کوری لواندوفسکی و دیوید بوزی وفاداران ترامپ به عضویت هیئت تجاری پنتاگون منصوب شدند

کوری لواندوفسکی ، مشاور ارشد پیشین مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، با رسانه ها صحبت می کند تا آرا demand انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده را در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده ، 5 نوامبر 2020 ، شمرد.

ادواردو مونوز | رویترز

واشنگتن – کریستوفر میلر ، سرپرست وزارت دفاع ، روز جمعه 9 عضو هیئت مدیره تجارت دفاعی را برکنار و 11 انتصاب جدید را جایگزین آنها کرد ، آخرین تحول در پنتاگون با هدف نصب وفاداران ترامپ.

کوری لواندوفسکی و دیوید بوزی مقامات سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ 2016 در میان 11 عضو جدید هستند. باسی در ماه نوامبر مورد استفاده قرار گرفت تا تلاش های دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن در انتخابات 2020 ، رهبری کند. لواندوفسکی نیز در این تلاش ها کمک کرده است.

اعضای شورای تجارت دفاعی از دیدگاه بخش خصوصی به وزیر دفاع و معاون وزیر دفاع و همچنین سایر رهبران ارشد در پنتاگون مشاوره مستقل می دهند.

این سازمان ، ایجاد شده در سال 2002 ، روشی است برای نمایندگان آمریکای سازمانی برای ارائه ایده های جدید برای کمک به رهبران ارشد در تصمیم گیری های مدیریتی. قرارها معمولاً بین یک تا چهار سال برگزار می شوند. مشخص نیست که آیا دولت جدید بایدن جایگزین هر یک از اعضا می شود که روز جمعه اعلام شده است.

دیوید بوسی ، معاون مدیر مبارزات انتخاباتی و فعال سیاسی دونالد ترامپ ، در جریان کنفرانس SALT در لاس وگاس ، نوادا ، 18 مه 2017 صحبت می کند.

ریچارد برایان | رویترز

یک مقام دفاعی به CNBC گفت: “اعضای هیئت مدیره غرامت دریافت نمی کنند.” این مقام مسئول افزود: “با این وجود اعضای هیئت مدیره در طول تاریخ سفر برای مشاغل هیئت مدیره بازپرداخت سفر و دیه را دریافت می كنند.”

وزیر میلر به 9 عضو هیئت دفاعی – مایکل بایر ، آرنولد پونارو ، آتول واشیستا ، جان اوکانر ، دیوید ونلت ، پل دولان ، اسکات دورن ، دیوید واکر و دیوید ون اسلیک اجازه داد تا بروند زیرا آنها “در پست های منقضی خدمت می کردند” طبق بیانیه پنتاگون.

بیانیه پنتاگون شامل جزئیات توضیحی در مورد اینکه چرا دولت ترامپ تصمیم گرفت اکنون آنها را برکنار کند ، کمتر از 7 هفته قبل از آغاز به کار جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب. ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به بایدن واگذار نکرده است.

میلر در بیانیه ای با اعلام این تصمیم گفت: “من می خواهم از هر یک از این اعضا بخاطر داوطلب کردن وقت و استعداد خود در خدمت به وزارت دفاع و به نوبه خود کشور ما تشکر کنم.”

ماه گذشته ، پنتاگون یک روز پس از انتصاب ناگهانی وزیر دفاع مارک اسپر ، سه وفادار به ترامپ را به مقام های قدرتمند رساند.

در بیانیه ای طولانی در تاریخ 10 نوامبر ، پنتاگون گفت که آنتونی تاتا ، عزرا کوهن-واتنیک و کش پاتل به نقش های اصلی ارتقا یافته اند.

تاتا ، ژنرال بازنشسته ارتش که در فاکس نیوز صاحب نظر طرفدار ترامپ شد ، اوایل سال جاری به وزارت دفاع پیوست. ترامپ وی را به عنوان نقشی معرفی کرده بود که نیاز به تأیید سنا داشت ، اما نمایندگان مجلس با تاتا در این نقش مخالفت کردند و رئیس جمهور در عوض وی را به عنوان بازیگری معرفی کرد که نیازی به تأیید نداشت. تاتا سابقه اظهار نظرهای اسلام هراسی دارد و رئیس جمهور باراک اوباما را “رهبر تروریست” خوانده است.

کوهن واتنیک قرار است پس از استعفا جوزف کرنن ، به عنوان معاون جدید وزیر دفاع برای اطلاعات و امنیت ، عهده دار این سمت شود.

کوهن واتنیک پس از اخراج از کاخ سفید در سال 2017 ، پس از تصدی مسئولیت خود برای مشاور امنیت ملی سابق مایکل فلین ، در اوایل سال جاری در یک نقش پنتاگون دوباره به دولت ترامپ پیوست. فلین از نقش خود اخراج شد و سرانجام به جرم دروغ گفتن به FBI به جرم خود اعتراف کرد. کوهن-واتیک همچنین قبل از برکناری جلسات در سال 2018 برای دادستان کل سابق جف سشنز کار می کرد.

به جای جان استوارت ، رئیس ستاد وزیر دفاع ، کش پاتل ، عضو شورای امنیت ملی است. پاتل یکی از کارمندان نمایندگی دوین نونس ، R-Calif ، بود که برای بی اعتبار کردن تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 و ارتباطات بالقوه بین مبارزات انتخاباتی ترامپ و روسیه تلاش کرد.

این بیانیه پنتاگون است:

امروز ، کریس میلر ، سرپرست وزارت دفاع ، انتصابات هنری دریفوس ، رابرت مک ماهون ، کوری میلز ، بیل برونر ، کریستوفر شنک ، جوزف اشمیت ، کیری میلر ، آلن وه ، ارل متیوس ، کوری لواندوفسکی و دیوید باسی را به عنوان هیئت مدیره بازرگانی دفاع اعلام کرد ( DBB)

افراد منصوب شده در شورای تجارت دفاعی برای تخصص و تجربه مدیریت اجرایی خود در بخشهای خصوصی و دولتی انتخاب می شوند.

میرلر ، سرپرست وزارت امور خارجه گفت: “من افتخار می کنم که از هرکدام از این اعضای جدید در هیئت مدیره تجارت دفاع استقبال می کنم و مشتاقانه منتظر مشارکت آنها هستم تا در سالهای آتی به تلاش های تجاری وزارت کمک کند.”

“این افراد سابقه اثبات شده موفقیت در زمینه های مربوطه خود را دارند و رهبری را نشان می دهند که به بخش ما و ملت ما خدمت می کند.”