واحد بهداشت GE با خرید تقویت کننده تجارت اصلی تصویربرداری پزشکی ، حسگرهای منشوری استارت آپ سوئدی را خریداری می کند

لری کالپ ، مدیر عامل ، جنرال الکتریک

اسکات ملین | CNBC

GE Healthcare روز جمعه اعلام کرد که در حال خریداری شرکت تازه تأسیس سوئدی Prismatic Sensors AB ، و تقویت تجارت اصلی تصویربرداری پزشکی است.

Prismatic Sensors AB در سال 2012 به عنوان بخشی از موسسه فناوری سلطنتی KTH در استکهلم ، سوئد تاسیس شد. این ردیاب ها را برای تصویربرداری اشعه ایکس پزشکی ایجاد می کند.

جنرال الکتریک بهداشت ، یک شرکت تابعه از جنرال الکتریک ، گفت: فناوری راه اندازی تصاویر واضح تر با دوزهای کمتری از اشعه را به بیماران ارائه می دهد. این شرکت می تواند “گامی اساسی به جلو” در تشخیص سرطان ، اختلالات قلبی و سایر بیماری ها باشد ، و از افشای مفاد قرارداد خودداری کرد.

این شرکت گفت این خرید در ماموریت آن است که به کارکنان پزشکی کمک می کند تشخیص دقیق تر و تشخیص بیماری ها را زودتر انجام دهند.

کایران مورفی ، مدیرعامل GE Healthcare در مصاحبه ای با CNBC گفت ، این فن آوری می تواند سرانجام برای شناسایی سرطان در مراحل اولیه مورد استفاده قرار گیرد. وی افزود: این شرکت از سال 2017 سهمی در این شرکت دارد. این لبه برش است. “

وی در بیانیه ای افزود: “از اولین دستگاه های اشعه ایكس تا اولین نمونه اولیه شمارش فوتون CT ، GE بهداشتی متعهد است كه برای دستیابی به سلامت دقیق و بهبود زندگی ، فناوری های نسل آینده را پیشگام كند.”

GE Healthcare در حال حاضر یکی از بازیگران غالب در تجهیزات بیمارستان و آزمایشگاه است و در حال رشد در پرونده های پزشکی ، نرم افزارهای مراقبت های بهداشتی است و مارک خود را در تحقیقات ژن درمانی گسترش داده است. در سال 2019 ، GE Healthcare از سازمان غذا و دارو برای دستگاه جدید اشعه ایکس مجهز به هوش مصنوعی مجوز گرفت که به گفته این شرکت ، زمان ریه ریزش یافته در بیماران را کاهش می دهد.

این واحد تنها در سه ماهه سوم 4.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

مورفی به CNBC گفت كه این شركت امسال در اوایل ویروس كرونا “در چشم طوفان” بود زیرا تقاضای زیادی برای فناوری تصویربرداری پزشکی خود برای تشخیص بیماری های ریوی ناشی از Covid-19 دید. وی همچنین گفت این شرکت به شدت درگیر افزایش تولید ونتیلاتورها است که شامل همکاری با فورد موتور است.

مورفی گفت: “ما در رفع نیازهای Covid در خارج از كشور كاری خارق العاده انجام داده ایم.” وی افزود كه او فکر می کند تیم GE GE به رغم همه گیر شدن یک قرن در همه این موارد به وجود آمده است.

در سال 2018 ، جنرال الکتریک اعلام کرد که قصد دارد جنرال الکتریک بهداشتی را به شرکت خود تقسیم کند ، زیرا به نظر می رسد تجارت اصلی و انرژی خود را دو برابر کند. سرانجام جنرال الکتریک تصمیم گرفت واحد را حفظ کند اما هنوز بخش بیوفارما را به قیمت 21.4 میلیارد دلار به شرکت صنعتی داناهر فروخت. جنرال الکتریک فروش اواخر مارس به داناهر را به پایان رساند.

جنرال الکتریک بهداشت و درمان گفت که انتظار دارد این کار را تا ژانویه به پایان برساند