشنگتن – وزارت دفاع از شیوع Covid-19 به داخل ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده ، ثبت رکورد جدید 1300 مورد ویروس کرونا در صفوف و آلودگی در پنتاگون خبر داده است.

جاناتان هافمن سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “ما در موارد مثبت Covid-19 شاهد یک واکنش کلی هستیم”. سخنگوی پنتاگون ، روز سه شنبه به خبرنگاران افزود: وزارت دفاع در حال برداشتن اقدامات برای کاهش شیوع بیماری است.

مقامات گفتند که پنتاگون در تاریخ 26 نوامبر به سطح شدیدتر محافظت از سلامت ، HPCON Bravo-Plus تغییر خواهد کرد ، که در صورت عدم امکان فاصله اجتماعی ، تعداد افراد داخل پنتاگون را محدود می کند و به پوشش صورت نیاز دارد. علاوه بر این ، پنتاگون تعداد بررسی دما را برای کارگران ورودی به ساختمان دو برابر خواهد کرد.

هافمن گفت: “این تغییرات براساس اختیاراتی است كه در ماه مارس به آنها تفویض شده است و به فرماندهان این انعطاف را می دهد كه با حفظ اثر بخشی مأموریت به نفع پرسنل خود باشند.” وی افزود: “ما مطمئناً همه را در مورد تغییرات سطح اضافی شرایط نیرو قرار خواهیم داد.”

پنتاگون همچنین بیش از 1300 مورد Covid-19 را که اخیراً تأیید شده است ، در میان شاخه های خدمات خواهران ثبت کرد ، که یک رکورد جدید برای ارتش در یک دوره 24 ساعته است. مقامات دفاعی پیش از این گفته بودند که افزایش موارد مثبت تاثیری بر عملیات ، آمادگی و امنیت ملی ایالات متحده ندارد.

از زمان ظهور ویروس کرونا ، پنتاگون در مجموع 110،982 مورد را گزارش کرده است. از این تعداد ، 74992 نفر نظامی فعال ، 18162 نفر غیرنظامی ، 11،030 نفر وابسته و 6،798 نفر پیمانکار هستند. این ارقام شامل 67،165 مورد بهبودی و 124 مورد مرگ در کل بخش است.

پنتاگون همچنین یک ناو نیروی دریایی ایالات متحده را که در پی شیوع تازه کشتی است ، به حاشیه کشانده است.

ناوشکن موشکی هدایت شونده USS Michael Murphy نیروی دریایی ایالات متحده که به ناوگان اقیانوس آرام منصوب شده بود ، از آموزش خارج شد زیرا تقریباً یک چهارم تقریباً 300 دریانوردی که در آزمایش آزمایش کشتی برای Covid-19 مثبت بودند ، از آموزش خارج شد.

این کشتی که هم اکنون در پرل هاربر پهلو گرفته است ، در حال حاضر در حال قرنطینه سازی خدمه در هاوایی است.

در ماه مارس ، ویروس کرونا ویرانه های ناو هواپیمابر USS تئودور روزولت نیروی دریایی آمریکا را که در اقیانوس آرام در حال انجام است ، جارو کرد.

بیشتر بخوانید: تقریباً تمام خدمه ناو هواپیمابر مبتلا به ویروس کرونا مورد آزمایش قرار گرفتند ، 9 نفر برای علائم تحت درمان قرار گرفتند

طغیان فزاینده ای که خدمه داخل روزولت را تهدید می کند ، در نامه ای که ماه گذشته توسط ناخدای کشتی فاش شد ، پیش بینی شد.

سروان برت كروزیر در نامه ای چهار صفحه ای از رهبران ارشد ارتش خواست كه برای حفاظت از ملوانان داخل روزولت اقدامات چشمگیری انجام دهند.

کروزیر در نامه مورخ 30 مارس نوشت: “ما در جنگ نیستیم. ملوانان نیازی به مرگ ندارند. اگر اکنون اقدام نکنیم ، نمی توانیم از قابل اعتمادترین دارایی خود – ملوانان خود مراقبت کنیم”. این بیماری در حال انجام و در حال تسریع است. “

اندکی پس از علنی شدن نامه ، کروزیر توسط فرمانده وقت نیروی دریایی توماس مودلی از فرماندهی خلاص شد. اعتقاد بر این است که آزمایش کروزیر برای ویروس کرونا مثبت بوده است.

مودي تصميم خود را براي راحت كردن كروزير دو برابر كرد و كاپيتان شناور سابق را “ساده لوح” و “احمق” خواند. ساعت ها بعد Modly از نیروی دریایی عذرخواهی کرد. واکنش منفی برای اخراج Modly انجام شد و به دنبال پیشنهاد شخص دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر احتمال درگیر شدن در بحران بود.

یک روز بعد ، مودلی استعفای خود را به مارک اسپر ، وزیر دفاع وقت تحویل داد. وزیر دفاع سپس اعلام كرد كه وی به جیمز مك فرسون ، معاون وزیر ارتش ، منصوب شده است تا به عنوان وزیر جدید سرپرستی نیروی دریایی فعالیت كند.

در ماه آوریل ، نیروی دریایی ارتش مرگ یک ملوان را که به کشتی ویروس کرونا ویران شده بود ، تأیید کرد.