وکلای استیو بانون پس از اظهار نظر سر بریدن فاوسی به دنبال استعفا هستند

مشاور ارشد پیشین کاخ سفید رئیس جمهور دونالد ترامپ ، استیو بانون ، دادگاه E. Barrett Prettyman را پس از شهادت دادن در دادگاه راجر استون ، در 8 نوامبر 2019 در واشنگتن دی سی ، ترک کرد.

الکس وونگ | گتی ایماژ

وکلای دفاع جنایی مشاور ارشد سابق ترامپ ، استیو بانون ، فقط یک روز پس از بحث در مورد سر بریده شدن مدیر FBI و متخصص بیماریهای عفونی فدرال ، دکتر آنتونی فاوسی ، خواهان استعفا از این پرونده هستند.

“آقای بانون در حال حفظ مشاوره جدید است ، و [the firm of] کوین امانوئل قصد دارد برای عقب نشینی اقدام کند. “، وکیل وی ، ویلیام بارک ، در پرونده های قضایی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن ، جایی که بنون قرار است در ماه مه آینده محاکمه شود ، نوشت.

بارک روز جمعه خواستار سه هفته ادامه یک کنفرانس وضعیت در پرونده شد ، که در حال حاضر برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده است.

بارك نوشت: “آقای بانون با احترام درخواست می كند كنفرانس وضعیت در این مورد به مدت سه هفته به تعویق بیفتد تا وی بطور رسمی مشاوره جدید خود را حفظ كند.”

در این عکس پرونده 25 اوت 2014 ، وکیل دادگستری بیل بارک به دادگاه در ریچموند ، واشنگتن می رود.

استیو هلبر | AP

بانون ، رئیس سابق سایت خبری محافظه کار Breitbart ، در این پرونده 5 میلیون دلار وثیقه آزاد است ، جایی که او و سه متهم متهم به کلاهبرداری از اهدا کنندگان یک گروه غیر انتفاعی هستند که برای تأمین بودجه ساخت دیوار در مرزهای جنوبی تاسیس شده است از ایالات متحده

او خود را بی گناه دانسته است.

بارک از اظهار نظر در مورد CNBC خودداری کرد.

سخنگوی بانون بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

بانون مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ را در قسمت آخر چرخه 2016 اداره کرد.

وی بعداً به عنوان مشاور ارشد ترامپ پیش از برکناری رئیس جمهور در آگوست 2017 در کاخ سفید خدمت کرد.

توییتر روز پنجشنبه پس از اظهار نظر در مورد فاوسی و رئیس FBI کریستوفر وری در آن برنامه ، زمانی که وی در حال بحث درباره یک دوره فرضیه دوم برای ترامپ بود ، حساب پادکست بانون ، “اتاق جنگ: همه گیر” را به طور دائم معلق کرد.

YouTube نیز این قسمت را حذف کرد.

بانون در پادکست خود گفته بود: “دوره دوم با اخراج ورای و اخراج فاوسی آغاز می شود.”

بانون ادامه داد: “اکنون من واقعاً می خواهم یک گام دورتر بروم ، اما فهمیدم که رئیس جمهور مردی مهربان و مرد خوبی است.”

“من واقعاً می خواهم به زمانهای قدیم تودور انگلیس برگردم ، سرها را روی پیک قرار می دادم ، درست است ، آنها را به عنوان هشداری برای دیوان سالاران فدرال در دو گوشه کاخ سفید قرار می دادم. شما هم با برنامه همراه شوید یا اینکه دیگر رفته اید – وقت متوقف کردن بازی کردن است. “

سخنگوی بانون گفت که وی پیشنهاد نمی داد که سر Fauci و Wray را سر ببرند.

وی همچنین گفت که او “هرگز خواستار خشونت از هر نوع نشده است.”

سخنگو گفت: “تفسیر آقای بنون به روشنی استعاره بود. او قبلاً كلیپی از دادگاه سنت توماس مور را پخش كرد و برای اهداف بلاغی كنایه ای از این واقعه تاریخی در تودور انگلیس داشت.”

وی گفت: “آقای بانون هفته هاست که به صراحت از رئیس FBI کریس وری انتقاد می کند و خواستار اخراج وی به دلیل عدم موفقیت در تحقیق و آدرس دهی به هارد دیسک هانتر بایدن است و این از دسامبر سال 2019 در اختیار مدیر Wray است.”

“علاوه بر این ، آقای بانون از نظرات كاخ سفید كه خواستار اخراج فوری دکتر فاوسی است پشتیبانی كرده است.”

سخنگوی دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ، که بانون و سه هم متهم وی را در این پرونده تحت پیگرد قانونی قرار می دهد ، روز جمعه در پاسخ به این سlinedال که آیا این دفتر به دنبال لغو پیوند آزادی بانون است یا اینکه از قاضی بخواهد به خاطر اظهاراتش در مورد فاوسی و ورای ، یک حکم خنده آور به او تحمیل کنید.

سخنگوی توییتر روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت، “ WarRoomPandemic حساب به دلیل نقض قوانین توییتر ، به ویژه ما ، برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است سیاست تجلیل از خشونت

الکس جوزف ، سخنگوی یوتیوب ، متعلق به گوگل ، گفت: “ما این ویدیو را به دلیل نقض سیاست خود در برابر تحریک خشونت حذف کردیم. همچنان که سیاست های خود را در دوره پس از انتخابات اعمال می کنیم ، هوشیار خواهیم بود.”