شیمی حرف آخر+ ???? سفارش سریع همراه با هدیه و کتاب کار رایگان

تا کنون صد ها مقاله آموزشی در زمینه کنکور توسط شایان مامندی نوشته شده است که از تجربیات خود در دوران کنکور و تجربیات مشاوره ای خود استفاده کرده و مقالات متعددی در مورد موسسه حرف آخر و ویژگی تدریس و همچنین اطلاعات لازم برای کنکوری ها نظیر بودجه بندی دروس کنکور مانند بودجه بندی ریاضی کنکور و … شیمی حرف آخر از محبوب ترین منابع آموزش شیمی کنکور با تدریس استاد غلامحسین شیروانی دارای مدرک دکتری شیمی آلی. افرادی که قصد تهیه منابع حرف آخر را دارند میتوانند از شایان مامندی مشاور ارشد حرف اخر نیز کمک بگیرند زیرا آقای مامندی خود دوران کنکور از دانش آموزان موسسه حرف آخر بوده است و توانسته است رتبه 958 کنکور را به کمک منابع حرف آخر کسب کند و الان نیز در مقام مشاور ارشد حرف آخر تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان کنکوری قرار میدهد و بازدخورد بسیار مثبتی نیز کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر دریافت کرده است.

در قسمت مسائل شیمی که حدود 50 درصد از بودجه بندی شیمی کنکور را به خود اختصاص می دهد تنها با 3 الگوی آموزشی می توانید هرنوع تیپ تست از مبحث مسائل شیمی را به سادگی هر چه تمام حل کنید. داوطلبانی که کلاس رفته اند نباید در این مورد خود را مستثنی بدانند و دیگر به مطالعه لغات نپردازند این کار فقط باعث می شود تا به مرور زمان مطالب بیشتری را فراموش کنند. درست است که این لغات شاید به کتاب مربوط نشوند ولی باعث می شود دایره لغات شما وسیع تر شود. بلافاصله بعد از کنکور وارد حرفه مشاوره کنکور شد و در این سال به دپارتمان مشاورین رتبه برتر حرف آخر پیوست و در حال حاضر نیز شایان مامندی مشاور ارشد حرف حرف اخر اخر میباشد. در این قسمت به صورت کامل رزومه شایان مامندی مشاور ارشد حرف آخر یا مشاور رتبه برتر حرف آخر را باهمدیگر بررسی زبان نهم حرف آخر خواهیم کرد.

عده زیادی از دانش آموزان کنکوری که قصد پیش رفتن با موسسه حرف آخر را دارند به دنبال کار کردن با مشاورین خبره در این مجموعه هستند و امروز مشاور ارشد حرف آخر شایان مامندی را به شما معرفی خواهیم کرد که داوطلبان زیادی توسط ایشان مشاوره دریافت کرده و در ادامه رزومه و نظرات داوطلبانی که با شایان مامندی مشاور حرف اخر پیش رفته اند را در اختیار شما قرار خواهیم داد. آقای شایان مامندی سال 1395 به جمع دانش آموزان حرف آخری پیوست و به کمک این منابع از فروشگاه حرف اخر توانست در سال 96 بدون پشت کنکور ماندن و اولین سال کنکور رتبه 958 را کسب کند. آقای مامندی هم عضو لیست مشاورین حرف آخر میباشند که در چند سال اخیر که مشغول به مشاوره در این موسسه بوده اند داوطلبان خاطرات خوبی از کار کردن با ایشان دارند و محبوبیت خوبی در میان داوطلبان کنکوری کسب کرده اند.

تهیه و در سایت های حرف آخر منتشر کرده است. همواره در تماس هایی که از طرف داوطلبان با حرف آخر دریافت میشود عده ای از دانش آموزان سوالاتی در مورد نحوه مشاوره و گرفتن ارتباط با شایان مامندی دارند و یکی از دلایل نوشتن این مقاله در مورد آقای شایان مامندی نیز به همین دلیل است. یکی از انواع محتواهای تولیدی این مشاور جوان، ویدیو های مشاوره ای شایان مامندی مشاور رتبه برتر حرف آخر است که در زمینه های آموزشی مختلف مانند نحوه مطالعه دروس مختلف، ویدیوهای آموزش ضبط شده و در اختیار داوطلبان قرار میگیرد و که به شدت در پیمودن مسیر کنکور به آنها کمک خواهد کرد. با شیمی استاد شیروانی دیگر قرار نیست برای هر سوال یک فرمول را به کار ببرید بلکه در آموزش از تکنولوزی شهودی سازی و الگو سازی استفاده شده است. با انیمیشن های طراحی شده توسط استاد شیروانی به عمق یک مبحث سفر خواهید کرد و به صورت کامل می توانید مطالب هر فصل را درک کنید و دیگر نیازی به حفظ کردن نداشته باشید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش دینی کنکور.