گزارش مشاغل نشان می دهد که اقتصاد متوقف شده است ، ترامپ و کنگره باید اقدام کنند

جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده طی مراسمی برای نامگذاری تیم اقتصادی خود در تئاتر کوئین در تاریخ 1 دسامبر سال 2020 در ویلمینگتون ، دلاور صحبت می کند.

الکس وونگ | گتی ایماژ

رئیس جمهور منتخب جو بایدن گفت که گزارش مشاغل روز جمعه خبر از “زمستانی تاریک” می دهد که خواستار “اقدام فوری” از رئیس جمهور دونالد ترامپ و کنگره است.

بایدن در بیانیه ای گفت كه آخرین گزارش در مورد بازار كار آمریكا ، كه رشد چشمگیر شغل را در میان شیوع ویروس كرونا نشان می دهد ، “تأیید می كند كه ما در میان یکی از بدترین بحران های اقتصادی و شغلی در تاریخ معاصر باقی مانده ایم.”

بایدن گفت: “این یک گزارش مشکوک برای مشاغل است. اقتصادی راکد را نشان می دهد.”

در این بیانیه ذکر شده است که “گزارش مشاغل وخیم” فقط یک تصویر فوری از وضعیت در ماه نوامبر ارائه می دهد ، “قبل از افزایش موارد COVID و مرگ و میر در ماه دسامبر هنگامی که ما به یک زمستان تاریک می رویم.”

“اگر کنگره و رئیس جمهور ترامپ اقدامی انجام ندهند ، تا پایان دسامبر ، 12 میلیون آمریکایی مزایای بیکاری را که برای نگه داشتن غذا روی میز و پرداخت قبض خود به آن متکی هستند از دست خواهند داد. مرخصی استحقاقی با حقوق پایان می یابد. مهلت قانونی اخراج منقضی می شود بایدن گفت: “ایالت ها و شهرها ابزارهای ضروری خود را برای کمک به هزینه های آزمایش و کارمندان بهداشت عمومی برای مبارزه با COVID ، ایمن نگه داشتن کودکان و مربیان در مدارس و کمک برای زنده نگه داشتن مشاغل کوچک از دست خواهند داد.”

اما بایدن گفت که پیشرفت در Capitol Hill ، جایی که رهبران کنگره از “حرکت” در مذاکرات طولانی مدت بر سر یک لایحه اضافی برای تسریع بیماری همه گیر “نشانه” می گیرند ، “او را تشویق کرده است.”

بایدن گفت: “در هفته های پایان انتخابات ، سوالاتی در مورد اینکه آیا دموکرات ها و جمهوری خواهان می توانند با هم کار کنند وجود دارد. در حال حاضر ، آنها نشان می دهند که می توانند. کنگره و رئیس جمهور ترامپ باید معامله ای را برای مردم آمریکا انجام دهند.”

با این وجود ، او اضافه کرد که “هر بسته ای که در جلسه اردک لنگ منتقل شود کافی نیست. این فقط آغاز کار است.”

“کنگره باید در ژانویه مجدداً اقدام کند. همانطور که ما این بحران اقتصادی را به ارث برده ایم ، من و معاون منتخب رئیس جمهور هریس و ما در حال کار بر روی طرحی هستیم که برای کنگره بعدی ارائه خواهیم داد تا سریع حرکت کند و همه گیر شود ، اقتصاد را احیا کند ، و بایدن بهتر از گذشته بسازیم و امیدواریم که همان نوع همکاری دو حزب را ببینیم که امروز شاهد آن هستیم. ”

این در حال توسعه اخبار است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.