قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 – سایت قیمت خرید هزینه

انواع سواری این محصول در رنگ بندی بسیار متنوع ، انواع پلیس انتظامی و پژو پارس راهنمایی و رانندگی و پارس یگان ویژه ، اسباب بازی ماشین پژو پارس تاکسی سبز و تاکسی زرد و انواع ماشین اسباب بازی کنترلی و ماکت بزرگ اسباب بازی پلاستیکی پژو پارس در پیام کالا وجود دارد. جنس این ماکت ها در پیام کالا بسیار متنوع است و شامل فلز ، پلاستیک ، نشکن و … نوع حرکت ماکت های پژو پرشیا در پیام کالا نیز دارای تنوع بسیار زیادی است و شامل عقب کش ، شارژی ، قدرتی و … مدل پنج در لیفت بک علاوه بر فرانسه به تعداد محدود در سالهای ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ در چین توسط شرکت فنگشن-سیتروئن نیز مونتاژ گردید. در ایران مدل SX 2000 به دلیل موتور قویتر و مصرف سوخت پایینتر محبوبیت بیشتری داشت. اما نکته منفی آن مصرف سوخت بالای آن بود که با داشتن یک موتور ۸ سوپاپ، باعث شد تعداد زیادی از این خودرو به تولید نرسد و از گردونه تولید خارج شود.

در مقوله مصرف سوخت هم LX نسبت به نسخه معمولی پرفروغتر و بهینهتر ظاهر میشود و ارقام قابل قبولی از خود بر جای میگذارد. به احتمالاً زیاد خود شما هم میدانید که بزرگترین کارخانه اتومبیل سازی در ایران، شرکت ایران خودرو است. همانطور که خود شما هم مستحضر هستید پس از پیکان، پراید که با قیمت پایینی تولید میشد توانست جایگزین پیکان شود. شایان ذکر است از آن جا موتورهای زانتیا 1800 و 2000 سی سی در واقع نمونه قوی تر موتور پر تعداد XU7 است بنابراین امکان نصب ایسیوهای خانواده XU7 مانند ساژم SL96، ساژم و والئو S2000 و … اولین مدل از خانواده پارس، پژو پارس معمولی با پیشرانه XU7 1800 لیتری است. به نقل از عصر خودرو- پارس ELX سه سال بعد از مدل معمولی این خودرو در سال 82 به بازار عرضه شد. پس از آن در سال ۱۳۴۷ ماشین «ژیان» در کارخانه ساپیا تولید شده و روانه بازار شد. قطعاً خود میدانید که اولین خودرویی که در کشور جزء پر تیراژترین ماشینها محسوب میشد پیکان بود که بعد از ۴۰ سال، ساخت آن در سال ۱۳۸۴ متوقف گردید. این چند خودرو ، ماکسیما، کادیلاک ایران مدل ۶۱ سفید یا سرمه ای که در حد صفر نگهش داشته باشن، فورد ماستنگ مدل ۱۹۷۱ قرمز آتیشی که هفت هشت سال پیش یدونه شو که ۵۰ تا کارکرد داشت، خریدم ۳۵ تومن و از بس دوسش داشتم نزدیک به یکسال داشتمش.

پژو پارس ELX نسبت به پارس معمولی اولیه که در سال 1378 به تولید میرسید از سطح آپشنهای بیشتری برخوردار است؛ حتی نمونههایی از این مدل با آپشنهایی همچون گرمکن و سردکن صندلی، صندلی برقی و صندلیهایی موسوم به خلبانی به تولید رسید که در زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. گفتنی است که این خودرو در سال ۱۳۴۶ روانه بازار شد. قیمت بازار صفر کیلومتر, از 49 تا 49 میلیون تومان – بروزرسانی در: 1395/4/28. قیمت بازار کارکرده, موتور زانتیا از … قبل از اینکه اتومبیل و به قول قدیمیها کالسکه بخار بین بزرگان و ثروتمندان رواج یابد، کالسکه، وسیلهای که بیشترین شباهت را به اتومبیل داشت از زمان ناصرالدین شاه رواج پیدا کرده بود. در آن عصر مردم هر روز برای اینکه این چهار چرخ عجیب و غریب را تماشا کنند به میدان مشق که باغ ملی کنونی است میرفتند و این وسیله را با عناوینی از قبیل گردونه فرنگی، خر دجال، ارابه شیطان میشناختند.

اولین ماشینهایی که در این شرکت به تولید رسید اتوبوسهای معروف به ال پی بود که بدنه آن از کشور آلمان وارد میشد سپس با نصب اتاق بر روی آن مونتاژ میگردید. تا اینجا شما را با تاریخچه ماشین در ایران آشنا کردیم در ادامه شرکتهایی که مبادرت به تولید اتومبیل در ایران نمودند معرفی خواهیم کرد. همگام با اینکه زندگی شهرنشینی توسعه پیدا کرد میزان واردات ماشین از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی افزایش پیدا کرد. جهت خرید ماکت ماشین از پیام کالا راههای مختلفی وجود دارد. محصولات پیام کالا تضمین سلامت فیزیکی دارند و بصورت اورجینال عرضه میشوند. سیتروئن زانتیا در ایران با دو پیشرانه 1.8 لیتری و 2.0 لیتری عرضه شد که اکثر نسخههای موجود از تیپ دو لیتری SX هستند. زانتیا ۲۰۰۰ با پسوند «اکسکلوزیو» عرضه می شد. از لحاظ فنی با یکدیگر متفاوت هستند، به طوری که زانتیا از موتور 2000… مردم آن عصر معتقد بودند که سر و صدای وحشتناکی که هنگام روشن شدن از این وسیله شنیده میشد مسافران را راهی جهنم خواهد نمود. در پاسخ به این سؤال باید گفت که خودرو هم همانند دیگر محصولاتی که از فرنگ وارد ایران میشد مدت زمانی طول میکشید تا مردم با آن کنار بیایند. در مورد بیشینه زور بگم در دو کاربراتور زنیت استرامبرگ ( With its twin Stromberg 150CD carburettors the engine ) و ۹۴ اسب بخار در ۵۲۰۰RPM است ولی در موتور HOLBAY 1725cc با کاربراتورهایشtwin Weber 40DCOE carburetters دارای بیشینه توان ۱۱۰اسب بخار در دور ۵۲۰۰ در دقیقه است البته جوانان مدل ۱۳۵۷و ۵۸ سر پیستونهایش نعلبکی شکل است و قدرتش ۷۹ اسب بخاره البته پیکان جوانانی که با نام GTشناخته میشه ۹۴ اسب بخاره که مونتاژش در ایران از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۶ بود که بیشینه قدرتش۹۴ اسب بخار و بیشینه گشتاورش ۱۴۴نیوتن متر ولی بنا به گفته بعضیها مدل ۱۳۵۷و۵۸که قدرتشان را کاستند بنا به دلایلی شد ۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۳۴نیوتن متر !