برنامه برتر ردیابی شماره اعضای خانواده و دوستان + سه روش جایگزین

اگر می خواهید برنامه را روی تلفن خود نصب کنید و از آن برای ردیابی شماره موقعیت دوستان یا اعضای خانواده خود استفاده کنید و بنابراین همیشه از موقعیت یکدیگر مطلع باشید ، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله اختصاصی ، ما می خواهیم 5 برنامه ردیابی برتر را برای خانواده و دوستان معرفی کنیم. با XNSPY باشید

معرفی

اخیراً ، کاربردهای فزاینده ای وجود دارد که امکان ردیابی مکان و نشان دادن موقعیت افراد در Google Maps را فراهم می کند. برای یک لحظه تصور کنید که به دنیای کارلی رانده شده ارل منتقل شده اید. یا موقعیت تلفن فرزند خود را به طور مشابه در تلفن همراه مشاهده کنید و بدانید دقیقاً در هر ساعت و دقیقه از روز کجا و چگونه است؟ بدون شک اجرای این موضوع در برخی شرایط بسیار مفید خواهد بود.

اما چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟ برای انجام این کار ، کافی است از برنامه های تلفن همراه استفاده کنید که قابلیت ردیابی و نمایش مکان زنده شما و موقعیت خانوادگی یا دوستان شما را ارائه می دهند. بسیاری از برنامه های کاربردی در حال حاضر برای این منظور در دسترس هستند ، اما تا کنون 5 برنامه کیفیت بهتر و ویژگی های مرتبط تری را نسبت به سایر برنامه ها ارائه می دهند. در این مقاله ، ما می خواهیم 5 بهترین برنامه ردیابی را برای خانواده و دوستان معرفی کنیم. بنابراین منتظر XNSPY باشید.

5 برنامه برتر برای ردیابی شماره خانواده و دوستان: برنامه Life360 Family Locator

5 بهترین خانواده و دوستان برنامه های ردیابی + سه روش جایگزین

یکی از بهترین برنامه هایی که می توانید برای ردیابی موقعیت افراد دیگر موردنظر خود استفاده کنید ، برنامه Life360 Family Locator است. این برنامه ویژگی های زیادی به شما می دهد ، نه تنها یک برنامه که موقعیت افراد و اعضای خانواده را نشان می دهد. به عنوان مثال ، با استفاده از این برنامه می توانید مکان های خاصی را علامت گذاری کرده و از برنامه بخواهید که هنگام بازدید دوستان و خانواده شما از این مکان ها ، اعلان ها و هشدارهایی را برای شما ارسال کند. ویژگی های ارائه شده توسط این برنامه بی شمار است و حتی می توان از آن برای ردیابی مکان گوشی در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه استفاده کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار کاربر پسند ، رایگان و راحت است و کار با آن به هیچ وجه دشوار نیست. شما مجبور نخواهید بود هزینه خدمات برنامه Life360 Family Locator را بپردازید ، زیرا این برنامه کاملاً رایگان ارائه می شود. بنابراین برنامه Life360 Family Locator را به عنوان یکی از 5 برنامه برتر ردیابی خانواده و دوستان به یاد داشته باشید.

5 برنامه برتر برای ردیابی خانواده و دوستان: برنامه Sygic Family Locator

5 بهترین خانواده و دوستان برنامه های ردیابی شماره + سه روش جایگزین

برنامه Sygic Family Locator برای عملکرد بالا و عملکرد خوب خود جوایزی دریافت کرده است و خود را به عنوان یک برنامه ردیابی مکان معرفی کرده است. یکی از ویژگی های اصلی این برنامه ، کراس پلتفرم است. این بدان معناست که هر یک از اعضای خانواده و دوستان شما می توانند همزمان از هر تلفن همراه و سیستم عامل به یکدیگر متصل شوند و هیچ محدودیتی از نظر سیستم عامل و همگام سازی داده ها در برنامه وجود ندارد.

