بانک غذایی تگزاس تعداد افرادی را که در میان کوید خدمت می کنند دو برابر می کند

اریک کوپر ، مدیرعامل بانک غذایی سان آنتونیو ، به CNBC گفت که بانک مواد غذایی وی در تگزاس اکنون نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده دو برابر تعداد افراد قبلی را تغذیه می کند.

کوپر در طی یک گفت مصاحبه عصر سه شنبه در “اخبار با شپرد اسمیت”.

بانک غذایی کوپر روزانه هشت بار باربری نیمه کامیون را به افراد نیازمند ارائه می دهد. اعداد و ارقام بسیار زیاد است ، آنها مجبورند سهمیه بندی غذا کنند. سازمان دهندگان بانک غذایی جامعه رود آیلند می گویند که از هر چهار نفر یک نفر نمی تواند نیازهای اولیه غذایی خود را تأمین کند. این بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ است.

طبق اطلاعات فیدینگ آمریکا ، 54 میلیون نفر در ایالات متحده به غذای کافی دسترسی ندارند. این تقریباً 13 میلیون نفر بیشتر از سال گذشته و بیشتر از جمعیت ترکیبی تگزاس و فلوریدا است.

کوپر گفت: “امروز ما توزیعی داشتیم که 2000 تغذیه را تأمین می کرد و ما همیشه این توزیع ها را داریم.” “بانک های مواد غذایی در سراسر کشور این تقاضای بی سابقه را مشاهده کرده اند و ما فقط در تلاش هستیم تا با کمک های مردمی بتوانیم تعادل کمک های خصوصی را که دریافت می کنیم متعادل کنیم تا مطمئن شویم از مردم تغذیه می کنیم.”

بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، در جنوب ، نرخ مثبت 11 and است و منطقه حدود یک سوم از کل مرگ ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان را در سراسر کشور تشکیل می دهد. روز سه شنبه ، تگزاس با نزدیک به 14000 مورد جدید ، بالاترین حد خود را ثبت کرد. کوپر به میزبان شپرد اسمیت گفت که یادگیری از راه دور باعث ایجاد فشار اضافی بر والدین هنگام تأمین غذا برای فرزندان آنها شده است.

کوپر توضیح داد: “یک کودک در هفته 10 وعده غذایی خود را از دست می دهد ، و اگر مادری دو تا سه بچه در مدرسه داشته باشد ، اکنون او تأثیر هزینه این غذا را در خانه احساس می کند و بدون اشتغال ، بچه ها گرسنه می مانند” “ما از مدارس می شنویم که بچه ها با تحصیلات خود دست و پنجه نرم می کنند ، زیرا آنها به تغذیه مناسب دسترسی ندارند.”

با افزایش ناامنی غذایی ، بودجه فدرال با برنامه کمک غذایی کرونا ویروس که امسال 850 میلیون دلار در اختیار بانک های مواد غذایی قرار داده ، بسیار مهم بوده است. کوپر گفت که او امیدوار است که کنگره سریعاً برای حمایت از خانواده ها اقدام کند تا آنها را از بانک های مواد غذایی خارج کرده و وارد فروشگاه های مواد غذایی کند.

کوپر گفت: “ما فقط امیدواریم که کنگره به سرعت عمل کند ، بسته محرک برای حمایت از خانواده ها برای قرار دادن غذا در سفره خود نیاز دارد.”

کوپر گفت که اگر کسی می خواهد کمک کند ، باید به FeedingAmerica.org مراجعه کند ، بانک غذای محلی خود را پیدا کند و از طریق اهدای غذا ، داوطلب شدن یا کمک مالی درگیر شود.