❺ مبحث تست خیز فیزیک کنکور! ⓿❺ درصد فیزیک را در ❶ ماه بخوانید

قبل از این که رتبه ها و کارنامه های قبولی در پزشکی را بررسی کنیم توضیح مختصری از رتبه و چگونگی سهمیه ها می دهم تا در بررسی داده ها دچار مشکل نشوید. پس شما هم اگر می خواهید از قبولی تان در رشته پزشکی مطمئن شوید و کارتان به اما و اگر نکشد حتماً به این میانگین درصدها توجه کنید. در ضمن سورپرایز ویژه ای هم در ادامه برای شما آماده شده است که از آن حرفی نخواهیم زد تا زمان خودش بیاید. یک سورپرایز ویژه: در هرسطحی که هستید و هرچقدر هم زمان کمی دارید تا روز کنکور دیگر نگران نباشید. شاید معرفی زیست شناسی کنکور و بررسی اهمیت زیست در کنکور کار ساده و پیش پا افتاده و حتی مسخره ای باشد، اما در ادامه به تحلیلی از عملکرد داوطلبان کنکور در پاسخگویی به سوالات زیست را در اختیار شما قرار خواهم داد که توسط سازمان سنجش اعلام شده و بسیار معتبر است و در آنجا عملکرد به شدت بد و افتضاح داوطلبان را در این درس خواهید دید.

1. سوالات زیست کنکور کاملا ترکیبی است و تضمینی وجود ندارد تنها با خواندن فصل های مهم زیست در کنکور به نتیجه مد نظر دست پیدا بودجه بندی دین و زندگی کنکور کنند. با توجه به نکات بالا فقط در صورتی که هیچ راه دیگری وجود نداشته باشد پیشنهاد ما این است که به سراغ مهمترین فصل های زیست برای کنکور بیایید که امروز در موسسه حرف آخر چند مبحث پر تست و تقریبا مباحث آسان زیست شناسی کنکور را به شما معرفی میکنیم و در ادامه نیز به شما آموزش خواهیم داد چگونه در کمتر از دو ماه کل زیست کنکور را مطالعه کنید پس تا انتها با ما همراه باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید. هر داوطلب در کنکور دارای 2 نوع رتبه است یکی رتبه کشوری و دیگری رتبه در سهمیه. ادبیات: در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000 کشوری کسی ادبیات را زیر 30 موسسه حرف اخر درصد نزده است. دین و زندگی: در میان داوطلبان با رتبه ی زیر 1000 کمترین درصد دین و زندگی 32 درصد است و فقط 1 نفر آنرا 100 زده و میانگین درصد این داوطلبان 71/7 درصد است. عربی: در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000 کمترین درصد عربی 32 درصد بوده و 131 نفر به درصد 100 رسیده اند میانگین کل این درس داوطلبان 89/2 درصد است.

از میان این 2 رتبه، رتبه در سهمیه برای داوطلب مهم است ، زیرا داوطلبان با رتبه کشوری مقایسه نمی شوند و رقابت بین آنها فقط در سهمیه مربوطه است یعنی اگر کسی جز سهمیه منطقه 1 باشد در میان داوطلبان منطقه 1 رقابت می کند و رقابتی با داوطلبان سایر مناطق ندارد. اما به یک سوال مهم پاسخ دهیم؛ دلیل بررسی درصد رتبه های زیر هزار و ارتباط آن ها با پزشکی؟ برای رسیدن به رتبه زیر 1000 چه درصد هایی باید کسب کنیم و چند سوال از هر درس بدون اشتباه پاسخ دهیم؟ از ویژگی هایی که باعث شد استاد یوسفیان پور را به عنوان برترین استاد دینی بشناسیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد . برای تعیین سهمیه مناطق ، 3 سال آخر تحصیل را در نظر می گیرند و اگر داوطلبی در مناطق مختلف تحصیل کند منطقه مرفه تر را به عنوان سهمیه در نظر می گیرند.

چون باید کل نمره و درصد های سایر دروس داوطلب را بررسی کرد چه بسا داوطلبی که یک درس را 100 درصد پاسخ داده است ولی به دلیل پاسخ گویی نسبت به بقیه دروس رتبه ی 4 رقمی یا بیشتر آورده است. من شایان مامندی به عنوان مشاور ، دارای تجربه چندین ساله در زمینه کنکور و رتبه برتر کنکور امروز در سایت حرف اخر به صورت کامل مهم ترین فصل های ریاضی کنکور و مباحث آسان ریاضی کنکور را به شما معرفی خواهم کرد و علاوه بر آن در ادامه دوستانی که با ریاضی رابطه خوبی ندارند ولی هدف آن ها پزشکی میباشد با یک ترفند اساسی میتوانم کل ریاضی کنکور را در کمتر از دو ماه برای آن ها ببندم بدون آن که مشکلی با تست زنی داشته باشند. خب دوستان خوبم مطمئنا هدف 99 درصد افرادی که در حال خواندن این مقاله هستید، کسب درصد خوب و پذیرش در دانشگاه معتبر است پس این درصد ها را باید بلد باشد تا بتوانید به آن دست پیدا کنید، اما یک نتیجه مهم را نیز دریافت آموزش دینی کنکور کنیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.