در این برنامه می توانید مکانها و موقعیتهای خطرناک را برای هر یک از اعضای خانواده مشخص کنید و از برنامه بخواهید به محض ورود افراد به این مکانها ، اخطار را برای شما ارسال کند. بدون شک ، این ویژگی برای مدیریت نوزادان و نوجوانان بسیار مناسب خواهد بود. نکته جالب بعدی این است که برنامه Sygic Family Locator حتی می تواند به عنوان ناوبر یا درست مانند راهنمای مسیر ماشین استفاده شود و حتی به صورت آفلاین نیز مسیریابی خوبی را ارائه می دهد. بنابراین شک نکنید که Sygic Family Locator یکی دیگر از 5 برنامه برتر ردیابی خانواده و دوستان است.

5 برنامه برتر ردیابی شماره خانواده و دوستان: برنامه Sprint FamilyWall

 

یکی دیگر از برنامه های عالی که می توانید برای ردیابی مکان افراد استفاده کنید ، برنامه Sprint FamilyWall است. این برنامه به شما امکان می دهد مکان های مختلف را نام ببرید و همچنین از توانایی ایجاد هشدار برای افراد برای رسیدن به مکانهایی که نباید باشند پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های متفاوت این برنامه قابلیت ارائه یادآوری است. به عنوان مثال ، اگر یکی از اعضای خانواده به منطقه ای می رود که قبلاً توسط یکی از اعضای دیگر به عنوان منطقه محدود تعیین شده است ، تلفن او بلافاصله یک یادآوری و هشدار ارسال می کند. بنابراین او نمی تواند ادعا کند که فراموش کرده است که نباید به آن منطقه برود.

برنامه Spirint FamilyWall همچنین طیف وسیعی از ویژگی ها و قابلیت های دیگر را ارائه می دهد که ما قصد نداریم به جزئیات آن بپردازیم. تنها مشکل این برنامه رایگان نبودن آن است. این برنامه در ابتدا به کاربر اجازه می دهد به طور موقت به مدت 15 روز از ویژگی های آن استفاده کند ، پس از آن شما باید ماهانه حدود 3 دلار برای استفاده از خدمات آن هزینه کنید. در این حالت ، برنامه در لیست 5 بهترین برنامه ردیابی برای اعضای خانواده و دوستان ما قرار می گیرد.

5 برنامه برتر برای ردیابی خانواده و دوستان: برنامه Find My Friends

5 بهترین خانواده و دوستان برنامه های ردیابی + سه روش جایگزین

برنامه بعدی که می توانید برای ردیابی مکان اعضای خانواده خود استفاده کنید ، برنامه Find My Friends است. این برنامه توسط سازندگان برنامه Life360 Family Locator توسعه یافته است و از کیفیت خوبی برخوردار است. رابط برنامه به خوبی طراحی شده است ، کاربر پسند است و استفاده از آن آسان است. یکی از نقاط قوت این برنامه توانایی ثبت و شناسایی مکان های غیر مجاز برای اعضای خانواده و هشدار هنگام ورود آنها به این مکان ها است. متأسفانه برنامه Find My Friends کاملاً رایگان نیست و در ابتدا به شما این امکان را می دهد تا به مدت 30 روز از ویژگی های آن به صورت رایگان استفاده کنید و پس از آن باید ماهانه 5 دلار برای استفاده از خدمات آن هزینه کنید.

5 برنامه برتر ردیابی خانواده و دوستان: برنامه GPSWOX Family Locator

5 بهترین خانواده و دوستان برنامه های ردیابی + سه روش جایگزین

اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های ردیابی مکان رایگان برای خانواده و دوستان خود هستید ، برنامه GPSWOX Family Locator یکی از بهترین گزینه ها در پیش روی شما خواهد بود. این برنامه کاملاً رایگان منتشر شده است و مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای دلخواه را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت شناسایی مناطق خطرناک و ممنوع ، قابلیت صدور هشدار هنگام ورود افراد به این مناطق ، توانایی تعیین سرعت متوسط ​​افراد و غیره. – در اینجا برخی از جالب ترین ویژگی های برنامه GPSWOX Family Locator آورده شده است. بنابراین اگر می خواهید به راحتی مکان خانواده و دوستان خود را بر روی نقشه ردیابی کنید ، برنامه GPSWOX Family Locator یکی از بهترین گزینه ها در پیش روی شما خواهد بود.
سایر روشهای عملی ردیابی افراد و اعضای خانواده

