زبان انگلیسی حرف آخر !! ❽❷ ساعت تا یادگیری کامل زبان

سورپرایز ویژه ای که برای شما خوانندگان نحوه تحلیل آزمون در نظر گرفتیم یک جلسه مشاوره کاملا رایگان است که در آن به بررسی مشکلات شما در مسیر کنکور خواهیم پرداخت و راهکار مناسب برای مشکلات شما ارائه خواهد شد. با دقت مطالب را بخوانید و اگر توانستید این راهکار ها را جایی یادداشت هم موسسه حرف اخر کنید. اگر به دنبال افزایش درصد کنکور هستید مقاله ممربوطه را ازهمین سایت بخوانید. در وویس بالا به صورت صوتی هم نحوه تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی برای شما توضیح داده شده است و میتوانید گرش دهید. باید تمامی سوالات را تحلیل کنیم؟ شاید بگویید ما برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آزمون میدهیم اما در پاسخ باید بگوییم برای پوشش آن ها هم اقدامی کرده اید تا کنون؟ قسمت اول برای سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید. برای سوالاتی که میخواهید تحلیل کنید سراغ پاسخنامه بروید. چرا که شما آماده اید و پیشنهاد میکنیم بعد از یک استراحت ساده به سراغ دفترچه آزمون بروید و به جان پاسخ نامه سوالات بیفتید.

تحلیل ازمون های آزمون های ازمایشی اولا به دلیل محک زدن خود دانش آموز است که آیا درسنامه هایی که خوانده است برای حل تست میتواند به او کمک کند یا نه؟ اما آیا همه سوالات باید تحلیل شود؟ تحلیل آزمون های آزمایشی از ارکان مهم در مسیر کنکور است که اکثرا نسبت به آن بی توجه هستند و همین بی توجهی سبب افت تراز و درصد دانش آموزان در آزمون های آزمایشی شده و اما این پایان راه نیست بلکه تاثیر اصلی آن را در جلسه کنکور خواهند دید و این تاثیر هم کسب درصد پایین و حتی درصد منفی در دروس است. اکثر داوطلبان وقتی وارد مرحله جمع بندی خواهند شد برای خود درسنامه خلاصه یا تست های مهم را علامت گذاری نکرده اند و مجبور میشوند از اول کل تست ها را دوباره حل کنند که در این زمینه مطلب مربوط به جمع بندی کنکور که توسط خود من نوشته شده و باید اصول آن را بدانید را با یک کلیک بخوانید. در داخل دفتر تاریخ هر آزمون را بنویسید و برای هر درس چارت هایی درست کنید.یعنی برای کل دروس (همراه درس زمین شناسی) 9 چارت نیاز است. تحلیل سوالات آزمون را میتوانید فقط برای سوالات اشتباه و سوالاتی که به آن ها پاسخ نداده اید اجرا کنید اما اگر وقت کافی داشتید به سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید هم از روی پاسخنامه یک نگاه سریع بیندازید که این روش باعث افزایش تسلط شما روی کل سوالات خواهد شد.

اگر نکته ای وجود دارد که شما آن را بلد نیستید در دفتر تحلیل آزمون خود جلوی شماره سوال مربوطه بنویسید و اما برای سوالاتی که اشتباه جواب دادید یا اصلا جواب ندادید در ادامه مبحث قبل که گفتیم دلیل اشتباه را بنویسید با دو نوع جواب مواجه خواهید شد. قسمت دوم برای سوالات بی پاسخ و قسمت سوم هم برای سوالاتی که پاسخ اشتباه داده اید. تحلیل ازمون کانون یا تحلیل هر آزمون دیگری را بعد از انجام مراحل بالا وارد مرحله دلیل یابی شوید که مخصوص سوالات بی پاسخ یا سوالات اشباه است. سومین اهمیت تحلیل آزمون های آزمایشی نکته یابی از سوالات است. این قسمت را با زمان تحلیل آزمون شروع خواهد شد. تا کنون اهمیت تحلیل آزمون های آزمایشی را از آموزش پایه هشتم خود پرسیده اید؟ شماره هر سوال را بنویسید و دلیل اینکه به آن سوال اشتباه جواب داده اید یا اصلا پاسخ نداده اید را کنارش بنویسید. یا نه به دلیل اینکه بین گزینه ها شک داشتم سوال را حل نکرده م یا به دلیل اشتباه محاسباتی به آن سوال اشتباه پاسخ دادم یا اصلا نکته را میدانستم اما حضور ذهن نداشتم یا نمیدانستم با این نکته سوال حل دینی 6040 نظام جدید میشود. خب نکته را از روی پاسخ نامه استخراج کنید و در جزوه خود بنویسید.

پاسخ این سوال را بعد از سورپرایزی که به شما قول داده بودیم خواهیم گفت. به جرئت میتوان گفت که این آموزش میتواند تاثیر شگرفی در شما ایجاد کند. این سوالات را نیز علامت گذاری کنید و بدانید که اهمیت ویژه ای دارند. مثلا سوال شماره فلان درس ریاضی را من اشتباه جواب داده ام چون صورت سوال نکته ای داشت که نمیدانستم. خب برای دو مرحله آخر که گفتم حال وارد مرحله پوشش خواهیم شد. یعنی سعی کنید چند بار دلیل اشتباهات خود را از اول بخوانید و بر روی آن ها کار کنید که دیگر این اشتباهات را تکرار نکنید. در مقالات قبلی در رابطه با نحوه آزمون دادن را هم از همین سایت بخوانید. با انجام این کار دیگر محال است شما یک بار دیگر از این سبک سوالات ضربه بخورید. دوست خوبم اگه دنبال بهترین منابع آموزشی و آزمون و مشاوره هستید و از هزینه های زیاد هراسان شدید اصلا نگران نباشید چون یک کادوی ویژه برای شما داریم. این یک دام تستی محسوب میشود و اگر بیایید اینگونه سوالات و دام آن ها را مشخص کنید دیگر گرفتار آن ها نخواهید شد. سوالات دام دار را در هر آزمونی مشاهده میکنیم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.