آشنایی با معیارهای ایجاد بک لینک – فصل 5 آموزش لینک بیلدینگ

پس لازم است که پیش از شروع لینک سازی در هر سایتی که دم دستتان است، ابتدا وضعیت فعلی سایت را بسنجید، بر اساس وضعیت فعلی سایت قدم سئو را مشخص کنید، سپس بر اساس قدم مشخص شده، مدل لینک سازی صحیح را پیدا کنید و در ادامه سایت های مناسب برای این نوع لینک سازی را شناسایی و جمع آوری کنید. وقتی میخواهید رقبا را بررسی کنید، این اطلاعات ارزش بیشتری پیدا میکند. گوگل برای بالا آوردن سایت در نتیجه ی جستجوهای کلمات کلیدی سایتهایی را بالاتر نشان میدهد که اعتبار بیشتری داشته باشند. مثلا اگر یک مقاله تحقیقی اورجینال منتشر کرده باشید و لینکهای زیادی به این مقاله ارجاع داده شده باشد، میتوانید نتیجه بگیرید که این سبک از مقالات گزینه خوبی برای استراتژی لینک سازی شما محسوب میشوند. تحلیل بک لینک رقبا باعث میشود تا بتوانید روشهایی را در استراتژی خود پیش بگیرید که در نتیجه آن جایگاه اول گوگل را کسب کنید و از رقبا جلو بزنید.

اگر وب سایتی با بازدید متوسط دارید می توانید از این روش برای تولید بک لینک رایگان واقعی استفاده کنید. خرید بک لینک اگر از سایتهای معتبر و فعال باشد مطمئنا به نفع سایت شماست. بک لینک یا backlink به معنای لینکی است که از سایت دیگر به سایت شما داده می شود. فراموش نکنید که در سئو، رقابت به میزان زیادی پررنگ است و گرفتن رتبه بهتر از رقیب به معنای گرفتن جایگاه سایت بالادستی در گوگل است. از این رو، اگر بخواهید استراتژی کامل و موثری برای سئو وبسایت خود داشته باشید، باید برای لینکها اهمیت زیادی قائل شوید. عناوین مجزایی برای هر صفحه خود ایجاد کنید صفحات با عنوان های تکراری یکی از بزرگترین اشتباهات سایت ها، مخصوصا سایت های فروشگاهی که دارای صفحات زیادی هستند می باشد. اگر چه دانستن الگوریتم دقیقی که گوگل و سایر موتور های جستجو به واسطه­ی آنیک محتوارا متناسب با اهداف سئو می دانند غیر ممکن است اما روش هایی وجود دارند که صاحبان و مدیران سایت های رده های برتر برای افزایش رتبه­ ی سئو و ایجاد لینک های اصلی از آن ها استفاده می نمایند.

مهم اینه که در چه زمانی، با چه هدفی، روی چه کلمه ای و برای چه صفحه ای از سایت انجام شود. جدا از این موارد، با بررسی صفحات محبوب میتوانید بفهمید چه نوع محتواهایی برای لینک سازی عملکرد بهتری دارند. برای اینک سایت شما در حوزه تخصصی خود رتبه بهتری در گوگل بیابد، خوب است که بک لینک تخصصی از سایتهای نزدیک به حوزه کاری سایتتان بگیرید. سایتهای بسیاری هستند که حاضرند بک لینک ارزان بفروشند تا فقط هزینه های اولیه دامین و هاست خود را تامین کنند، پس فقط ارزان بودن را ملاک قرار ندهید و فعال بودن سایتها را در اولویت خود برای خرید بکلینک قرار دهید. خرید بک لینک ارزان ! بکلینک ارزان همیشه هم بی کیفیت نیست. این موضوع به بالا رفتن کیفیت کمک می کند. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین ، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. جریمه گوگل: اگر گوگل متوجه که اقدام به خرید بک لینک کرده اید ، ممکن است سایت را جریمه کند که موجب حذف از نتایج ، از دست دادن بازدید و رتبه و نابودی سایت خواهد شد.

چون محتوای مرتبط با کار سایت در متن رپورتاژ قرار می گیرد و چند بک لینک دائمی به صفحات داخلی سایت از آن داده می شود، و این بهترین تاثیر را در ارتقای سایت در گوگل می گذارد. برای مثال اگر ما برای یک صفحه خاصی از سایت که مربوط به صفحه کلمه کلیدی است ، از وب سایت های مرتبط با اعتبار مناسب لینک های فالو در یافت می کنیم ، مقداری از اعتبار وب سایت مدنظر به سایت ما منتقل می شود اما از اعتبار خود سایت کم نمی شود . درکنار این اعتبار دامنه ، صفحات داخل سایت هم برای خود اعتباری دارند که اعتبار آن صفحه است . میزان اعتبار دامنه را می توانید به کمک برخی ابزارها مانند MOZ که مخصوص مرورگر ساخته شده است استفاده کنید. اینکه شما به صورت مستمر دامنه های آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. در بک لینک هایی که به صورت فالو به سایت شما داده می شود، ربات های گوگل بک لینک های شما را در صفحات سایت دنبال کرده تا به سایت شما میرسند.