بهترین قالیشویی در زرگنده

بهترین قالیشویی در زرگنده

بهترین قالیشویی در زرگنده

قالیشویی ملکه را می توان یکی از معتبرترین و البته بهترین قالیشویی های پایتخت دانست. این مرکز اخیراً شعبه ی خود را در ناحیه زرگنده افتتاح کرده است. استانداردهای بالای این مرکز سبب شده تا این قالیشویی به سرعت در بین جامعه هدف خود رشد کرده و به عنوان بهترین قالیشویی در زرگنده شناخته شود. مزیت هایی همچون کیفیت بالا، سرعت عمل مناسب، قیمت ایده آل استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و… سبب شده است تا این قالیشویی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای اهالی زرگنده باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا مروری بر این مزایا و نقاط قوت داشته باشیم تا شما دلیل این دعا را بهتر درک کنید.

 

ویژگی های بهترین قالیشویی زرگنده

برای انتخاب بهترین قالیشویی در زرگنده باید به ویژگی ها و نکات مختلفی توجه نمود. این نکات همان چیزهایی بوده که قالیشویی ملکه سعی کرده در ساختار خود جای دهد. مهمترین این نکات به شرح زیر است:

استفاده از ماشین آلات مدرن

به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن از مهمترین شاخص هایی است که در قالیشویی ملکه دیده می‌شود. این قالیشویی پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات در زمینه شستشو و تمیز کردن فرش را در کارگاه خود مستقر نموده است. این ماشین آلات می‌توانند تمام مراحل شستشوی فرش اعم از خیس کردن، خشک کردن، شستن و… را هندل نمایند. بدین جهت دخالت نیروی انسانی و در نتیجه خطای ناشی از آن به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. از طرفی دیگر هزینه ها کاهش یافته و سرعت عمل کار افزایش می یابد. این موضوع عاملی بوده که قالیشویی ملکه را به‌عنوان بهترین قالیشویی در زرگنده معرفی نموده است.

نیروهای متخصص

استفاده از نیروهای متخصص را می توان یکی از مهمترین شاخصه هایی دانست که در قالیشویی ملکه بدان توجه می شود. در واقع می‌توان گفت که بزرگترین سرمایه قالیشویی ملکه، نیروی انسانی آن است. این مرکز دارای کارشناسان خبره ای است که تجربه زیادی در امر شستشوی فرش دارند. آن ها به خوبی کلیه لکه های فرش را می‌شناسند و می‌دانند که چه نوع ماده شوینده ای برای تمیز کردن آنها مناسب است. از طرفی دیگر آنها بعد از اتمام پروسه ی شستشو، تک تک فرش ها را بررسی می‌کنند تا از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل نمایند. این حجم از وسواس باعث شده تا کیفیت قالیشویی ملکه به بالاترین سطح ممکن برسد.

 

پیک های ویژه

پیک های ویژه از دیگر مشخصه هایی است که سبب شده تا قالیشویی ملکه در ناحیه زرگنده به یکی از بهترین گزینه ها بدل شود. این قالی شویی پیک های سریعی را در منطقه ی مذکور مستقر کرده که می توانند بلافاصله بعد از اولین تماس مشتری خود را به محل آنها برسانند. این نیروها تقریباً تمام مسیرهای اصلی و فرعی این ناحیه را به خوبی می‌دانند. همین مورد باعث می‌شود تا در سریعترین زمان ممکن به محل مشتری برسند. از طرفی دیگر آنها بعد از تمیز کردن فرش ها، سفارشات را با همان سرعت دوباره در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. موضوع دیگری که باعث شده تا سرعت به حداکثر میزان ممکن برسد، کوتاه بودن پروسه ی شستشو در کارگاه ملکه است. به گونه ای که برای هر فرش کمترین زمان ممکن اختصاص داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان زمان زیادی را منتظر شستن فرشهای خود نباشند.

 

 تعرفه منصفانه

قالیشویی ملکه سعی نموده تا بهترین تعرفه‌ها را برای مشتریان خود در نظر گیرد. بدین جهت آنها حداقل مقدار ممکن را قرار داده اند. این قیمت‌ها به گونه‌ای است که بسیاری از مشتریان آن را در قبال کیفیت کار بسیار ناچیز می دانند. این موضوع در کنار دو فاکتور فوق، عواملی هستند که قالیشویی ملکه را به بهترین قالیشویی در زرگنده بدل کرده اند.