چرا ورودی ها؟ یک معادله دو طرفه برای ETF های بانکی

اصلاح بانک های منطقه ای: تفکیک خوب از بد

پیامدهای بحران جاری بانکی بر ارزش صندوق‌های قابل معامله در مبادلات مالی در سال جاری تأثیر گذاشته است، اما برخی از سرمایه‌گذاران علیرغم افزایش ریسک‌ها همچنان به انباشت آن‌ها ادامه می‌دهند.

رگی براون، مدیر GTS، روز دوشنبه در CNBC ‘ETF Edge’ به باب پیسانی گفت: “این یک معادله دو طرفه است.” “اگر به کل مجموعه ETF بانک های منطقه ای نگاه کنید، آنها در حال جمع آوری دارایی هستند.”

به گزارش فکت ست، در حالی که ETF های بانک های منطقه ای به نزول خود ادامه می دهند، این وجوه همچنان در ماه گذشته بیش از 105 میلیون دلار ورودی داشته است. جریان تا حد زیادی به داخل بود ETF بانکداری منطقه ای SPDR S&P (KRE)که در همین مدت 108 میلیون دلار به دست آورد.

براون گفت که دو عامل اصلی برای جریان ورودی وجود دارد: بازیگران ارزشی که برای خرید وارد می‌شوند و فروشندگان کوتاه‌مدت که به دنبال قرض گرفتن سهام هستند، افزایش تعداد خلاقیت‌ها و سهام موجود.

او گفت: «آنچه زیر کاپوت است در اینجا بسیار مهم است. تک تک سهام به سرعت در حال کاهش هستند، اما همه آنها مشکلی ندارند یا در ترازنامه مشکلی ندارند.

شاخص KRE در سال جاری بیش از 38 درصد کاهش یافت و در روز پنجشنبه به پایین ترین حد خود در 52 هفته گذشته رسید. سیر نزولی آن حداقل یک سرمایه گذار را به پیش بینی ادامه جریان خروج سپرده و ادامه بحران اعتباری سوق داده است.

اما برای سرمایه گذاران بلندمدت، غرامت برای مالکیت سهام بانکی یا ETF ها بسیار اندک است. از زمان شروع معامله در سال 2006، KRE 20% کاهش یافته است در مقایسه با افزایش 230% در بازار S&P 500 در همان بازه زمانی

براون با بیان این مثال گفت: «بانک‌ها برای اقتصاد آمریکا ضروری هستند… آنها سود سهام پرداخت‌کنندگان بزرگی هستند. سیبحساب پس انداز با بازده بالا که 4.15% APY ارائه می دهد.

بازده سود سهام در KRE برابر با 3.84 درصد است، در حالی که این میزان است ETF بانک SPDR S&P (KBE) 3.59% ارائه می دهد. در مقایسه، عملکرد در SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) 1.60٪ است

براون گفت: “اگر به تقاضا برای بازده نگاه کنید، بانک ها خدماتی را ارائه می دهند.” “اما تا آنجا که ترکیب، ریسک تعدیل شده است. سرمایه گذاران باید تصمیمات خود را بگیرند.”

سلب مسئولیت