چگونگی تهیه گامبو میگو

با گذشت یک سال دیگر و تعطیلات پشت سر ما، این زمان بسیار خوبی از سال است که به عقب برگردید، پاهای خود را بالا بگذارید، یک پتوی گرم را به آرامی دور گونه های خود بکشید و از غذای راحتی لذت ببرید. کسی موافق است؟ من فکر می کردم شما. حالا وقتی آن را با فصل Mardi Gras نزدیک می کنید، تنها یک انتخاب منطقی وجود دارد… میگو گامبو!

برای خرید میگو نیمه خشک ( صارداتی ) در سایز های مختلف از این سایت اینجا را کلیک کنید

میگو گامبو اولین پسر عموی گوشت گاو و سس نسبت به پوره سیب زمینی است، یا اگر دوست دارید برادر یا خواهر ناتنی گوشت و سس سرو با پوره سیب زمینی سرو شود، فقط به سبک کاجون. اگر غذای راحتی خود را با مقداری ادویه ترجیح می دهید، انتخاب واضح است. بنابراین دفعه بعد که به سمت پنجره رفتید تا ببینید آب و هوا چگونه است و پرده را کنار می‌زنید و پوسته‌ای از یخ را روی لبه آن نمایان می‌کند که پس‌زمینه‌ای از منظره پوشیده از برف را به تصویر می‌کشد، به همسرتان بپردازید، یکی دیگر از حیوانات خانگی مورد علاقه ( هیچ کس نگاه نمی کند) و بگویید…. گامبو میگو!

 

گامبو میگو یک غذای نسبتاً مقرون به صرفه است زیرا به مقدار زیاد درست می شود و می توانید روزهای زیادی از آن لذت ببرید. میگو تنها عنصری است که ممکن است یک سرمایه گذاری باشد، بنابراین مراقب فروش خوب باشید (منجمد بخرید و انبار کنید). این دستور غذا ممکن است کمی وقت گیر به نظر برسد، اما بعد از روکس، جمع آوری آن بسیار آسان و سریع است. از آن لذت ببرید زیرا یک آشپز عالی دو نفره است. ما (من و شوهرم) به همان اندازه که از خوردن آن لذت می بریم، آن را درست می کنیم. حالا برویم دستور پخت:

 

عناصر:

2 پوند میگوی تازه پوست کنده نشده

1 قاشق غذاخوری سس Worcestershire (ترجیحا Lea & Perrins)

2- ظروف 32 اونس آب مرغ

2 برگ بو

1-2 پوند سوسیس آندویی، به برش های 1/4 اینچی بریده شده است

2 قاشق چایخوری چاشنی کریول

روغن زیتون

1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک

1 فنجان آرد همه منظوره

2+ قاشق چایخوری سس تند

1 پیاز بزرگ، خرد شده

3/4 فنجان پیاز سبز خرد شده

1 فلفل سبز، خرد شده

برنج پخته شده (برنج سوشی به خوبی عمل می کند زیرا در برابر مخلوط سنگین آبگوشت مقاومت می کند)

3 دنده کرفس، ورقه شده

1 فنجان شراب سفید نیمه خشک

3 حبه سیر، ریز شده

 

روش:

پوست میگو. پوسته ها را ذخیره کنید و گوشت را کنار بگذارید و مطمئن شوید که در یخچال قرار دهید.

پوسته میگو و آب مرغ را در فر بزرگ هلندی ترکیب کنید. به جوش بیاورید. حرارت را کم کنید و 20 دقیقه بدون درب بجوشانید. کنار بگذارید و گرم نگه دارید.

 

سوسیس را در فر هلندی روی حرارت متوسط ​​بپزید تا قهوه ای شود. سوسیس را بردارید، کنار بگذارید. قطره چکه ها را اندازه بگیرید، به اندازه کافی روغن زیتون به اندازه 1 فنجان اضافه کنید. روغن و آرد را در فر هلندی روی حرارت متوسط ​​رو به پایین حدود 35 تا 40 دقیقه بپزید. مخلوط ابتدا باید خمیر نسبتا غلیظی باشد، اگر کمی آرد اضافه نکنید، مراقب باشید زیاد اضافه نشود. مدام هم میزنیم تا رنگ روکس شکلاتی بشه. این قسمت کار است. این کمک می کند که همزن زدن را علامت گذاری کنید، اگرچه مجبور نیستید به شدت هم بزنید، فقط آن را در حال حرکت نگه دارید. اگر مجبورید یک لحظه آن را بگذارید، فقط یک لحظه آن را از روی حرارت بردارید، اگرچه توصیه نمی شود.

 

حالا که روکس را در جایی که می‌خواهید دارید، پیاز، فلفل دلمه‌ای، کرفس و سیر را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند. پیازهای شما فقط باید شفاف شوند، آن را در حرکت نگه دارید. در فنجان شراب هم بزنید. چند دقیقه به آنها فرصت دهید تا از یکدیگر خوشحال شوند و هر از گاهی هم بزنید. آبگوشت را صاف کرده و پوسته ها را دور بریزید (مطمئن شوید که همه آنها را بگیرید). آبگوشت را هم بزنید. Worcestershire، چاشنی کریول، آویشن، برگ بو، و سس تند را تا آنجا که می توانید لذت ببرید اضافه کنید. بگذارید به جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد. هم بزنید، روی آن را بپوشانید و یک ساعت بپزید. این مهمترین مرحله است، درپوش را بلند نکنید! میدونی که میخوای انجامش نده!

بعد از یک ساعت سوسیس، میگو و پیاز سبز را اضافه کنید. آن را از روی حرارت بردارید و به مدت 5 تا 7 دقیقه اجازه دهید تا میگوها صورتی شوند. برگ بو را بردارید.

با ملاقه در یک کاسه سرو کنید و یک دسته بزرگ برنج پخته شده را در وسط آن بریزید (یک قاشق بستنی برای این کار خوب است؛ مطمئن شوید که ابتدا مقداری اسپری نچسب روی آن اسپری کنید تا گلوله های کاملا مشخصی بدست آورید. برنج) سپس موقعیت راحتی خود را از سر بگیرید و برای یک چرت عالی آماده شوید.

 

نکات جفت شدن:

این دستور به خوبی با پینو نوآر خوب یا سفید نیمه شیرین جفت می شود. وقتی صحبت از Pinot به میان می آید، شمال غربی همیشه یک تماس خوب است. Erath Pinot Noir یک انتخاب عالی است، نرم و قابل دسترس است و می تواند دوستداران شراب قرمز و سفید را به طور یکسان خوشحال کند. سانتا کریستینا، Casasole یک انتخاب شراب سفید خوشمزه است. اگر از غذایتان کمی از طرف تند لذت می برید، به خوبی جفت می شود. رایحه ای از میوه های سفید مانند سیب و موز دارد در حالی که کمی شیرین با نت های ترد و خوش طعم است.