روشهای دیگری نیز برای پیگیری مکان اعضای خانواده وجود دارد که در اینجا برخی از کاربردی ترین آنها آمده است. استفاده از این تکنیک ها ممکن است برای شما آسانتر از نصب 5 برنامه ای باشد که قبلاً ذکر کردیم.
روش 1: از Google Maps استفاده کنید

5 بهترین خانواده و دوستان برنامه های ردیابی شماره + سه روش جایگزین

برنامه Google Maps (Google Maps) ، که به طور پیش فرض روی همه تلفن های Android نصب شده است ، اشتراک گذاری مکان را ارائه می دهد. بنابراین ، استفاده از این برنامه می تواند راه خوب دیگری برای ردیابی موقعیت افراد و اعضای خانواده باشد. لطفاً توجه داشته باشید که Google Maps یک ویژگی اشتراک گذاری مکان است ، به این معنی که کاربر باید وارد برنامه شود و داوطلبانه مکان خود را با شما به اشتراک بگذارد. برای این منظور کافی است بعد از وارد کردن برنامه انتخابی ، انگشت خود را در محل خود وارد کنید. سپس روی “خلاصه” کلیک کنید و یکی از راه های ارسال مکان را از لیست انتخاب کنید تا مکان آن برای شما ارسال شود. پس از برنامه Google Maps می توانید از آن برای ردیابی موقعیت اعضای خانواده نیز استفاده کنید.

 راه دوم: استفاده از برنامه ردیابی شماره تلگرام

برنامه محبوب تلگرام همچنین از اشتراک گذاری مکان ها با سایر کاربران پشتیبانی می کند. برای استفاده از این ویژگی در تلگرام ، کافی است بر روی نماد تغذیه فایل (کلیپ) در کادر محاوره ای شخص مورد نظر کلیک کرده و گزینه Location را انتخاب کنید. پس از مشخص شدن مکان شما ، آن را به مخاطب خود ارسال کنید. به این ترتیب او می تواند مکان شما را روی نقشه ببیند. توجه داشته باشید که در این روش ، مخاطبان شما باید داوطلبانه مکان خود را به اشتراک بگذارند و ارسال کنند و ردیابی اعضای خانواده بدون اطلاع آنها غیرممکن است.
روش 3: از Android Device Manager / Find My iPhone استفاده کنید

گوشی های هوشمند

Android Device Manager در تلفن های Android و Find iPhone من در تلفن های Apple iOS نیز می تواند برای ردیابی اعضای خانواده و دوستان استفاده شود. برای آشنایی با این دو ویژگی و اثربخشی آنها ، توصیه می کنیم مقالات “نحوه فعالسازی Android Device Manager و نحوه استفاده از آنها” و “نحوه فعالسازی و استفاده از Find My iPhone برای iPhone و iPad” را مطالعه کنید. این دو ویژگی برای ردیابی مکان گوشی در صورت سرقت یا گم شدن آن ارائه شده است.

برای استفاده از این دو عملکرد کافی است آنها را در تلفن همراه مخاطب یا شخص مورد نظر فعال کنید. سپس از طریق رایانه یا تلفن خود وارد حساب Google یا Apple ID وی می شوید و به راحتی می توانید موقعیت مکانی وی را به صورت زنده و روی نقشه زنده بدون نیاز به اطلاع رسانی مشاهده کنید. بنابراین می توانید به جای نصب برنامه ای برای ردیابی خانواده و دوستان ، از دو ویژگی Android Device Manager و Find My iPhone استفاده کنید. تنها نکته منفی در این مورد – شما باید حساب Google یا گذرواژه Apple ID خود را با هرکسی که می خواهد مکان شما را ردیابی کند به اشتراک بگذارید.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید ، در این مقاله ، ما 5 برنامه ردیابی برتر را برای اعضای خانواده و دوستان معرفی کردیم و سپس 3 روش جایگزین دیگر برای ردیابی مکان افراد را ذکر کردیم. به نظر ما ، این تکنیک ها بهترین روش های موجود برای یافتن مکان دوستان و اعضای خانواده خواهند بود. اگر با روش ها یا برنامه های مناسب دیگری که به شما امکان می دهد اعضای خانواده و دوستان را با کیفیت دلخواه ردیابی کنید آشنا هستید ، روش خود را در قسمت نظرات این مقاله با ما و دیگر ماهواره های XNSPY به اشتراک بگذارید.