کد تخفیف ایرانسل – کوپن خرید مودم و سیم کارت

سامانه تقویت کننده، از قیمت قبلی ۹۹۹.۰۰۰ ریال مرداد ۹۱ به قیمت جدید ۱.۱۹۹.۰۰۰ ریال تغییر کرده است. همچنین مودم داخلی (WIFI) ایرانسل پیش از این به قیمت ۹۹۹.۰۰۰ ریال به فروش میرسید، هماکنون به قیمت جدید ۱.۹۹۹.۰۰۰ ریال فروخته خواهد شد. مبیننت: از دو سال پیش تا کنون، به جز تغییر در قیمتها و حجم سرویسها، تغییری در سرعتهای ارائه شده از سوی مبیننت دیده نشده است. ایرنسل به جز کاربران عادی به کاربران تجاری نیز سرویس اینترنت نسل 4 ثابت خود را ارائه میدهد. یک نمایشگر کوچک LED نیز دارد. ۳۲ کاربر به طور همزمان میتوانند به این مودم وصل شوند و یک صفحهنمایش ۱.۴ اینچی برای مشاهده وضعیت شبکه و وایفای دارد. یکی از قابلیتهای جالب در این مودم امکان اتصال آن به شبکههای وایفای رایگان و کارکرد به عنوان Range extender است که در این هنگام نشان سبز رنگ وایفای روی دستگاه به آبی تغییر رنگ پیدا میکند. !

صفحه اصلی - مقالات قابلیت اتصال 10 کاربر همزمان توسط Wifi. اگر شما دنبال مودمی هستید که غیر از درگاه شبکه برای اتصال، دارای قابلیت پاوربانک، قیمت مناسب و توانایی اتصال به دستگاه های دیگر را داشته باشد، مودم ۵۷۳۰ گزینه بسیار مناسب برای شما می باشد. مودم ZW101 دارای پایه های مخصوص برای نصب می باشد، که می توانید به وسیله پایه های نصب شده روی مودم، آن را روی آنتن، تیرک و دیوار نصب نمایید. مرحله سوم: پس از روشن شدن مودم، Wi-Fi دستگاه خود را روشن کنید و نام کاربری مودم را پیدا نمایید. آگهی خرید و فروش مودم، کابل شبکه، روتر، وایمکس نو و دسته دوم با قیمت مناسب و … سیم کارت نسل 4 و اینترنت هدیه برای خریداران مودم 3G و 4G با خرید هر یک از مودم های 3G و 4G ایرانسل، از یک سیم کارت نسل 4 (USIM) و یک بسته اینترنت همراه هدیه … مودم 4.5G هواوی اولین و قوی ترین مودم اینترنت نسل چهار و چهارونیم /ثابت (سری فیوژن) با نام تجاری TF-i60 H1 می باشد.

نرمافزار داخلی (Firmware) مودم هواوی TF-i60 H1 به سادگی قابل بروزرسانی است و میتوانید قابلیتهای بیشتری را به این وسیله به دست آورد. البته، در ایران سرعت TD-LTE بیشتر از ۱۰۰ مگابیت نیست و هر دو مودم برای این منظور کفایت میکند ولی مودمهای رده LTE Cat 6 ویژگیها و قابلیتهای بیشتری دارند. مودم IRANCELL TD-I40 A1 یکی از انواع مودم TD-LTE رومیزی وای فای دار رومیزی بدون باتری میباشد. اینترنت ۴G برای استفاده روی دستگاه های موبایل و مودم های همراه می باشد و با سیم کارت های ۴G می توان مکالمه و ارسال و دریافت پیامک داشت ولی اینترنت TD-LTE در حالی که بی سیم بوده اما برای استفاده در مکان های ثابت می باشد و سیم کارت td-lte قابلیت مکامه و ارسال و دریافت پیامک را ندارد؛ بنابراین نمی توان این دو را به جای یکدیگر استفاده کرد یا از سیمکارت TD-LTE برای مودم های همراه و گوشی موبایل و از سیم کارت ۴G برای اینترنت TD-LTE استفاده کرد. اگر دستگاه قابلیت کار با سیم کارت تمام اپراتورها را داشته باشد، به آن “آنلاک” میگویند.

اگر نیاز به اینترنت همراه برای کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشید، برای خرید بهترین مودم جیبی ارزان قیمت میتوانید در دانگلهای سیم کارت خور که از نوع مودم سیار بدون باتری با پورت USB هستند جستجو کنید. نیز می توانید نسبت به خرید بسته ی اینترنتی اقدام نمایید. را مطالعه کنید سپس خرید را انجام دهید همچنین شما می توانید مودم را با تخفیف و بسته های هدیه ایرانسل را نیز دریافت کنید. با خرید این مودم دیگر نیازی به خرید آنتن تقویتی 4G نخواهید داشت و با اتصال به برق شهری، همانند یک مودم روتر رومیزی ADSL استفاده میکنید. مدلهای بیرونی با همان قیمت ۲۰۰ هزار تومان، مدلهای رومیزی با قیمت ۱۰۰ هزار … در این میان مودم فضای باز بدون تغییر همچنان به قیمت ۱.۹۹۹.۰۰۰ ریال به فروش میرسد. توجه : این کالا فعلا بصورت اوریجینال و آنلاک شده و با لوگوی اصلی هوآوی به فروش میرسد . مودمهای قابل حمل برای کسانی که به صورت مداوم در سفر هستند، کاربرد زیادی دارند.