گاهی اوقات کلید جرقه زن خراب می شود

ترجیحا با آب گرم و مقداری مایع شوینده آن را تمیز کنید. با استفاده از سوزن سوراخ های کوچک سر شعله (نزدیک فندک) را پاک کنید. ۲: فندک اجاق گاز کار نمی کند. ۱۰ : ترموکوپل اجاق گاز خراب است . هرگز از پدهای پاک کننده، سیم ظرفشویی و اسید برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده نکنید. از وسایل ساینده استفاده نکنید.

برای لکه های سرسخت، از مواد معمولی شوینده و محصولاتی که در بازار هستند و خورنده نیستند استفاده کنید. ۱: ولوم را هر زمانی که نگه میداریم شعله روشن نمیشود. سپس برق دستگاه را قطع کنید و سیم های موجود در پشت پنل را چک کنید و از پوسیده و شل نبودن و سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورتی که المنت فر شما ظاهری نرمال داشت می توانید با خاموش و روشن کردن فر به سالم بودن آن پی ببرید. برای آن که بدانیم نحوه تنظیم شعله اجاق گاز چگونه انجام می شود باید نکاتی را توجه کنیم. تعویض قطعات اجاق گازهای خانگی یکی از تخصصی ترین اقداماتی است که باید تویسط کارشناس انجام گیرد.

اجاق گاز یکی از پرکاربردترین لوازم برقی خانگی است که شما در طول روز بارها ازش استفاده میکنید؛ اما به دلیل همین استفاده زیاد، ممکن است خیلی زود خراب و دچار مشکل شود؛ با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در صورت بروز مشکل، بهترین راهکار برای رفع آن، تعمیر اجاق گاز است؛ چرا که برای خرید یک اجاق گاز جدید باید چندین برابر پول تعمیر را هزینه کنید. ممکن است سوراخهای مشعل یا پیلوت اجاق گاز شما مسدود شده است، جهت رفع عیب باید در ابتدا با یک وسیله باریک یا برس، پیلوت را تمیز تمیز کنید.

اگر با کم کردن دما توسط دستگیره کنترل اجاق و فر، دما کم نمیشود، به یک ترموستات جدید احتیاج دارید. اگر اجاق و فر تراز نباشد آن را تراز کنید. اگر حرارت فر خیلی زیاد یا خیلی کم باشد ترموستات آن احتیاج به تنظیم دارد برای این کار به طریق زیر عمل کنید. احتمالا ترموستات اجاق گازتان شکسته یا احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد. لامپ باید ۱۵ وات ۲۴۰ ولت مخصوص اجاق و فر باشد. داخل و خارج فر را با آب، کمی شوینده و دستمال تمیز کنید. داخل فرا را وقتی هنوز گرم است، با استفاده از شوینده و آب داغ و یا مخلوطی از آب و سرکه تمیز کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شکل ترموکوپل اجاق گاز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.