بایدن از معرفی ژنرال آستین به تازگی بازنشسته برای وزیر دفاع دفاع می کند

واشنگتن – جو بایدن رئیس جمهور منتخب روز سه شنبه از تصمیم خود برای معرفی ژنرال 4 ستاره ارتش بازنشسته لوید آستین به عنوان وزیر دفاع خود دفاع کرد ، گزینه پرسنلی که می تواند به یکی از بحث برانگیزترین رئیس جمهور آینده تبدیل شود.

طبق قانون امنیت ملی سال 1947 ، كنگره هر شخص را ممنوع كرده است كه به مدت هفت سال از خدمت فعال به عنوان وزیر دفاع دفاع كند. اما آستین ارتش را فقط چهار سال پیش ترک کرد و برای دور زدن قانون هفت ساله به کنگره ویژه ای احتیاج داشت.

نوشتن در اقیانوس اطلس، بایدن به طور ضمنی اذعان کرد که نامزدی آستین نقض الزامات غیرنظامی است ، اما او استدلال کرد که قدرت صلاحیت های آستین بیش از آسیب احتمالی تیره شدن شکاف نظامیان و غیرنظامیان است.

بایدن نوشت: “من به اهمیت کنترل غیرنظامی ارتش خود و اهمیت روابط سیاسی و نظامی در وزارت دفاع احترام می گذارم و به آن اعتقاد دارم.”

بایدن نوشت: “آستین همچنین می داند که وزیر دفاع دارای وظایف متفاوتی نسبت به یک افسر کل است و این پویایی نظامی و نظامی طی چهار سال گذشته تحت فشارهای شدید بوده است.”

اگر توسط سنا تأیید شود ، فارغ التحصیل سال 1975 در وست پوینت اولین رهبر سیاه پوستان پنتاگون خواهد بود ، که یکی از ماندگارترین سقف های شیشه ای در دولت ایالات متحده را می شکند.

ژنرال لوید آستین سوم ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده ، در تاریخ 17 اکتبر 2014 ، در پنتاگون در واشینگن ، دیجیتال مطبوعاتی در مورد عملیات حل ذاتی ، تلاش نظامی بین المللی علیه گروه دولت اسلامی (داعش) را برگزار می کند.

پل جی ریچاردز | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

آستین همچنین با بایدن رابطه شخصی دارد ، زیرا اعتماد و اطمینان رئیس جمهور منتخب را به دلیل هدایت ائتلاف جهانی علیه داعش ، که از سال 2014 آغاز شد ، جلب کرد ، در حالی که بایدن معاون رئیس جمهور بود و آستین فرماندهی فرماندهی مرکزی ایالات متحده را بر عهده داشت.

بایدن همچنین در مقاله آتلانتیك خود تأكید كرد كه علی رغم خدمت اخیر آستین ، وی می فهمد “ارتش ما فقط یك ابزار امنیت ملی ماست”.

بایدن نوشت: “نگه داشتن آمریكا و تقاضاهای امن و قوی كه ما از تمام ابزارهای خود استفاده می كنیم.” “من و او تعهد داریم که به دیپلمات ها و کارشناسان توسعه خود اجازه می دهیم سیاست خارجی ما را هدایت کنند ، فقط به عنوان آخرین چاره استفاده از زور.”

با این وجود ، این هفته خبر نامزدی احتمالی آستین در کپیتول هیل با کمال تردید روبرو شد و چندین سناتور مهم اظهار داشتند که مطمئن نیستند که آیا به آستین رد صلاحیت لازم برای تصدی پست وزیر دفاع رأی می دهند یا نه.

اکثریت شلاق جان تون ، RS.D ، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “این یک استثنا است ، نه یک قانون.” “من این کار را رد نمی کنم یا آن را رد نمی کنم. اما فکر می کنم این چیزی است که باید زمان آن را در نظر بگیریم.”

جون تستر سناتور دموکرات مونتانا همچنین اظهار داشت که تمایلی به اعطای معافیت برای آستین ندارد ، حتی اگر فرمانده بازنشسته “منشی بزرگی” کند.

تستر به خبرنگاران گفت: “من فکر می کنم این پسر منشی عالی خواهد بود.” “من فقط فکر می کنم باید قوانین را بررسی کنیم.”

وقتی دونالد ترامپ رئیس جمهور ژنرال بازنشسته نیروی دریایی چهار ستاره جیم ماتیس را که در آن زمان فقط 3 سال لباس فرم نداشت ، نگرانی آنها را در مورد داشتن یک افسر نظامی حرفه ای برای هدایت پنتاگون کنار گذاشت.