تنظیمات اینترنت همراه اول نوترینو (اندروید، آیفون)

ثبت نام از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰: پس از تماس و ثبت نام اولیه به همراه مدارک معتبر به مرکز مخابراتی مربوط، مراجعه شود. اپلیکیشن روبیکا در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد و با طرفداران زیاد در شبکه های تلویزیونی بر روی تلفن همراه می باشد و یکی از نام هایی است که در فضای مجازی دیده و شنیده می شود. شما کدام روش استعلام شارژ همراه اول را مناسب تر می دانید؟ در پاسخ به علت اتمام حجم اینترنت شبانه در اپراتور همراه اول، باید توجه داشت که همانطور که در وبسایت این اپراتور آمده، حجم بستههای ارائهشده شامل حجم روزانه و هدیه شبانه میشود و طبیعتا در صورتی که حجم روزانه پایان یافته باشد، هدیهای هم در کار نخواهد بود و بسته به تمدید اعتبار کاربر که خودکار باشد یا توسط کدهای دستوری و راههای دیگر تمدید شود، بسته جدید فعال خواهد شد. در حال حاضر تعرفه مصرف آزاد برای هر سه اپراتور کشور، به ازای هر کیلوبایت 0.4 ریال در سیم کارت دائمی و 0.6 ریال در مدل اعتباری آن است، اما تمرکز ما بیشتر از همه بر روی بستههای پیشنهادی این اپراتورها است که بالطبع بایستی صرفه بهتری در استفاده برای کاربر داشته باشند.

انواع اینترنت همراه، با توجه به نیاز شما » و کاربر دیگری گفته است: «من از بسته همراه اول شبانهام استفاده نکردم، خود بخود صفر شده! سپس عدد ۵ می توانید بسته ی اینترنت مور نظر خود و همچنین حجم و زمان استفاده را انتخاب نمایید . اپلیکیشن روبیکا مانند بسیاری از اپلیکیشنهای دیگر موجود در بازار اندرویدی کشور، دارای ویژگیها و ضعف هایی است که هر فرد به تناسب نیاز و قوانین شخصی خود نسبت به انتخاب و نصب آن تصمیمگیری میکند. تقسیم می شود، آلفا پلاس برای سیم کارت های 3G می باشد که سرعت بیشتری نیز دارد، همچنین بسته های ترکیبی دلخواه نیز همراه اول ارئه کرده است که می توانید خودتان بر حسب نیازتان بسته های ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت را انتخاب کنید، از راه دیگری مثل مدار فیروزه ایی و اینترنت همراه نیز می توانید استفاده کنید. بسته های یک ماهه با حجم بیشتر و سالانه رو فقط از سایت میتونین خرید کنید، توی نرم افزار همراه اول یا با کد دستوری نمیتونید این بسته ها رو بخرید.

وب سایت تخفیف هات، با شناسایی نیاز ها ی موجود در دنیای اینترنت، تلاش نموده است که با ارائه خدمات عالی، ماند ارائه کد های رایگان همراه اول گامی موثر بردارد. استفاده از این اپلیکیشن ها نیز برای رفع نگرانی کاربران است که با بستن قرار دادهای isp های مختلف کشور نیز نموده و هزینه های مصرف اینترنت را به حداقل نیز می رساند. به طور کلی در مورد اپلیکیشن روبیکا باید بگوییم که با یک نرم افزار همه کاره مواجه هستید که بسیاری از خدمات اپلیکیشنهای مختلف را به صورت یکجا فراهم کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. درباره بستههای شبانه ایرانسل اما شرایط طور دیگری است. او در خصوص جزییات این اتفاق افزود: مشکلات ناشی از این بود که پیامرسان سروش سرویس ویدیو کال را بر اساس پروتکل خاص خود ارائه میکند که این پروتکل در اپراتورها شناسایی و بر اساس تعرفه ترجیحی محاسبه نشده است. او اعلام کرد که توضیحات تکمیلی را فردا ارائه میکند. همراه اول با ارائه خدمات اینترنتی خود در قالب چهار طرح اینترنت آلفا پلاس، طرح اینترنت همراهی، بستههای اشتراکی دیتا و طرح مدار فیروزهای خدمات مختلفی را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه میدهد.

در هر لحظه میتونید میزان حجم بافی مونده اینترنت همراه سیم کارتهای دائمی و اعتباری رو چک کنید. این طرح مختص کلیه مشترکین دائمی و اعتباری است. قدم بعدی بررسی فنی موضوع است تا رفع مشکلی که اعلام شده برایمان محرز شود. با توجه به تذکرات لازم بیشتر کاربرانی که از اپیلیکیشن روبیکا استفاده می کنند بر این باورند که با غیر فعال کردن فیلتر شکن خود از حجم اینترنت مصرفیشان کاهش پیدا کرده و استفاده از این اپلیکیشن کاربران را منصرف کرده است در این صورت اگر چنین مشکلی برای کاربران پیش آمده است توصیه می شود به وب سایت رسمی روبیکا مراجعه کرده و از طریق تماس به پشتیبانی روبیکا مشکل خود را حل نمایید. باید توجه داشته باشید که استفاده از روبیکا تنها برای کاربرانی رایگان است که در هنگام استفاده از روبیکا فیلترشکن خود را غیر فعال کنند. اپلیکیشن روبیکا توانسته مصرف اینترنت کاربران را در زمان استفاده از این اپلیکیشن برای مشترکین دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به صفر برساند. «مجید حقی» معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اتفاق رخ داده گفت: تخلفی که یکی از شهروندان درباره اپراتور همراه اول اعلام کرده بود، بررسی شد و همانطور که در توئیت پشتیبانی اعلام شد، این تخلف انجام گرفته است.