کووید با افزایش عفونت ها ، روزانه بیش از 2000 نفر را در آمریکا می کشد

براساس داده های دانشگاه جان هاپکینز ، برای اولین بار از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، ایالات متحده به طور متوسط ​​هر هفته بیش از 2000 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا را گزارش می کند ، زیرا عفونت ها در کشور شکسته می شوند و هزینه های بستری در بیمارستان ها را مالیات کشور می دانند. سیستم مراقبت های بهداشتی.

بیش از 2،600 نفر در روز جمعه پس از گزارش بیش از 2800 مورد تلفات در روز پنجشنبه ، که یک رکورد یک روزه همه گیری است ، در اثر Covid جان خود را از دست دادند. از ابتدای ماه تاکنون بیش از 2000 نفر به دلیل ویروس جان خود را از دست داده اند.

ایالات متحده در روز جمعه بیش از 227،800 مورد Covid-19 را گزارش کرد ، این یک رکوردشکنی است زیرا تعداد بیشتری از افراد در این ویروس در بیمارستان بستری شده اند.

طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جمع آوری شده توسط جان هاپکینز ، ایالات متحده در حال انجام یک رکورد میانگین هفتگی در روز 182،663 مورد در روز است که ایالات کار می کنند تا برنامه های گزارش عادی را پس از ایجاد یک عقب مانده در تعطیلات شکرگذاری برآورده کنند.

با این حال ، بیمارستان های کشور گزارش می دهند که تعداد بیماران رکورد دار – 101 هزار و 276 نفر – مبتلا به Covid-19 هستند ، و این نشانه ای از شدیدتر شدن شیوع بیماری است ، بر اساس داده های پروژه پیگیری COVID ، که توسط روزنامه نگاران در اقیانوس اطلس اداره می شود.

“واقعیت این است که دسامبر و ژانویه و فوریه روزهای سختی خواهد بود. در واقع من معتقدم که این مشکلات در تاریخ سلامت عمومی این ملت دشوارترین خواهد بود ، بیشتر به دلیل استرسی که به سلامتی ما وارد خواهد شد سیستم مراقبت ، “روز چهارشنبه دکتر رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده گفت.

در یک هشدار جدی روز چهارشنبه ، جو بایدن رئیس جمهور منتخب گفت که پیش بینی می شود 250،000 نفر دیگر “از این زمان تا ژانویه” به دلیل “توجه نکردن مردم” به دلیل Covid بمیرند. بر اساس اطلاعات جان هاپکینز ، بیش از 279000 نفر در ایالات متحده از زمان ابتلا به بیماری همه گیر درگذشته و بیش از 14.3 میلیون نفر به ویروس آلوده شده اند.

برای کاهش سرعت شیوع ویروس ، بایدن روز پنجشنبه گفت که به محض سوگند یادداشت ، استفاده از ماسک را برای تمام دارایی های فدرال و حمل و نقل بین ایالتی مجاز می داند. وی همچنین گفت که از همه آمریکایی ها می خواهد 100 روز ماسک بزنند تا انتقال آن کاهش یابد. .

بایدن گفت: “فقط 100 روز برای ماسک زدن.” “نه برای همیشه. 100 روز”.

موج بیماران Covid استرس را به سیستم های بیمارستانی در سراسر کشور اضافه می کند. ایالات مانند نیویورک ، ماساچوست و رود آیلند بیمارستان های صحرایی احداث کرده اند تا خود را برای هجوم بیماران بیمار آماده کنند.

کارشناسان می گویند ، برخلاف بهار که هجوم بیماران ویروسی کرونا موجب تحریک کارمندان مراقبت های بهداشتی از سراسر کشور برای سفر به نقاط مختلفی مانند نیویورک برای کمک به درمان بیماران می شود ، سیستم های بیمارستانی در سراسر کشور با شرایط اضطراری خاص خود روبرو هستند و جای هیچ زحمتی ندارد.

نانسی فاستر ، معاون كیفیت و ایمنی بیمار در انجمن بیمارستان های آمریكا ، در اوایل این هفته به CNBC گفت: “اگر ما در مورد این دو موضوع ظرفیت و كاركنان صحبت كردیم ، این واقعاً در مورد داشتن پرسنل برای مراقبت از افراد است.” “شما بدون تخت می توانید خلاق باشید ، اما پرستاران و پزشکان و متخصصین تنفسی و سایر پرسنل حیاتی هستند. و شما نمی توانید فقط یک شبه آنها را اختراع کنید.”

الی پرنسویچ ، پزشک بیماری های عفونی و اپیدمیولوژیست در دانشگاه آیووا گفت ، در آیووا ، امکانات دسترسی حیاتی روستایی در طول تاریخ برای استخدام کارمندان مراقبت های بهداشتی مانند پرستار ، درمانگران تنفسی و پزشکان مشکل داشته است. بر اساس اطلاعات جان هاپکینز ، این ایالت به طور متوسط ​​هر هفته 43 مورد مرگ ناشی از کوید -19 را گزارش می کند که بالاترین میزان از ابتلا به همه گیری است.

پرنسویچ روز شنبه به CNBC گفت: “این حتی بدون همه گیری همه گیر است ، و بعد از آن وقتی اضافه می كنید كه بیمارستانها به نوعی بیش از حد شلوغ شده اند و وقتی كارمندان شما همیشه بیمار هستند ، این واقعاً غیرقابل تحمل است.”

با افزایش تعداد بیماران ، کارمندان مراقبت های بهداشتی نازک پخش می شوند و برخی از آنها خود به بیماری Covid-19 مبتلا می شوند.

