بهترین قالیشویی سهروردی

بهترین قالیشویی سهروردی

بهترین قالیشویی در سهروردی

شاید شما نام قالشویی ملکه را شنیده باشید. حتی ممکن است بدون آن که متوجه شوید، بخشی از خدمات خود را از طریق این قالیشویی برطرف کنید. این  قالیشویی شعبات بسیار زیادی در تهران دارد. شعبات آن در جنوب ، شمال، شرق، غرب تهران به چشم می خورد. در هر ناحیه ای که ساکن هستید، می توانید به سهولت از خدمات این قالیشویی استفاده کنید.

یکی از شعبه های آن که تمام مدت، فعال است، واقع در خیابان سهروردی است. اهالی سهروردی و اطراف آن می توانند از خدمات برجسته قالیشویی بهره مند شوند. قالیشویی ملکه، مزایای بسیار نیازی نسبت به رقبا دارد. همین عامل باعث می شود تا مشتریان به وقت نیاز، از خدمات قالیشویی ما بهره ببرند. برای آن که با این مزایا بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کینم ادامه مطلب را از دست ندهید.

ماشین آلات اتوماتیک:

امروزه با پیشرفت صنعت، ماشین آلات پیش رفته در تمام حوزه های کاری ورود کرده اند. یکی از این حوزه ها، قالیشویی می باشد. قطعا قالیشویی ملکه در استفاده از این ماشین آلات پیشرفته بی نصیب نمی ماند. استفاده از این ماشین آلات، فواید بسیار زیادی دارد. یکی از این فواید این است که کار با روش و اصولی صحیح صورت می گیرد. همچنین در زمان و انرژی نیروی انسانی صرفه جویی می شود.

سرویس کلیه مناطق:

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، قالیشویی ملکه قابلیت سرویس دهی به تمام مناطق تهران را دارد. شما می توانید در هر نقطه ای از پایتخت که ساکن هستید، با شعبه های گوناگون تماس حاصل فرمائید. به شما پیشنهاد می کنیم که نزدیک ترین منطفه به محل سکونت خود را انتخاب کنید تا فرآیند کار با سرعت بالاتری انجام شود.

ضمانت کیفیت:

در تمامی شعبات قالیشویی ملکه، کیفیت تضمین شده است. هیچ کس شما را ملزم به پرداخت هزینه ای برای یک کار بی کیفیت نمی کند. همان طور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، قالیشویی ما با گردآوردن افرادی که سال ها تجربه در زمینه شست وشوی فرش دارند، سعی دارد تا در راستای  پیش رفت همه جانبه در این مسیر قدم بر دارد. با توجه به اقدامات انجام شده و حمایت شما عزیزان، پیش بینی می شود که تا چند سال دیگر این هدف، تحقق پیدا کند.

تعهد:

قالی شویی ملکه به شما متعهد می شود که با استخدام پرسنلی متخصص و با حدف واسطه ها ، فرش های شما را شسته و به صورت لول شده و کاور شده تحویل دهد. به این نکته توجه داشته باشید که در تمام فرآیند کار، نظارت مستقیم صورت می گیرد. تمام مراحل مورد بررسی اصولی و حرفه ای قرار می گیرند. مطمئن باشید اگر نقصی در فرآیند کار مشاهده شود، شما ملزم به پرداخت هزینه ای نیستید.

در انتهای مطلب ذکر کنیم که تمام فرش های شما با هر بافت و کیفیتی که باشند، قابلیت شست و شو و ترمیم دارند. البته فراموش نکنید که هر کدام روشی متفاوت با دیگری دارد. برای شست وشوی فرش های ابریشم از مواد شوینده خاصی استفاده می شود.