ترامپ با افزایش امتیاز بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ، پیشنهادات چالش آرا را از دست می دهد

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، در یک رویداد مبارزاتی در Arizona Grand Resort and Spa در فونیکس ، آریزونا ایالات متحده ، 14 سپتامبر 2020 صحبت می کند.

جاناتان ارنست | رویترز

تلاش های رئیس جمهور دونالد ترامپ که از قبل انجام شده بود ، در روز جمعه برای جبران پیروزی آشکار جو بایدن رئیس جمهور منتخب با به چالش کشیدن آرا در دادگاه ها ، سه شکست بزرگ در آریزونا ، میشیگان و پنیلوانیا متحمل شد.

اما ترامپ هنوز از پذیرفتن مسابقه ای که به دروغ ادعا کرده است پیروز شده است ، خودداری کرد ، حتی اگر کارشناسان می گویند امید زیادی برای باطل کردن آرای بایدن کافی ندارد – در چندین ایالت – برای پیشی گرفتن از معاون رئیس جمهور دموکرات در کالج انتخابات حساب کردن

روز جمعه در آریزونا ، مبارزات انتخاباتی ترامپ یک چالش قانونی تعدادی از آرا را در شهرستان ماریکوپا کنار گذاشت و گفت: اختلاف کلی بایدن در این ایالت بسیار زیاد است و آرا the مورد اختلاف نمی تواند تغییری ایجاد کند.

این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفت که NBC News و سایر رسانه ها پیش بینی کردند بایدن رای مردم این ایالت را به دست آورد.

در میشیگان ، جایی که بایدن هفته گذشته به عنوان برنده پیش بینی شد ، یک قاضی درخواست حامیان ترامپ برای جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات در دیترویت را رد کرد.

و در پنسیلوانیا ، كتی بوكوار ، وزیر امور خارجه گفت كه او مصمم است كه دستور تجدید شمارش و ارزیابی مجدد انتخابات در 67 شهرستان را صادر نكند.

برای دستور بازشماری ، ترامپ باید کمتر از 5/0 درصد آرا cast را از دست بدهد.

اما پیش از ظهر جمعه در ایالت کیستون که دارای 20 رأی انتخاباتی است ، بایدن بیش از ترامپ 49.8٪ به ترامپ 48.9٪ یا بیش از 60،000 رای بود.

روز جمعه بعد ، قاضی در استان مونتگومری ، پا ، درخواست مبارزات انتخاباتی ترامپ برای متوقف کردن شمارش تقریباً 600 برگ رأی را در آنجا رد کرد ، که به ادعای مبارزات انتخاباتی آدرس آنها را در زیر امضا در پاکت بیرونی از دست داده است.

ریچارد هااز ، قاضی دادگاه ادعاهای عمومی در حکم خود گفت که قانون ایالتی نیازی به ارائه رایانه در پاکت توسط رای دهنده ندارد.

در پرونده میشیگان ، قاضی ادعای دو رقیب نظرسنجی را که ادعا می کردند بی نظمی هایی را مشاهده کرده اند که اجازه شمارش آرا inv نامعتبر را داده است ، رد کرد.

تیموتی کنی ، قاضی ارشد دادگاه شهرستان وین در دیترویت ، گفت که این افراد “درک کاملی” از روند شمارش آرا ندارند و “تفسیر آنها از وقایع نادرست و معتبر نیست”.

بایدن با بیش از 145 هزار رأی در میشیگان از ترامپ پیشی می گیرد.

روز جمعه در دادگاه شهرستان ماریکوپا ، جایی که مبارزات انتخاباتی ترامپ ادعا کرده بود که تعداد زیادی از رای دهندگان باطل شده اند ، مبارزات انتخاباتی گفت که “جدول بندی آرا در سراسر کشور” ، که نشان می دهد بایدن با نزدیک به 11000 رای برتر است ، حکم قضایی غیر ضروری را صادر کرده است به منتخبان ریاست جمهوری. “

آریزونا 11 رأی در کالج انتخاباتی دارد. NBC هفته گذشته پیش بینی کرده بود که بایدن برنده میشیگان ، که دارای 16 رای انتخاباتی است ، خواهد بود.

