آمازون نتایج رکورد جمعه سیاه سایبر دوشنبه 2020 را اعلام کرد

یک مرکز تحقق آمازون در Frankenthal ، آلمان.

تورستن واگنر | بلومبرگ | گتی ایماژ

آمازون روز سه شنبه گفت که فصل خرید تعطیلات امسال بزرگترین فصل در تاریخ آن بوده است ، زیرا ویروس کرونا ویروس کرونا را بیش از هر زمان دیگری مجبور به خرید آنلاین خود کرده است.

این غول تجارت الکترونیکی در یک پست وبلاگ گفت که مشتریان زودتر برای خرید هدایا و اقلام فصلی برای عزیزانشان خرید می کردند. این در حالی است که بسیاری از خرده فروشان متکی به فروشگاه های فیزیکی برای بقا تلاش کرده اند.

آمازون گفت ، خریدهای محبوب تاکنون شامل Echo Dot جدید ، کتاب “یک سرزمین موعود” ساخته باراک اوباما و برس سشوار و حجم دهنده یک مرحله ای Revlon است. مراقبت از خود ، “تودرت در خانه” و “آسایش راحت” از محبوب ترین روندها در این دوره بودند.

جف ویلک ، مدیر عامل شرکت گفت: “در یک فصل تعطیلات بر خلاف هر یک دیگر ، واضح است که مشتریان هنوز می خواهند درمورد هدایای عزیزانشان و یا چیزهای اضافی برای خودشان معاملات بسیار خوبی داشته باشند و ما خوشحالیم که می توانیم لبخندها را در طول فصل ارائه دهیم.” از آمازون در سراسر جهان مصرف کننده ، در بیانیه ای.

“از مشتریان ، کارمندان و شرکای فروش ما در سراسر جهان برای بزرگترین فصل تعطیلات تا به امروز و همچنین همه کارهایی که اکنون و در طول سال برای حمایت از جوامع ما و یکدیگر انجام می دهید ، متشکریم.”

آمازون آمار واقعی فروش جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری را که به طور معمول دو روز شلوغ این شرکت در دوره خرید تعطیلات است ، فاش نکرد.

آمازون به دلیل تبلیغ محصولات خود بالاتر از محصولات خرده فروشان مستقل مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما این شرکت گفت که شرکت دوم امسال “تقاضای رکورد” را در سیستم عامل خود دیده است.

آمازون گفت ، مشاغل مستقل فروش در آمازون از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری از فروش جهانی 4.8 میلیارد دلار در فروش جهانی فراتر رفته اند ، با اشاره به اینکه این رقم نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است. این گزارش افزود: 71000 مشاغل کوچک و متوسط ​​در این فصل تعطیلات تاکنون فروش بیش از 100000 دلار را دیده اند.

مانند بسیاری دیگر از خرده فروشان ، آمازون امسال پیشنهادات تعطیلات را زودتر از هر زمان دیگری آغاز کرد. Prime Day ، که از اواسط ژوئیه تا اکتبر عقب رانده شد ، شروع غیررسمی فصل خرید تعطیلات شد.

مصرف کنندگان علی رغم شروع زودهنگام ، هنوز در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری کیف پول خود را باز کردند و بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دادند. بر اساس اعلام Adobe Analytics ، هزینه آنلاین جمعه سیاه امسال 22٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به رکورد 9 میلیارد دلار رسیده است. انتظار می رود که Cyber ​​Monday ، شلوغ ترین روز خرید آنلاین سال ، فروش بی سابقه ای را تجربه کند.

طغیان خرید آنلاین برای بسیاری از مکانهای خشت و خمپاره خبر بدی بود ، زیرا بسیاری از مشتریان در مورد سفر به فروشگاهها و مراکز خرید شلوغ احتیاط می کنند. بر اساس داده های Sensormatic Solutions ، ترافیک پا به فروشگاه ها در جمعه سیاه در مقایسه با سال گذشته 52 درصد کاهش یافته است.

آمازون یکی از بهترین موقعیت های خرده فروشی است که از این روند بهره می برد. این شرکت انبارهای خود را به میزان قابل توجهی استخدام کرده و فضای انبار خود را برای ذخیره کالاهای بیشتر ، از جمله موارد دیگر ، برای اطمینان از اینکه برای تعطیلات تعطیلات آماده است ، گسترش داده است. این سرمایه گذاری ها می تواند منجر به مطالبه 42 سنت از هر دلار هزینه شده در این فصل تعطیلات شود ، این در حالی است که سال گذشته 36 سنت نسبت به سال گذشته اعلام شده است.