گزارش های ایالات متحده 153،400 مورد جدید Covid را ثبت می کند زیرا دکتر فاوسی از آمریکایی ها می خواهد که مراقب باشند: “این بی فایده نیست”

spc Demetrie Barnett از گارد ملی نوادا یک آزمایش COVID-19 را در هنگام پیش نمایش یک سایت آزمایشی رانندگی از طریق COVID-19 در گاراژ پارکینگ تالار ایستگاه تگزاس و هتل در 12 نوامبر 2020 در شمال لاس وگاس ، نوادا انجام می دهد .

اتان میلر | گتی ایماژ

ایالات متحده گزارش کرد که یک شیوع رکورد دیگر یک روزه در موارد Covid-19 در روز پنجشنبه گزارش شده است زیرا شیوع بیماری شدیدتر شده و برخی بیمارستان ها را تحت فشار قرار داده است.

براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، این کشور روز پنجشنبه بیش از 153،400 مورد جدید گزارش کرده است. این سومین رکورد مستقیم افزایش یک روزه در موارد در ایالات متحده است و باعث شده هفت روز متوسط ​​موارد جدید بیش از 131،400 مورد باشد ، که طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده هاپکینز ، بیش از 32٪ در مقایسه با یک هفته قبل است.

این فقط موارد نیست. بر اساس داده های پروژه پیگیری COVID ، که توسط روزنامه نگاران در اقیانوس اطلس اداره می شود ، در حال حاضر بیش از 67000 نفر در سراسر کشور با Covid-19 بستری هستند ، بیش از هر نقطه در طول همه گیری. تعداد افرادی که هر روز از این بیماری می میرند نیز به سمت بالا در حال افزایش است.

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، روز جمعه گفت که “تعدادی از عوامل” عامل شیوع این بیماری هستند ، از جمله افرادی که از پیگیری اقدامات بهداشت عمومی خسته می شوند. وی گفت: این مسئله مسئله خاصی است زیرا كشور حدود دو هفته دیگر به شكرگذاری نزدیك می شود ، زمانی كه انتظار می رود بسیاری از آمریكایی ها برای دیدن خانواده و دوستان خود به سراسر كشور سفر كنند و به طور بالقوه ویروس را به همراه داشته باشند.

فاوسی از آمریکایی ها خواست تا ماسک بزنند ، فاصله های اجتماعی را انجام دهند ، مرتباً دست ها را بشویند و سایر اقدامات بهداشت عمومی را دنبال کنند.

وی در برنامه “This Morning” از CBS گفت: “اگر كارهایی را انجام دهیم كه اقدامات ساده بهداشت عمومی هستند ، آن كاهش سریع تر می شود و شروع به كاهش می كند.” “شما اضافه می کنید که به کمک یک واکسن ، ما می توانیم این مسئله را تغییر دهیم. این بی فایده نیست.”

فاوسی افزود که “برای شناسایی افرادی که علائمی ندارند اما آلوده و ویروس را گسترش می دهند ، باید” آزمایشات بیشتری را در جامعه انجام دهیم “. آزمایش ها به طور قابل ملاحظه ای در سراسر کشور افزایش یافته است ، اما با شیوع بیشتر عفونت ، بسیاری از متخصصان اپیدمیولوژی نیز می گویند که حتی آزمایشات بیشتری نیز لازم است.

در حالی که برخی ، از جمله دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، گفته اند افزایش آزمایش باعث افزایش موارد می شود ، اما داده ها این موضوع را تأیید نمی کنند. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های پروژه پیگیری COVID ، میانگین هفت روزه آزمون های جدید در روز پنجشنبه بیش از 1.4 میلیون نفر بود که در مقایسه با یک هفته قبل حدود 8.3 درصد افزایش داشت. افزایش موارد بسیار دورتر از افزایش هفته به هفته بیش از 32٪ ، به طور متوسط ​​هفتگی.

و به اصطلاح میزان مثبت نیز افزایش یافته است. متخصصان اپیدمیولوژی می گویند درصد آزمایشات مثبت می تواند رقم مفیدی برای تعیین گسترش شیوع بیماری و آزمایش ناحیه ای به اندازه کافی باشد. بر اساس اطلاعات هاپکینز ، در ایالات متحده ، میزان مثبت مثبت هفت روزه از 7.2 درصد در هفته گذشته به 9.1 درصد افزایش یافت.

موج ویروس در برخی مناطق بیمارستان ها را تحت فشار قرار داده است. دکتر آلن کاپلان ، مدیرعامل UW Health در دانشگاه ویسکانسین ، گفت روز پنجشنبه بیمارستان های سیستم وی در جوامع روستایی و شهری غرق است.

وی در برنامه “Squawk on the Street” گفت: “ما در همه زمان ها كمبود نیرو داریم ، یا به این دلیل كه آنها مبتلا به Covid هستند یا به بیماری دیگری مبتلا هستند و ما باید Covid را قبل از بازگرداندن آنها به كار رد كنیم.” “اکنون هیچ مازادی وجود ندارد.”

– نمودارهای CNBC نیت راتنر.