سخنگوی مبارزات انتخاباتی ترامپ ، تیم مورتو ، در پاسخ به پرونده در آریزونا ، به CNBC گفت: “همه احزاب تصدیق می كنند كه رأی دهندگان حضوری ، كه به احتمال زیاد عمدتاً رأی دهندگان ترامپ بودند ، با رد كردن آرا by خود توسط دستگاه های موجود در شهرستان ماریكوپا از حق رای خارج شدند ، بنابراین برای دموکراتها برای بزرگداشت این واقعیت شرم آور هستند. “

مورتو گفت: “ما همچنان به بررسی گزینه های رئیس جمهور ترامپ در آریزونا می پردازیم.”

اما ستاد انتخاباتی بایدن گفت: “دادخواست مبارزات انتخاباتی ترامپ بیهوده بود و حرکت آنها برای پس گرفتن ادعاهای تسکین مربوط به کارزار ریاست جمهوری تأیید می کند که این چیزی جز اتلاف وقت نبوده است.”

مبارزات انتخاباتی وی گفت: “رئیس جمهور منتخب جو بایدن برنده آریزونا شد و اکنون زمان اتحاد کشور و حرکت به جلو فرا رسیده است.”

شکایت آریزونا ، که روز شنبه در دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا ثبت شد ، ادعا می کرد که بسیاری از رای دهندگانی که در روز انتخابات شخصاً رأی گیری می کردند ، فریب داده شده اند تا رای آنها توسط دستگاه های الکترونیکی جدول رد شود.

در ابتدا مبارزات انتخاباتی ترامپ استدلال کرده بود که اگر آرا dis رد صلاحیت شده به تعداد آرا اضافه شود ، “تعیین کننده نتیجه انتخابات برای رئیس جمهور ایالات متحده در آریزونا و / یا سایر دفاتر مورد رقابت در شهرستان ماریکوپا خواهد بود.”

“تعداد زیادی از رای دهندگان از طریق این دستگاه ها به دلیل بی نظمی صورت در آرا خود هشدار داده شدند … اما توسط کارگران نظرسنجی به دلیل عدم حسن نیت رای گیری از رأی دادن توسط رأی دهندگان بر این باورند که رای آنها به طور صحیح ثبت و جدول بندی می شود.” ادعا شده

“در واقع ، غلبه بر هشدار جدول رسان الکترونیکی به طور خودکار” اضافه آرا “را بدون بررسی یا قضاوت اضافی رد می کند.”

روز جمعه ، کمپین انتخاباتی خود گفت که در حالی که موضوع آرا affect بر شانس انتخاباتی ترامپ تأثیرگذار است ، به دلیل اختلاف در سطح بین المللی برای بایدن ، اما همچنین گفت که دو مسابقه با رای پایین ، برای هیئت نظارت در شهرستان ماریکوپا و یک صندلی ایالت سنا ، “در پرونده باقی بماند” در پرونده.

اما در جریان یک کنفرانس وضعیت در مورد پرونده بعد از ظهر جمعه ، یک وکیل تبلیغات انتخاباتی ترامپ گفت که به نظر می رسد اختلاف در مورد چگونگی تأثیر این آرا در سایر نژادها نیز به دلیل افزایش رای در رقابت ها ، بحث برانگیز باشد.

پیش بینی می شد که بایدن از شنبه گذشته در مسابقه ریاست جمهوری پیروز شود.

NBC News از روز جمعه پیش بینی کرد که وی اکنون 306 رأی کالج انتخاباتی دارد ، 36 رأی بیشتر از آنچه برای رسیدن به پیروزی کاخ سفید نیاز دارد.