رئیس جمهور منتخب بایدن سخنرانی شکرگذاری را ارائه می دهد

[The stream is slated to start at 2:00 p.m. ET. Please refresh the page if you do not see a player above at that time.]

رئیس جمهور منتخب جو بایدن قرار است چهارشنبه بعد از ظهر سخنرانی شکرگذاری را از ویلمینگتون ، دلاور ارائه دهد.

معاون انتقال بایدن روز چهارشنبه در بیانیه مطبوعاتی گفت: معاون سابق رئیس جمهور قصد دارد “در مورد فداکاری های مشترک آمریکایی ها در این تعطیلات بحث کند و بگوید که ما می توانیم با هم از بحران کنونی عبور کنیم.

این اظهارات همزمان با افزایش مرگ و میر ویروس کرونا در سراسر کشور صورت می گیرد. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه ملی موارد جدید روزانه از روز سه شنبه 174،225 بود. اپیدمیولوژیست ها و مقامات بهداشتی نگران هستند که سفرهای تعطیلات و اجتماعات داخلی برای شکرگذاری باعث شیوع بیماری در سراسر کشور شود.

شیوع همه گیر Covid-19 همچنین چالش های اقتصادی را تشدید می کند. وزارت کار روز چهارشنبه گزارش داد که ادعاهای بیکاری هفتگی بیش از حد انتظار بود. تقریباً 14 میلیون کارگر در پایان دسامبر با از دست دادن مزایای بیکاری مواجه می شوند ، زیرا کنگره هنوز بسته جدیدی را برای ویروس کرونا تصویب نکرده است.

دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از هفته ها تأخیر رسماً انتقال به بایدن را آغاز کرد. تیم انتقال رئیس جمهور منتخب دریافت جلسات توجیهی و توجیهی روزانه ریاست جمهوری درباره واکنش آمریکا به بیماری همه گیر Covid-19 سه شنبه را آغاز کرد.

بایدن این هفته انتخاب نام کابینه و تیم امنیت ملی خود از جمله وزیر امور خارجه ، رئیس امنیت داخلی ، مدیر اطلاعات ملی و وزیر خزانه داری را آغاز کرد.

در CNBC در YouTube مشترک شوید.