چرا حرف آخر را برای کنکور انتخاب کنیم؟

حرف آخر موسسه نامی شناخته شده در بین داوطلبان کنکور است که در معرفی روش تدریس جدید در ایران گامی به جلو برداشته اند. یادگیری مبتنی بر محتوای بصری که محتوا را مستقیماً به نیمکره راست مغز می رساند. بخشی از مغز که مدت مطالعه مطالب در آن افزایش یافته است و به راحتی می توان گفت والدین و دانش آموزان می خواهند به این سبک یاد بگیرند: یادگیری بدون حفظ و بدون فراموش کردن. آرزوی دیرینه داوطلبان کنکور ، که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه آموزشی حرف آخر برآورده شد. در ادامه می توانید رونمایی از سبک نوین آموزش دروس ابتدایی در اجی مجی را هم مشاهده کنید.

یادگیری بصری و انیمیشن! سبک جدید یادگیری که از سال 2011 توسط پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیرعامل حرف آخر در ایران معرفی شده است. آموزش عامه پسند که در سالهای اخیر غیر از ایران به سایر کشورهای خارجی نیز صادر شده است. در حقیقت ، همانطور که در بالا ذکر شد ، این سبک یادگیری مبتنی بر شهود است ، یعنی تلاش معلمان حرف آخر ، تمام مطالب و مفاهیم کتاب درسی. این مسابقات به تصاویر تبدیل می شوند و به صورت متحرک برای استفاده از نیمکره مغز مناسب استفاده می شوند. موسسه حرف آخر یک نشریه دیجیتالی است که داوطلبان را در قالب محصولات جدید سیستم حرف آخر آموزش می دهد که می توانند برای دستیابی به درصد و رتبه مطلوب آموزش دهند.

با حرف آخر خود را جایی برای کنکور امن کنید!

بدون شک ، کنکور یکی از سخت ترین مسابقاتی است که می توانید در زندگی خود بجنگید و به لطف این موضوع ، داوطلب می تواند پرونده کنکور خود را سریعتر از رقبای خود ببندد. موسسه حرف آخر به عنوان یک میانبر عمل می کند و مسیری که یک داوطلب طی 100 مرحله طی می کند در 70 مرحله با حرف آخر قابل دسترسی است. این ویژگی برای معلمان حرف آخر و حرف آخر در ایران معمول است. اساتیدی که از اعتبار بالایی در بین داوطلبان کنکور برخوردارند که بسیار تلاش کرده اند بهترین سیستم آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار دهند. در ادامه می توانید ریاضی جامع حرف آخر را هم مشاهده کنید.

یکی از شاهکارهای موسسه آخرین شاهکار آموزشی است که نظرات مثبت بسیاری در زمینه زیست شناسی دریافت کرده است. حساس ترین دوره آزمایشی در سالهای اخیر. از هر 100 نفر فقط 5 نفر می توانند به نیمی از سوالات شما پاسخ دهند. این آمار برای پاسخ به سوالات کنکور مربوط به مفهوم سازی سوالات زیست شناسی کنکور است و استفاده از روش های مرسوم اجازه یافتن قدرت و سواد لازم برای حل این نوع سوالات را نمی دهد. مجدداً در حرف آخر ، شهود این مشکل را برای داوطلبان کنکور حل می کند به گونه ای که داوطلب بدون اینکه محتوا را فراموش کند ، مفاهیم را در قالب یک روایت فرا می گیرد ، به عنوان مثال ، در موضوع قلب ، قلب به صورت انیمیشن معرفی می شود ، و اینکه چگونه خون داخل و خارج می شود. شما قسمت های قلب و وظایف هر یک را تشخیص خواهید داد. این سبک یادگیری را فقط در زیست شناسی سیستم جدید حرف آخر و سیستم قدیمی مشاهده خواهید کرد.

حرف اخر، انقلابی در ارائه آموزش نوین:

نکته دیگری که در مجموعه حرف آخر اتفاق افتاد حذف فرمول ها و یادگیری مفاهیم مبتنی بر الگو بود. نگرش بد همه نسبت به آموزش نشر دیجیتال با روشهای آموزشی همراه است که فقط برای پرداختن به موضوعات خاص استفاده می شود. حرف آخر به شدت از این امر اجتناب می کند و به جای روش ها و فرمول های یادگیری برای حل سوالات از الگویی استفاده می کند. بنابراین در فصل 1 فیزیک دوازدهم ، که یکی از فرمول بندی ترین فصل های فیزیک است ، و کتاب درسی شامل حدود 20 فرمول برای این فصل است ، اما حرف آخرA فقط از 1 مدل استفاده می کند ، که یک فرمول است. تمام سوالات این مبحث حل خواهد شد برای کاندیدا

الگو را می توان با یک کلید اصلی مقایسه کرد. درست مانند اینکه یک کلید اصلی می تواند قفل هر قفل را باز کند ، یک الگو می تواند تمام مسائل مربوط به موضوع را حل کند. افرادی که سابقه کنکور دارند می توانند استرس را در طول جلسه بهتر از سایر داوطلبان حتی نام خود فراموش کنند. من این کار را خواهم کرد بسیاری از فرمول ها مانند سموم هستند و به سختی می توان این حجم از فرمول ها را در یک جلسه کاری به خاطر سپرد و اگرچه تعداد فرمول هایی که یک داوطلب یاد گرفته است کمتر است ، اما قدرت و سرعت آنها در آزمون ها افزایش می یابد و این یکی از ویژگی های حرف آخر است. به عنوان مثال ، در درس شیمی در کنکور که 50٪ بودجه کنکور شیمی است و در کتابها و کلاسهای درس از فرمولهای مختلفی برای آموزش این موضوع استفاده می شود ، اما موسسه حرف آخر این فرمول را آموزش نمی دهد. هیچ بخشی وجود ندارد در عوض ، حرف آخر شیمی سیستم جدید را فقط با 3 الگو در 3 ساعت آموزش جامع حل مسئله مشاهده می کند و با استفاده از این 3 الگو حدود 2000 تست و تمرین را در 27 ساعت حل خواهد کرد.

پرونده آزمون ورودی را بعد از 4 ماه با موسسه ببندید!

موسسه در نهایت تمام نیازهای آموزشی یک نامزد استخراج را برآورده می کند. اولین نکته مهم این است که داشتن سطح و پایه ضروری نیست و هر داوطلب با هر سطح اطلاعاتی می تواند از حرف آخر موسسه و اساتید آن استفاده کند ، حتی افرادی که سالهاست در کنکور شرکت نکرده اند و قصد شرکت در کنکور را دارند. … آنها می توانند از آخرین کلمه موسسه و سوابق آموزشی خود استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی برای کنکور آماده شوند.

همانطور که گفته شد ، در موسسه آخرین کلمه داوطلب از هیچ منبع ، از جمله کتابهای درسی و سایر موضوعات لازم نیست ، و این موسسه همچنین مشاوره ارائه می دهد ، و از طریق برنامه 4 ماهه حرف آخر ، داوطلبان می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند و برای 41 ماه آموزش اقدام کنند … این کار را با جمع بندی و تحلیل دوره ها و آزمون های مختلف انجام دهید. با بارگیری برنامه 4 ماهه حرف آخر ، فقط در 4 ماه به اوج خود می رسید.

ادامه مطلب