شرکت‌های املاک و مستغلات تجاری برای جذب دانشجویان سیاه‌پوست ورزشکار می‌پیوندند

سدریک بوبو درباره برنامه جدیدی برای دانشجویان ورزشکار سیاهپوست برای انتقال به بازار املاک تجاری بحث می کند.

دیانا اولیک | CNBC

وقتی داریوش لیوینگستون دو سال پیش از دانشگاه کالیفرنیا دیویس فارغ التحصیل شد، می دانست که دوران فوتبالش به پایان رسیده است. او مانند بسیاری از هم تیمی های سابق خود – و اکثر ورزشکاران دانشگاهی – حرفه ای نمی شد.

در عوض، لیوینگستون به لطف درس‌هایی که از یک برنامه کارآموزی پولی آموخته بود که به دانشجویان جوان رنگین‌پوست مبانی مالی را با تمرکز ویژه بر سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌آموزد، وارد املاک تجاری شد.

این برنامه، Project Destined، یک سازمان غیرانتفاعی است که توسط مدیر سابق گروه Carlyle، سدریک بوبو تأسیس شده است.

بوبو در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نامی برای خود دست و پا کرد و سپس تصمیم گرفت آن را پرداخت کند. او برنامه مالی را در سال 2016 عمدتاً برای دانش آموزان دبیرستانی راه اندازی کرد. سپس او آن را به کالج ها گسترش داد و فرصتی برای کارآموزی و مشاغل قبل و بعد از فارغ التحصیلی دید.

برخی از بزرگترین شرکت‌های توسعه، مالی و مدیریت املاک و مستغلات که مشتاق تنوع بخشیدن به نیروی کار خود هستند، برای تأمین بودجه دوره‌های کارآموزی و مربیگری دانشجویان، قرارداد امضا کرده‌اند. که شامل نام هایی مانند املاک بوستون، گری استار، بروکفیلد، CBRE، واحد مسکونی، دیوار پنجم، JLL، Skanska، Vornado و Walker & Dunlop.

این برنامه بیش از 5000 شرکت کننده از بیش از 350 دانشگاه در سراسر جهان را آموزش داده است و با بیش از 250 شرکت املاک و مستغلات همکاری داشته است.

و اکنون، بخشی از تلاش های خود را به طور خاص برای دانش آموزان ورزشکار سیاه پوست انجام می دهد.

پس از انجام یک برنامه آزمایشی اخیراً با دانش‌آموزان ورزشکار از دانشگاه کالیفرنیا دیویس، بوبو اعلام کرده است که با Black Student-Athlete Summit، یک سازمان حمایتی حرفه‌ای و آکادمیک، برای ارائه کارآموزی مجازی و پولی به 100 دانش‌آموز ورزشکار از 9 مدرسه Division I همکاری می‌کند. . شامل 25 ساعت آموزش می باشد.

بر اساس بیانیه‌ای که شراکت را اعلام می‌کند، شرکت‌کنندگان برنامه همچنین به مدیران اجرایی ملحق خواهند شد تا معاملات املاک تجاری در جامعه خود را در زمان واقعی ارزیابی کنند و در رقابت‌هایی با رهبران ارشد صنعت رقابت کنند. “این دوره کارآموزی شامل فرصت هایی برای بورسیه تحصیلی و شبکه است.”

لیوینگستون در آخرین ترم کالج خود، دوره خلبانی دانشگاه کالیفرنیا دیویس را گذراند، سپس در ایستدیل و ادن هاوسینگ کارآموزی کرد. او در حال حاضر یکی از همکاران خرید و توسعه در Catalyst Housing Group، یک شرکت توسعه املاک مستقر در کالیفرنیا و حامی مالی مشارکت جدید است.

شرکت‌های املاک و مستغلات تجاری برای جذب دانشجویان سیاه‌پوست ورزشکار می‌پیوندند

لیوینگستون توضیح داد: «فکر می‌کنم، برای من، این واقعاً درک این بود که احتمالاً منتخب دور اول پیش‌نویس نخواهم بود، و این اشکالی ندارد.» “این واقعاً در معرض فرصت های دیگر است. به همین دلیل است که من بسیار خوشحالم که Project Destined آمده است و من را در معرض صنعت املاک تجاری و طرز فکری قرار می دهد که من شایسته مالکیت در جوامعی هستم که در آن زندگی می کنم.”

این حق مالکیت مدت‌ها شعار بوبو بوده و نقطه اصلی برنامه او بوده است، زیرا او بازوی جدید برنامه خود را به صدها دانش‌آموز در اجلاس دانشجویان-ورزشکاران سیاه پوست در USC اعلام کرد. او می‌خواهد آنها بفهمند که می‌توانند با مالکیت و مدیریت املاک و مستغلات، تغییری در محله‌های خود ایجاد کنند. مهمتر از آن، او می خواهد آنها بدانند که مالکیت ممکن است.

بوبو درباره مدیران املاکی که برای اعلام این خبر آماده بودند، گفت: «برنامه ما فقط این نیست که همه شما را چگونه می بینیم. “این طوری است که شما خود را می بینید.”

در حالی که نرخ فارغ‌التحصیلی برای دانش‌آموزان ورزشکار سیاه‌پوست به آرامی در حال بهبود است، بسیاری از دانش‌آموزانی که در مدرسه سرشار از منابع شده‌اند، پس از پایان تلاش‌های ورزشی خود و ورود به نیروی کار، با مشکل مواجه می‌شوند.

“بسیاری از این بچه ها ممکن است فکر کنند که آنها یک انتخاب دور اول هستند، و این یک درصد از یک درصد از یک درصد است، بنابراین واقعاً با خودتان واقعی باشید و بدانید که شما سزاوار خیلی بیشتر از آنچه هستید هستید. لیوینگستون می‌گوید: «به سادگی در معرض آن هستیم و این فقط ورزش است.

حمایت مالی از این برنامه از سوی شرکت‌های املاک و مستغلات از جمله BGO، بروکفیلد، گروه مسکن کاتالیست، شرکای املاک Dune، شرکای توسعه Jemcor، گروه Landspire، Marcus & Millichap، Virtu Investments و The Vistria Group و غیره انجام می‌شود.

جردن ماس، که همچنین یک دانشجوی ورزشکار سابق در دانشگاه کالیفرنیا است، گفت: “گسترش این پلت فرم تکامل طبیعی این تلاش جمعی است و مسیرهای ملموسی را برای هزاران دانش آموز ورزشکار سیاهپوست فراهم می کند تا مشاغل آینده در املاک تجاری را دنبال کنند.” دیویس و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Catalyst.

Project Destined همچنین با NBA و WNBA کار کرده است تا به ورزشکاران حرفه ای گزینه های بیشتری را پس از پایان کار ورزشی خود بدهد.

لیوینگستون گفت که فکر می کند ورزشکاران بهترین کارمندان را می سازند.

او توضیح داد: ما برای برد بازی می کنیم. “این ماهیت رقابتی است. ما می خواهیم از فرصت های خود پیشی بگیریم.”