کرم ضد چروک پریکاتن

همچنین ترکیبی از پروتئین هیدرولیزشده گیاه لوپین (Lupine) و ویتامین E اجازه بازسازی قابل ملاحظهای در ناحیه اطراف چشمها را میدهد. این کرم ترکیبی بسیار سبک دارد که به طور قابل توجهی حلقههای دور چشم را برطرف میکند و باعث کاهش تورم و پف زیر چشم میشود. پوست حساس و نازک دور چشم به مراقبت ویژه و مخصوص نیاز دارد که درنتیجه افزایش سن و خستگی و کمبود آب پوست ناحیه اطـراف دور چشم ، باعث بروز حلقههای تیره و پف اطـراف چشم میشود نو آوری این فرمول شامل گیاه جینگو بیلوبا (Ginkgobiloba Extract) جهت تسهیل خونرسانی اطراف چشمها، کافئین (Caffeine) بهدلیل ویژگیهای ضدالتهابی و خواص آنتیاکسیدانی در کاهش تیرگی دور چشم، کلاژن جهت پیشگیری از پیری و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کمک به کاهش چروکها است.

تمام عناصر بالا را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک فرمی از ماسک بدست آید و سپس آن را روی صورت و گردن خود اعمال کنید و بعد از 10 تا 20 دقیقه با آب گرم شستشو دهید و بعد با یک پد تمیز خشک کنید. بین این ۳ محصول تفاوت چندانی وجود ندارد تنها به این نکته توجه کنید که کرمها بافتی سنگینتر نسبت به سرمها و لوسیونها دارند که باید با توجه به نوع پوستتان یکی از این ۳ مورد را انتخاب کنید. وجود ویتامینهای E و C به تقویت پوست و سفتشدن آن کمک بسیاری میکند.

این نوع کرم دور چشم، علاوه بر اینکه برای از بین بردن چروکهای عمیق و متعدد به کار میرود، میتواند پوست شما را تقویت نماید و از افتادگی و شل شدگی پوستتان جلوگیری کند. این کرم حاوی ویتامین های A، C، E ، CoQ10 و اسیدهای آمینه ضروری است که تغذیه پوست شما را تکمیل می کند. افزایش خاصیت ارتجاعی و جوانسازی پوست با وجود کلاژن محلول، حاوی پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین برای رفع چین و چروک و خطوط ریز دور چشم، حاوی عصاره تخم ینجه برای کاهش و کنترل مؤثر پف و ورم کردگی دور چشم، کاهش تیرگی (کبودی) پوست و حلقههای ناحیه دور چشم با وجود کافئین، حاوی عصاره گیاه جینلوبیلوبا برای افزایش تغذیه و خونرسانی به پوست و رطوبترسانی مناسب به پوست با وجود پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین و ویتامین از جمله این موارد است.

در این روش با تزریق سم بوتولیسم به ماهیچه به صورت موقت آن را فلج میکنند تا خطوطی که بر اثر پرکاری عضله به وجود آمده از بین برود. علاوه بر طبیعی بودن روند پیری پوست، عوامل دیگری برای تسریع روند تحلیل رفتن پوست تأثیرگذارند، عواملی مثل قرار گرفتن در محیطهای آلوده، تابش بیشازحد نور خورشید، مصرف سیگار و استرس بالا میتواند باعث چینوچروک و پیری زودرس شود. کرم دورچشم سی گل در حجم ۲۰ میلیلیتر، دارای ترکیبات موثری برای مبارزه با این حالت است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم ضد چروک لدورا دیجی کالا.