کریستوفر والر به عنوان فرماندار فدرال رزرو تأیید شد. نامزدی جودی شلتون احتمالاً مرده است

کریستوفر والر ، اقتصاددان ، پس از رای گیری نزدیک به حزب در روز پنج شنبه در سنا ، به عنوان فرماندار فدرال رزرو تأیید شد.

در همان زمان ، احتمالاً نامزدی بحث برانگیز قبلی جودی شلتون برای یک سمت مشابه اکنون از دست داده است زیرا وی حمایت مهم جمهوری خواهان را از دست داده و دموکرات ها رسماً کرسی دیگری به دست آورده اند.

اگرچه وی در جلسه استماع تاییدیه خود از حمایت دو حزب بسیار قویتر برخوردار بود ، اما نام والر با رای 48-47 به تصویب رسید ، و راند پاول جمهوری خواه تنها عضو حزب جمهوریخواه بود که به رای مخالف رای داد.

در همان زمان ، صندلی های دموکرات آریزونا مارک کلی ، که سناتور جمهوری خواه مارتا مک سالی را نشسته بود ، به احتمال زیاد سرنوشت شلتون را مهر و موم کرد. نامزدی وی در مورد نظرات وی در حمایت از استاندارد طلا مورد انتقاد جدی قرار گرفت ، و این سوال را مطرح كرد كه آیا فدرال رزرو مستقل از مداخلات سیاسی است و آیا سپرده های بانكی باید بیمه شوند.

سناتورهای جمهوری خواه میت رامنی از یوتا و سوزان کالینز از ماین با نامزدی شلتون مخالفت کردند. هنوز یک احتمال کوچک وجود دارد که اگر GOP دست کم یکی از دو کرسی مورد مناقشه جورجیا را تصاحب کند ، تأیید شود ، اگرچه بازه زمانی انجام چنین اقدامی اندک است و باید قبل از نشست کنگره بعدی در ژانویه برگزار شود.

GOP دارای یک لبه 52-48 در محفظه فوقانی است که می تواند پس از مسابقات گرجستان تغییر کند.

شلتون علی رغم کنترل سنای جمهوری خواه ، آخرین نامزد بانک فدرال از طرف دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا است که سقوط می کند.

تلاش های قبلی برای نشستن مفسر اقتصادی استفان مور و مرحوم هرمان قابیل در هیئت مدیره بانک مرکزی نیز در میان جنجال ها به شکست انجامید. اقتصاددانان نلی لیانگ و ماروین گودبرد فقید نیز پشتیبانی سیاسی کافی برای عبور از این امر را نکردند.

والر روز چهارشنبه رای رویه ای را پاکسازی کرد. وی معاون رئیس بانک فدرال سنت لوئیس است و در جلسات سیاستگذاری کمیته بازار آزاد فدرال شرکت کرده است ، بنابراین با نحوه کار بانک مرکزی آشنا است.