پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

به گزارش وب سایت اتومبیل ، این عضو متحرک که یک سر آن باطن محوطه سیلندر میباشد و از پایین به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون اسم دارد. پیستون ماشین طوری طراحی می شود که ،حتی چنانچه خیلی داغ شود ، گشوده هم به ترازو ای انبساط پیدا نکند که به سیلندر بچسپد . به این مفهوم که تکه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند که بصورت پولکهای باریک در آمده اند و چنانچه این موتور برای مدت طولانی مورد به کار گیری قرار بگیرد شاید لکه های داغ بر آن ساخت شدن و می تواند سبب ساز شکاف شدن منتخب که بطرف خروج دود قرار دارد شود و در نهایت به از عمل افتادن موتور سبب ساز شود . حلقه های روغنی در دو طرف فنر قرار می­گیرند. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور عموما از جنش چدن می­باشند. این پیستون غالبا از آلیاژ آلومینیوم ساخته میشوند. درحالیکه پیشرانههای احتراق داخلی رایج گوشه ای از انرژی تولیدی خویش را صرف پمپاژ مخلوط سوخت و هوا به درون و تخلیه گازهای خروجی به بیرون میکنند.از گزاره مزایای پیشرانه OPE می توان به آلایندگی اندک (به خوبی سیستم احتراقی GCI) و تولید سادهتر و ارزانتر پیشرانه نسبت به نمونههای معمولی اشاره کرد؛ زیرا سرسیلندر و گروه سوپاپها در این طرح حذف می شوند و دیگر نیازی به آن‌ها نیست.حذف سرسیلندر دلیلی می باشد که منجر کاهش مساحت مرحله نسبت به حجم پیشرانه و کمتر تلفات حرارتی میشود، در نتیجه انرژی بیشتری از احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل میگردد (بازده حرارتی بالا). در حالی که شکلهای نامتعادل و نامتقارن به سختی اکسترود میشوند. این علائم در موقع کارگزاشتن پیستون باید به سمت جلو موتور پیستون فورج tu5 باشد. 3- انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر : همان طور که گفته شد ، دمای پیستون به هنگام فعالیت به شدت ارتقاء می یابد و می بایست دمای آن کاهش پیدا نماید که حلقه ها در این فرمان اثر گذاری گذار بوده و حیاتی انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایین تری دارااست به کمتر دمای پیستون کمک می کند . ناشی از احتراق را تحمل می کند. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها مضاعف بخش اعظم در مورد وظیفه ی پیستون لطفا به تماشا از وب وبسایت ما.