گروه فناوری BSA تحت حمایت مایکروسافت برای مقررات هوش مصنوعی فشار می آورد

مایکروسافت در تلفن همراه با ChatGPT 4 روی صفحه نمایش داده می شود، که در این تصویر عکس دیده می شود. در 15 مارس 2023 در بروکسل، بلژیک.

جاناتان راا | نورعکس | گتی ایماژ

BSA، یک گروه حامی فناوری که تا حدی توسط مایکروسافتبر اساس سندی که روز دوشنبه منتشر شد، از قوانین حاکم بر استفاده از هوش مصنوعی در قوانین ملی حریم خصوصی حمایت می کند.

BSA نمایندگی شرکت های نرم افزار تجاری مانند Adobe، IBM و اوراکل. مایکروسافت به دلیل سرمایه گذاری اخیر خود در OpenAI، خالق چت ربات مولد هوش مصنوعی ChatGPT، یکی از پیشتازان هوش مصنوعی است. ولی گوگل، دیگر بازیگر کلیدی ایالات متحده در هوش مصنوعی پیشرفته در حال حاضر، عضو نیست.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

Evercore ISI می‌گوید که برترین برنده S&P 500 تا کنون در سال جاری باید حتی بیشتر از این به نوآوری بعدی هوش مصنوعی ادامه دهد.

CNBC Pro

این فشار زمانی انجام می شود که بسیاری از اعضای کنگره، از جمله رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، ابراز علاقه و فوریت خود را برای اطمینان از همگام شدن مقررات با توسعه سریع فناوری هوش مصنوعی ابراز کرده اند.

این گروه از چهار حفاظت کلیدی دفاع می کند:

  • کنگره باید الزامات روشنی را برای زمانی که شرکت ها باید طرح ها یا تأثیر هوش مصنوعی را ارزیابی کنند، تعیین کند.
  • وقتی از هوش مصنوعی برای اتخاذ «تصمیمات پیامد» استفاده می‌شود، این الزامات باید آغاز شود، که کنگره نیز باید آن را تعریف کند.
  • کنگره باید یک آژانس فدرال موجود را برای بررسی گواهینامه های شرکت در مورد انطباق با قوانین تعیین کند.
  • شرکت ها باید ملزم به توسعه برنامه های مدیریت ریسک برای هوش مصنوعی پرخطر باشند.

کریگ آلبرایت، معاون روابط دولت ایالات متحده در BSA گفت: “ما یک گروه صنعتی هستیم که از کنگره می خواهیم این قانون را تصویب کند.” “بنابراین ما در تلاش هستیم تا توجه بیشتری را به این فرصت جلب کنیم. ما احساس می‌کنیم که آنقدر که می‌توانست یا باید مورد توجه قرار نگرفته است.”

آلبرایت گفت: قرار نیست این پاسخ به هر سوالی در مورد هوش مصنوعی باشد، اما پاسخ مهمی به یک سوال مهم در مورد هوش مصنوعی است که کنگره می تواند آن را انجام دهد.

معرفی ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی در دسترس مانند ChatGPT، فشار برای نرده های محافظ در این فناوری را تسریع کرده است. در حالی که ایالات متحده یک چارچوب داوطلبانه مدیریت ریسک ایجاد کرده است، بسیاری از حامیان برای حمایت های قوی تر تلاش کرده اند. در این بین، اروپا در تلاش است تا قانون هوش مصنوعی خود را نهایی کند و محافظت هایی را در مورد هوش مصنوعی پرخطر ایجاد کند.

آلبرایت گفت در حالی که اروپا و چین چارچوب هایی را برای تنظیم و تقویت فناوری های جدید پیش می برند، سیاست گذاران ایالات متحده باید از خود بپرسند که آیا تحول دیجیتال “بخش مهمی از دستور کار اقتصادی است.”

او گفت: «اگر اینطور باشد، ما باید یک دستور کار ملی برای تحول دیجیتال داشته باشیم، که شامل قوانینی در مورد هوش مصنوعی، استانداردهای ملی حریم خصوصی و سیاست های امنیت سایبری قوی است.

در پیامی که BSA پیشنهادات خود را برای کنگره در میان گذاشت، این گروه پیشنهاد کرد که قانون حریم خصوصی و حفاظت از داده‌های آمریکا، لایحه حریم خصوصی دو حزبی که در کنگره گذشته از کمیته انرژی و بازرگانی مجلس تصویب شد، وسیله مناسبی برای قوانین جدید هوش مصنوعی است. . اگرچه این لایحه هنوز برای تبدیل شدن به قانون با مسیری پرشیب روبروست، BSA گفت که در حال حاضر چارچوب مناسبی برای انواع نرده‌های محافظ هوش مصنوعی ملی که دولت باید ایجاد کند، دارد.

BSA امیدوار است هنگامی که ADPPA دوباره معرفی شود، همانطور که بسیاری پیش بینی می کنند، حاوی زبان جدیدی برای تنظیم هوش مصنوعی باشد. آلبرایت گفت که این گروه با کمیته انرژی و بازرگانی مجلس درباره پیشنهادات آنها در تماس بوده است و این کمیته “دری باز” به روی بسیاری از صداهای مختلف داشته است.

یکی از نمایندگان مجلس E&C بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

در حالی که ADPPA هنوز برای تبدیل شدن به قانون با موانعی روبرو است، آلبرایت گفت که تصویب هر قانون مستلزم کار سنگینی است.

آلبرایت گفت: “آنچه ما می گوییم این است که این در دسترس است. این چیزی است که می تواند به توافق برسد، که می تواند دو حزبی باشد.” و بنابراین امید ما این است که هر طور که آنها قصد دارند قانون وضع کنند، این بخشی از آن خواهد بود.

تماشا کنید: آیا شبیه‌سازی‌های ChatGPT چین می‌توانند در مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی بر آمریکا برتری پیدا کنند؟

آیا کلون های ChatGPT چین می توانند در مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی به آن برتری نسبت به ایالات متحده بدهند؟