پیتزا کلبه برای راه اندازی سوسیس فراتر از گوشت در ایالات متحده

پیتزاهای تابه ای پیتزا هات با سوسیس Beyond Meat

کلبه پیتزا

Pizza Hut در حال افزودن سوسیس بدون گوشت Beyond Meat به فهرست غذایی خود در ایالات متحده است.

از روز سه شنبه ، مشتریان زنجیره پیتزا Yum Brands می توانند پیتزای Beyond Italian Sausage یا Great Beyond Pizza را سفارش دهند. منبع اصلی پروتئین در سوسیس بدون گوشت Beyond بیش از حیوانات از نخود است.

بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث احیای تجارت عقب مانده Pizza Hut در ایالات متحده شده است. مشتریانی که این زنجیره را به عنوان رستوران غذاخوری می دیدند ، به تسریع در تلاش برای چرخش پیتزا هات ، به جای تحویل یا برداشت ، پیتزا آن را سفارش داده اند. در سه ماهه سوم ، تجارت Pizza Hut در ایالات متحده رشد فروش در فروشگاه های مشابه 6٪ را گزارش کرده است ، در حالی که تجارت غیر فرعی آن 17٪ رشد فروش در فروشگاه های مشابه را گزارش کرده است.

از سوی دیگر ، فراتر از گوشت ، همه گیر شده است. در سه ماهه سوم ، بخش خدمات غذایی آن ، که شامل فروش به رستوران ها ، ساختمان های اداری و دانشگاه ها است ، با کاهش 11 درصدی فروش روبرو شده است. اما مشارکت های جدید می تواند به تقویت آن سمت از تجارت کمک کند. این شرکت روز دوشنبه گفت که در زمینه تولید McPlant McDonald’s یک پتوی بدون گوشت ایجاد کرده است.

Yum Brands و Beyond Meat از قبل مشارکت مستقر دارند. یام چین فروش محصولات خود را از تولیدکنندگان جایگزین گوشت در رستوران های Taco Bell ، KFC و Pizza Hut در تابستان آغاز کرد. و رستوران های Pizza Hut در پورتوریکو و انگلستان نیز سوسیس بدون گوشت را به فروش می رسانند.

مدیر عامل شرکت Beyond Meat ، اتان براون در مصاحبه ای گفت که پیتزا هات به دنبال جانشینی که از سوسیس و کالباس گوشتی قابل تشخیص نیست ، فشار می آورد.

وی گفت: “ما واقعاً می خواستیم چیزی بسازیم كه در بازار بی نظیر باشد.” وی افزود: “این روزها بسیاری از مردم می توانند از پروتئین خرد شوند ، اما این چیز خاصی است زیرا ما وقت خود را با Pizza Hut صرف كردیم تا آن را درست كنیم.”

پیش از این پیتزا هات یک پیتزای تهیه شده با جایگزین گوشت ساخته شده توسط کلوگ را آزمایش کرد. این آزمایش بیش از یک سال پیش در یک رستوران در آریزونا برگزار شد.

دیوید گریوز ، مدیر ارشد برند Pizza Hut US ، گفت: “آنچه از آن آزمون آموختیم این است كه افراد زیادی در آنجا واقعاً گوشت گیاهی می خواهند و اشتهای زیادی برای این نوع محصولات وجود دارد.

Little Caesars که به صورت خصوصی برگزار می شود ، یک پیتزای سوسیس بدون گوشت را نیز آزمایش کرده است. از جایگزینی برای غذای غیرممکن رقیب Beyond استفاده کرد.

سهام یام که ارزش بازار آن نزدیک به 31 میلیارد دلار است ، امسال تاکنون 1٪ افزایش یافته است. سهام فراتر از آن که ارزش بازار آن بیش از 9 میلیارد دلار است ، تا پایان روز دوشنبه ارزش خود را در سال 2020 بیش از دو برابر افزایش داده بود. اما سهام Beyond در معاملات دوشنبه به شدت سقوط کرد.