وکیل ترامپ پیشنهاد می کند پیروزی پنسیلوانیا برای بایدن دور از ذهن باشد

وکیلی برای مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ در روز چهارشنبه نشان داد که این مبارزات می تواند با تکیه بر یک ترفند قانونی و قانونی برای پیچ خوردن پیروزی جو بایدن رئیس جمهور منتخب در پنسیلوانیا و احتمالاً در سایر ایالت ها باشد.

این استراتژی دور از ذهن نیاز به یک دادگاه فدرال دارد که گواهینامه پنسیلوانیا از نتایج انتخابات خود را باطل کند و سپس مجمع عمومی ایالت را موافقت کند که منتخبان ترامپ را به کالج انتخاباتی بفرستد.

این ایده در نامه ای سه صفحه ای كه وكیل مبارزات انتخاباتی مارك اسكارنگی به دادگاه تجدیدنظر برای مدار سوم نوشت ، در پاورقی دفن شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ از دادگاه تجدیدنظر درخواست می کند تا پیشنهاد خود را برای جلوگیری از تأیید اعتبار روز سه شنبه برای بایدن در پنسیلوانیا بررسی کند.

این ایالت 20 رأی در کالج انتخاباتی دارد. با جلوگیری از هرگونه مداخله دادگاه یا قانونگذاری ، بایدن آن آرا را به دست می آورد که به همراه چندین ایالت دیگر ، 36 رای انتخاباتی بیشتر از آنچه برای کسب ریاست جمهوری به او احتیاج داشت ، به او داده اند. قرار است دانشکده انتخابات 14 دسامبر رأی بدهد.

در نامه Scaringi آمده است كه دادگاه های آمریكا می توانند از تأیید صلاحیت انتخابات پنسیلوانیا تأیید كنند و بنابراین نتیجه گیری را كه وی نوشت سه شنبه توسط فرماندار تام ولف “صادر شده” فاقد اعتبار است.

هیچ چیز ادعایی در مورد اطمینان گرگ از نتایج تایید شده انتخابات وجود ندارد ، که فرماندار آن روز در توییتی اعلام کرد.

در ادامه پاورقی Scaringi گفت: “علاوه بر این ، مجمع عمومی پنسیلوانیا قدرت تعیین منتخبان ریاست جمهوری مشترک المنافع را دارد.”

این وکیل نوشت: “تصمیم دادگاه منطقه ای مبنی بر اینکه رئیس جمهور ترامپ آرا legal قانونی را به دست آورد ، ممکن است تأثیر بسزایی در مجمع عمومی داشته باشد.”

نامه اسکارینگی صریحاً به جزئیات استراتژی ای می پردازد که مبارزات انتخاباتی ترامپ از هفته ها قبل ، از زمان پیش بینی بایدن به عنوان برنده انتخابات ملی ، به آن اشاره داشته است.

این استراتژی چالش های قانونی کافی برای پیروزی بایدن در ایالت های کافی است که بتواند این پیروزی را خنثی کند ، یا در صورت لزوم ، مجلس قانونگذاری ایالتی را تحت کنترل جمهوریخواهان بدست آورد تا رای مردم برای بایدن را رد کند و انتخاب کنندگان ترامپ را به کالج انتخابات بفرستد.

به عنوان بخشی از این استراتژی ، وکلای مبارزات انتخاباتی ترامپ بارها ادعاهایی درباره تقلب گسترده در رای گیری مطرح کرده اند. اما آنها هیچ مدرکی درباره چنین کلاهبرداری ارائه نکرده اند.

و مبارزات انتخاباتی و متحدان آن بارها پرونده های دادگاه را از دست داده و یا پرونده های دادرسی خود را پس گرفته اند.

هفته گذشته ، رهبران GOP قانونگذار میشیگان ، پس از دیدار در کاخ سفید با ترامپ ، به صراحت گفتند که آنها گواهینامه نتایج انتخابات ایالات متحده را لغو نمی کنند.

روزها بعد ، میشیگان تایید کرد که بایدن در آن ایالت که 16 رای انتخاباتی دارد ، پیروز شده است.

علیرغم آن ، ستاد انتخاباتی ترامپ گفته است که امیدوار است دادگاه عالی ایالات متحده ، که دارای سه قاضی تعیین شده توسط ترامپ است ، در نهایت ادعاهای خود را بشنود.

ترامپ در ابتدای هفته جاری ، در همان اوایل هفته جاری ، آزادسازی 7 میلیون دلار بودجه فدرال به بایدن توسط اداره خدمات عمومی را برای تسهیل انتقال وی به دفتر تأیید کرد.

درخواست تجدیدنظر در پنسیلوانیا پس از آنكه مبارزات انتخاباتی ترامپ متحمل خسارات عمده ای در دادگاه منطقه ای ایالات متحده شد ، ارائه شد.

قاضی فدرال متیو بران روز شنبه تلاش های کمپین برای جلوگیری از صدور گواهینامه میلیون ها رأی دهنده پنسیلوانیا را رد کرد.