در حالی که جامعه پزشکی چگونگی درمان بهتر بیماران Covid-19 را آموخته است ، “خطر شماره یک برای مرگ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان این است که پزشکان و پرستاران بیش از حد تحت فشار قرار گرفته اند ، بیش از حد کشیده نشده اند ، یا اینکه وقت خود را برای گذراندن با هر یک از بیماران دارند. “دکتر سلین گوندر ، مشاور Covid-19 بایدن و متخصص بیماریهای عفونی در دانشکده پزشکی NYU Grossman ، روز پنجشنبه به MSNBC گفت:”

متخصصان بهداشت توصیه می کنند سفرهای تعطیل را انجام ندهند

پرونده های Covid-19 قبل از روز شکرگذاری در حال افزایش بود که بیش از 3 میلیون نفر از طریق فرودگاه های کشور سفر کردند و این شلوغ ترین سفر آخر هفته از زمان اجرای دستورات قفل در اواسط ماه مارس بود. CDC اکنون توصیه می کند که مردم از مسافرت و جمع شدن در تعطیلات زمستانی خودداری کنند.

“مشاور ویروس کرونا در کاخ سفید” دکتر آنتونی فاوسی روز پنجشنبه به “گزارش های آندره میچل” از MSNBC گفت.

وی گفت: “در حال حاضر این كار فقط انجام نمی شود. به بهترین توانایی ما باید از سفر اجتناب كنیم و از تنظیمات اجتماع خودداری كنیم.”

Fauci روز سه شنبه به فرماندار کلرادو ، جارد پولیس ، گفت که به احتمال زیاد ایالات متحده شاهد “افزایش موج” موارد Covid-19 خواهد بود ، زیرا تعداد زیادی از خریداران و مهمانی های تعطیلات بدجنس تهدید می کنند که یک شیوع از قبل خشمگین را تشکیل می دهند.

فاوسی گفت: “اگر به سراسر ایالات متحده نگاه کنید ، ما در حال حاضر واقعاً در یک بحران بهداشت عمومی قرار داریم.” “اکنون که در اواسط تا اواخر پاییز هستیم و در زمستان ادغام می شویم ، مشاهده کردیم ، زیرا شرایط مختلف ، موجی است که واقعاً از سایر موارد فراتر رفته است.”

در اوایل این هفته ، CDC همچنین گزینه های کوتاهتر جدیدی را برای قرنطینه توصیه شده خود برای افرادی که در معرض فرد مبتلا به Covid-19 قرار گرفتند. دکتر هنری والک ، مدیر حوادث Covid ، CDC ، گفت که آژانس اکنون پیشنهاد می کند که اگر فرد علائمی نداشته باشد ، می تواند بعد از 10 روز قرنطینه را پایان دهد.

وی گفت: اگر فرد بدون علامت از نظر آزمایش ویروس منفی شود ، قرنطینه می تواند تنها پس از هفت روز پایان یابد. با این حال ، برخی از کارشناسان بهداشت عمومی ، با انتقاد از این راهنمایی جدید ، اظهار داشتند که بهتر است خدماتی مانند تحویل رایگان غذا یا حتی پرداخت غرامت دستمزد برای تشویق به رعایت قرنطینه توصیه شده 14 روزه ارائه شود.

واکسن های مجوزدار

دو شرکت Pfizer و Moderna – هم اكنون درخواست مجوز اضطراری از سازمان غذا و داروی آمریكا را برای واكسن های ویروس كرونا كرده اند كه ممكن است در بعضی از اوقات در اواسط دسامبر چراغ سبز نشان داده شود.

انگلیس روز چهارشنبه اولین کشوری بود که واکسن Pfizer را که با BioNTech ساخته شد مجاز دانست و راه را برای آغاز تلقیح جمعیت خود از اوایل هفته آینده هموار کرد.

با تزریق دوزهای واکسن در مجاورت توزیع ، کارشناسان بیماری های عفونی مانند فاوسی گفته اند که “در انتهای تونل” نور وجود دارد ، در حالی که مردم را ترغیب می کنند که اقدامات توصیه شده بهداشت عمومی مانند پوشیدن ماسک و فاصله اجتماعی را تا زمان تحویل دوزها و واکسیناسیون جمعیت ادامه دهند.

Moncef Slaoui ، مشاور ارشد علمی در عملیات Warp Speed ​​کاخ سفید ، روز سه شنبه در یک مصاحبه مستقیم به واشنگتن پست گفت که کل جمعیت ایالات متحده می تواند تا ماه ژوئن واکسینه شود و دوزهای کافی برای ایمن سازی بقیه تقریبا 8 میلیارد نفر وجود دارد مردم در جهان تا اوایل تا اواسط سال 2022.

مدیرکل تدروس آدانوم غبرایسوس روز جمعه گفت ، سازمان بهداشت جهانی نگران است که “تصور فزاینده ای نسبت به پایان همه گیری وجود دارد”. طبق پیش بینی جدید موسسه سنجش و سنجش سلامت در دانشگاه واشنگتن ، حتی با استفاده از واکسن ، پیش بینی می شود ایالات متحده تا 1 آوریل 539000 مورد مرگ ویروس کرونا را گزارش کند.

تدروس طی یک جلسه مطبوعاتی گفت: “واقعیت این است که در مکان های از پیش تعیین شده ، بسیاری از مناطق شاهد انتقال بسیار بالای ویروس هستند که فشار زیادی را به بیمارستان ها ، واحدهای مراقبت های ویژه و کارکنان بهداشت وارد می کند.”

– CNBC ویل فوئر و کریستینا ویلکی به این گزارش کمک کرد