گروه كوچك بازار بوستون با افزایش محدودیت CDC ، سفارش افزایش قیمت می كند

رندی میلر ، رئیس جمهور روز چهارشنبه به CNBC گفت ، بازار بوستون شاهد رشد چشمگیر سفارشات غذا برای گروه های کوچک بوده است ، که خسارات وارده به تجارت غذا رستوران سریع را جبران می کند و نشان می دهد که خانواده ها از توصیه های دولت برای محدود کردن اندازه جمع آوری برای شام شکرگذاری استفاده می کنند.

وی در سخنرانی خود در “Power Lunch” گفت: “من خوشبین هستم كه واقعاً در سال گذشته بیش از فروش خواهیم داشت.” “امسال ، ما دقیقاً همان چیزی را دیدیم که عید پاک را دیدیم. ما وعده های ضیافت خود را سه برابر کرده ایم.”

در آنچه او به عنوان “وعده های غذایی ضیافت” توصیف کرد که می تواند تا هشت نفر را تغذیه کند ، میلر گفت که فروش سه رقمی است که به تعطیلات روز پنجشنبه می رسد ، و نشان دهنده چگونگی رشد فروش ضیافت برای عید پاک در ماه آوریل است ، تعطیلات مسیحی که به طور سنتی توسط لباس های مخصوص و شام های خانوادگی نشان داده می شود. در امریکا

میلر گفت که فروش عید پاک از سال 2019 تا 160 درصد رشد داشته است. وی خاطرنشان کرد که به نظر می رسد فروش شکرگذاری در حال حاضر در بالای این معیار قرار داشته است که از روز چهارشنبه حدود 172 درصد افزایش داشته است.

سفارشات ضیافت برای گروههای 12 نفره نیز افزایش یافته است ، اگرچه میلر شماره ای ارائه نکرده است. بازار بوستون به دلیل فروش غذاهای خانگی ، خانوادگی ، از جمله کالاهای اساسی مانند مرغ سوخاری ، گوشت گوشت و سیب زمینی له شده مشهور است.

وی گفت: “در جایی که ما شاهد افت بوده ایم ، در تجارت پذیرایی ما بوده است ، که بخش مهمی از تجارت ما است” ، اما این کاهش ها واقعاً با آنچه در ضیافت گرم و خدمت خود دیده ایم جبران شده است وعده های غذایی.”

بر اساس وب سایت خود ، بوستون مارکت ، یکی از شرکت های تابعه Engage Brands LLC ، نزدیک به 350 مکان در 29 ایالت و پورتوریکو دارد. Engage Brands ، اپراتور Pizza Hut و Checkers مستقر در پنسیلوانیا ، در آوریل زنجیره رستوران را از Sun Capital Partners Inc خریداری کرد.

دفتر مرکزی این شرکت در حومه بوستون تاسیس شده و اکنون دفتر مرکزی آن در کلرادو است ، اگرچه بیشترین حضور آن در ایالت های شمال شرقی و میانه غربی به همراه کالیفرنیا ، فلوریدا و تگزاس است.

با توجه به اینکه ایالات متحده عادت دارد آمار روزانه ویروس کرونا را ویران کند و شمار مرگ و میرها را کاهش دهد ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به شما توصیه می کند که آمریکایی ها امسال برنامه های شکرگذاری خود را اصلاح کنند. آژانس به جای میزبانی از اعیاد بزرگ سنتی ، به خانواده ها و دوستانشان توصیه می کند که در تلاش برای کاهش سریع شیوع بیماری ، جشن های خود را به خانواده هایشان محدود کنند.

میلر گفت که همه رستوران های آن روز پنجشنبه باز خواهد بود و رستوران ها در برخی از مناطق کشور از قبل به ظرفیت سفارش رسیده اند.

“دیدن اعداد در چهار به شش جالب است [banquet meal orders] میلر گفت: “من فکر می کنم این بدان معناست که آمریکایی ها با محدود کردن میزان افرادی که در اجتماعات خود دارند به توصیه های CDC و ایالت ها توجه می کنند.”

از بعد از ظهر روز چهارشنبه ، بیش از 12.7 میلیون نفر در ایالات متحده آزمایش Covid-19 ، بیماری گاهی مهلک ناشی از ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده اند و بر اساس داده های جمع آوری شده ، ویروس به بیش از 261000 مورد مرگ در کشور متصل شده است. توسط محققان دانشگاه جان هاپکینز

بازار بوستون در سال های اخیر با کاهش فروش روبرو شده است و این شرکت را مجبور به بسته شدن در ده ها مکان در سال 2019 کرده است. طبق گفته مشاور صنعت خدمات صنایع غذایی Technomic ، فروش سیستم در کل در حدود 10٪ به 501 میلیون دلار در سال 2019 از 557 میلیون دلار در سال 2018 کاهش یافته است.

بر اساس اطلاعات از سال 2018 تا 2019 ، فروش سیستم آن تقریباً 10 درصد کاهش یافته است تجارت رستوران خواهر شرکت Technomic. در این مدت 14 درصد از واحدهای خود را از دست داد و در سال 2019 به 390 فروشگاه سقوط کرد.