تراتل را به اندازه ۳۰ درصد بالا ببرید

64 نوشته شده:سنسور زاویه فکر کنم نداشته باشن ولی واسه منم جالبه که از کجا زاویه دریچه رو تشخیص میدن چون تو تست پارامترای ECU فول و بسته و وسط تراتل گاز و تشخیص میده ولی از رو چی؟ کاهش سریع است و این کاهش سریع یعنی اثبات این موضوع که یخ­زدگی، سریع و افزایش وزن، سریع اتفاق افتاده و هواپیما از کنترل خلبان خارج شده. یکی از موارد استهلاک شمع مصرف شدن پلاتین و افزایش فاصله آن با الکترود است. همخواني بين توان مصرفي موتور با نوع پمپ انتخابي و همچنين عملكرد پمپ در نقطه كار بهينه در ميزان مصرف انرژي الكتريكي موتور از جمله مسائلي است كه حائز اهميت است. بدین ترتیب اسپینر را در ۱۲ نقطه مختلف تنظیم و اقدام به تست لرزش نمایید. حتما دایاگرم برق خودرو را مطالعه کنید و سپس به قطعات الکتریکی دست بزنید. این موضوع را از صنعت هوانوردی جهانی جویا شوید و آمار آن را تهیه کنید. شما میتوانید ترتل کوین را با پردازنده کامپیوتر شخصی خود استخراج کنید. لیفتراک برقی نوعی لیفتراک می باشد که ویژگی های خاص خود را دارد. آدم خسیس دو بار خرج می کند! خلبان نمی­توانسته سیستم ضد یخ هواپیما را خاموش کند.

سیستم ضد یخ را خاموش نکرده اند بلکه از کار افتاده است. از لحاظ فنی موتور خوبی است و امتحان خود را پس داده است و یک سری طرفدار پر و پا قرص هم دارد. سازمان هواشناسی حتی برای یک ساعت، از پیش­بینی عاجز است. در حالی که با فناوری­های موجود روز دنیا یک ساعت، واقعا زمان طلایی است و نباید در صنعت هوانوردی، خسارت ایجاد کنیم. یعنی هواشناسی ما نمی­توانسته وضعیت یک ساعت بعد را پیش­بینی کند که هواپیما از تهران خرید تراتل بلند نشود؟ با تغییر مشخصات ساختاری میل سوپاپ، می توانیم حرکات سوپاپ ها را کنترل کنیم و درنتیجه، موتور می تواند به دورهای بالاتری دست پیدا کند و خودرو شتاب بیشتری بگیرد. چرا باید آن سیستم را خاموش کند. نمونه آن را که پرواز تهران ـ تبریز بود مطرح کردم. کنترلر مرکز کنترل به خلبان گفته است که در این مسیر هوایی حداقل ارتفاع مجاز 17 هزار پا است و اگر می­خواهی پایین­تر بروی باید با فرودگاه یاسوج هماهنگ کنی.

خلبان برای عبور از رشته کوه دنا باید ارتفاع 17 هزار پایی یعنی حدود 5 هزار و 600 متری را حفظ می­کرد. وقتی هواپیمای تهران ـ یاسوج در ارتفاع 21 هزار پایی بوده و خلبان برای اولین بار با برج مراقبت فرودگاه یاسوج ارتباط برقرار کرده بود، همین خلبان به کنترلر مرکز کنترل فضای کشور اعلام کرده با فرودگاه یاسوج ارتباط گرفته است. مرکز کنترل اجازه داده هواپیما فقط تا 17 هزار پایی یا 7 هزار متری از سطح دریاهای آزاد پایین بیاید. شما منحنی تغییرات ارتفاعی هواپیما را ببینید که بین 17 هزار پا و 14 هزار پا را ظرف چند ثانیه اُفت داشته است. کاهش ارتفاع بعد از 21 هزار پا، سریع بوده است… یعنی تصویر منحنی کاهش ارتفاع هواپیمای تهران ـ یاسوج را دارم. برای این که هواپیما شدیداً یخ زده و اُفت شدید ارتفاع داشته است. سیستم ضد یخ هواپیما، دیر فعال شده. یک ساعت بعد هواپیما، به فرودگاه تبریز می­رسد. یعنی یک لحظه رسیده که کنترل هواپیما از دست خلبان خارج شده.

برای این که هواپیما از کنترل خارج شده. این جنگنده از یک موتور ولوو-فلایگموتور نیرو میگیرد که از موتور آمریکایی جنرال الکتریک اف۴۰۴ اقتباس شده است. مصرف سوخت آن چیزی که اعلام کردهاند تقریبا در سوخت ترکیبی ۵/۶ لیتر در صد کیلومتر حرکت و باک هم مثل ۲۰۶ و ۲۰۷ سابق ۵۰ لیتری است، و وزن ماشین هم یک وزن تقریبا بیشتر از ۱ تن است. این یک نمونه است و ما در طول سال تعداد زیادی از این پروازهای ناموفق را داریم. میلهی مسی به برق خودرو متصل شده و بر روی سطح نیکلی از موقعیت 0 تا 98 درجه جابهجا میشود. این محصول قابل نصب بر روی خودرو پژو ۲۰۶ غرب استیل مي باشد. یکی از جوون ها به سبک گانگستر های هالیوودی نقابی بر چهره اش کشیده و قبل از رفتن به داخل کابین ، ناگهان سر راه چشمش به ” گالی ” هواپیما افتاد که انواع مشروبات الکلی برای پذیرایی از مسافران در آن قرار داشت .. ظاهرآ بد جوری به او چشمک می زدند .. !