بران ، در یک نظر جدی ، ادعاهای مبارزات انتخاباتی را “بدون شایستگی” خواند و گفت که تیم حقوقی ترامپ ، به رهبری “رودی جولیانی” شهردار سابق شهر نیویورک ، در ارائه “استدلال های قانونی قانع کننده و اثبات واقعی فساد گسترده” در ایالت برگه های رای گیری

مبارزات انتخاباتی ترامپ در فرجام خواهی خود درخواست لغو حکم بران را نداد.

در عوض ، کمپین از مدار سوم خواست که به کمپین اجازه دهد نسخه اصلاح شده شکایت حقوقی خود را برای “بازگرداندن ادعاهایی که سهواً حذف شده بودند” از نسخه قبلی ، ارائه دهد.

با صدور رأی بران ، درخواست افزودن ادعاهای بی شماری که مبارزات انتخاباتی ترامپ قبلاً از پرونده خود منصرف شده بود ، در واقع رد شد.

این موارد شامل این ادعا بود که مقامات انتخابات پنسیلوانیا مانع از مشاهده شمارش آرا-رایج از طریق طرفداران ترامپ شده اند.

در نامه اسکارینگی آمده است: “بیش از 70 میلیون آمریکایی به رئیس جمهور دونالد ج. ترامپ رأی دادند.” “ادعاهای کمپین باید به شایستگی رسیدگی شود ، و به دلیل تخلفات رویه ای رد نشود.”

نامه اسکارینگى روز چهارشنبه همچنین از مدار سوم خواست که به جولیانی اجازه دهد در استیناف استدلال شفاهی کند.

جولیانی در حال حاضر پذیرفته نیست که در آن دادگاه بحث کند و “به دلیل عوارض Covid-19 با نهادهای دولتی در نیویورک” نتوانسته است گواهینامه های لازم را بدست آورد ، “

وکلای کمیته ملی دموکرات ، یکی از احزاب زیادی که در مخالفت با کارزار انتخاباتی ترامپ به پرونده تجدیدنظر پیوسته اند ، بلافاصله به درخواست CNBC برای اظهار نظر در مورد نامه Scaringi پاسخ ندادند.

اما مبارزات انتخاباتی بایدن در روز سه شنبه ، امتناع کمپین ترامپ در پذیرفتن باخت رئیس جمهور را به سخره گرفت.

“این به راحتی برای همه غیر از دونالد ترامپ ، رودی جولیانی و [campaign senior legal advisor] جنا الیس با بیان اینکه این انتخابات به پایان رسیده است و جو بایدن به طرز چشمگیری پیروز شد ، گفت: “باب باوئر ، مشاور ارشد حقوقی مبارزات بایدن.

“ترامپ همه تلاش خود را برای سلب حق رای از رای دهندگان و جلوگیری از تأیید نتایج در پنسیلوانیا انجام داد ، از جمله تشکیل بیش از 15 دادخواست ناموفق – که اخیراً یکی از شرم آورترین اجراهای دادگاه در تمام دوران را تولید کرده است ، قاضی پرونده حکم داد که استدلال آنها بائر گفت: “بدون لیاقت” و “با شواهد پشتیبانی نمی شوند”.

“ترامپ در پنسیلوانیا موفق نبود و هیچ جای دیگری موفق نخواهد شد. پرونده های قضایی ترامپ همچنان ناکام خواهد ماند ، زیرا از روز انتخابات در بیش از 30 مورد انجام شده است ، ایالت ها نتایج خود را تأیید می کنند و جو بایدن به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد می کند در 20 ژانویه 2021. “

رافی ملکونیان ، وکیل تجدیدنظر مستقر در هوستون ، در یک تماس تلفنی به CNBC گفت که استدلال مطرح شده در پاورقی “ساخته شده” است.

ملكونيان اختلاف داشت كه پرونده اي كه اسكارنگي در آن پاورقي آورده است در واقع نشان مي دهد كه “دادگاه هاي فدرال ممكن است حكم نتيجه انتخابات را صادر كنند” پس از آنكه فرمانداري در آن امضا كرد.

اما وكیل تجدیدنظر گفت كه مبارزات انتخاباتی ترامپ در این مرحله راه های قانونی دیگری نیز برای پیگیری دارد: “منظور من این است كه هر چیز دیگری قابل بحث نیست.”

ملکونیان گفت این نامه خود “عجیب” است.

وی گفت: “شما تصور نمی كنید كه در بحثهایی كه در مختصر خود ارائه نكرده اید ، یواشكی بزنید.”

مشخص نیست که درخواست تجدیدنظر اجازه استدلال می دهد ، همانطور که Scaringi درخواست می کند. ملکونیان گفت که او نمی داند دادگاه مدار “علاقه مند خواهد بود که رودی جولیانی را به طور ناعادلانه در مورد پرونده بحث کند.”

ملكونیان گفت: “اگر این كار را بكنند ، من تصور می كنم كه او به او خیلی سخت می دهند.”