نگاهی به داخل این خانه مزرعه رنگین کمانی 180 ساله بیندازید

در سال 2009، کت اوسالیوان، که به نام های کتوایز، 46 ساله، و میسون براون، 43 ساله شناخته می شود، در یک انبار هنرمند با هم اتاقی هایشان در بروکلین، شهر نیویورک، زندگی می کردند که ایده ای به دست آوردند.

Katwise، یک هنرمند پچ‌ورک، به CNBC Make می‌گوید: «ما همیشه در خطر اخراج بودیم و مجبور بودیم از مرکز شهر دورتر شویم و من فقط حساب کردم و متوجه شدم که قیمت وام مسکن نصف هزینه اجاره است. آی تی.

آن دو با هم نشستند و دایره ای در اطراف شهر نیویورک روی نقشه کشیدند و شروع به جستجوی جایی کردند که بتوانند زمینی برای مزرعه بخرند. این ایده ای است که Katwise می گوید در آن زمان بسیار ساده لوحانه بود.

او می گوید: “من مطلقاً نمی دانستم چقدر است. فقط فکر می کردم هر چیزی بهتر از ادامه دادن اجاره بها و زندگی با شخصیت های مختلف برای اطمینان از داشتن سقفی بالای سرمان است.”

این خانه مزرعه 180 ساله در ابتدا در 40 هکتار زمین قرار داشت. این زوج در ابتدا 16 هکتار خریدند، اما در نهایت توانستند کل ملک را پس بگیرند.

Katwise

Katwise و Brown جستجوی خود را در آوریل آغاز کردند. دو ماه و 25 بازدید بعد، آنها یک خانه مزرعه 180 ساله را در 16 هکتار زمین در کینگستون، نیویورک دیدند. آنها می دانستند که می خواهند آن را بخرند.

چیزی که بیشتر از همه در مورد این خانه به این زوج توجه کرد این بود که صاحب ملک هنوز در آنجا زندگی می کرد و 60 سال بود که در آنجا زندگی می کرد.

“او در داخل خانه نشسته بود که ما آن را دیدیم و این درخشش زیبا را ساطع کرد که باعث شد احساس کنم خانه یک گنج است و این فرصتی بود تا باتوم را از او بگیرم و مراقب آن باشم زیرا می توانم بگویم که او آماده عبور است. کاتویس گفت.

این زوج پول کافی برای خرید خانه را نداشتند، بنابراین برای چندین برنامه دولتی درخواست دادند و بودجه دریافت کردند که شامل کمک مالی 30000 دلاری بود.

اما پس از یک بازرسی، سازمان پشتیبان آن کمک مالی به این نتیجه رسید که خانه به جای تعمیر باید خراب شود، بنابراین آنها بودجه خود را برداشتند.

همان روزی که این زوج کمک مالی خود را از دست دادند، فروشگاه سابق Etsy کاتویز که در آن ژاکت های تکه تکه شده می فروخت، در فضای مجازی پخش شد. پول حاصل از فروش به زوجین اجازه داد تا با خرید مزرعه پیش بروند.

در ماه ژوئن، پیشنهاد 224000 دلاری آنها پذیرفته شد. این زوج یک اعتبار مالیاتی 8000 دلاری دریافت کردند که خریدارانی که برای اولین بار خانه داشتند به دلیل بحران مالی در سال 2008 واجد شرایط دریافت آن بودند.

این زوج بیش از 10 سال است که خانه مزرعه را بازسازی می کنند

Katwise تمام وسایل آشپزخانه الهام گرفته از دهه 1950 خود را دست دوم پیدا کرد.

Katwise

Katwise می گوید که آنها در آن زمان متوجه نبودند که خانه جدیدشان چقدر کار نیاز دارد. از دهه 1950 هیچ چیز در خانه تغییر نکرده بود.

این زوج مجبور شدند تقریباً همه چیز را از فونداسیون و سیستم سپتیک گرفته تا پشت بام دوباره انجام دهند.

Katwise می گوید که آنها حداقل 224000 دلار برای بازسازی تمام جنبه های خانه مزرعه اختصاص داده اند – کمی بیشتر از همان مبلغی که برای ملک پرداخت کردند.

او افزود: “راستش، سعی می‌کنم آن را جمع نکنم، زیرا فکر کردن به آن کمی حیرت‌انگیز است. من فقط سپاسگزارم که به لطف همه‌گیری، ارزش اموال آنقدر بالا رفته است که ما متأسفانه زیر آب نیستیم.”

همانطور که این زوج وسایل را تنظیم می کنند، خانه دارای چهار اتاق خواب، یک حمام کامل و یک حمام است. Katwise و Brown هر کدام اتاق های مخصوص به خود را برای کار، یک اتاق اضافی برای عکاسی و یوگا، و یک اتاق نشیمن با شومینه دارند. این ملک دارای چندین ساختمان خارجی نیز می باشد.

زمانی که کاتویس و براون برای اولین بار خانه را خریدند، 16 هکتار زمین داشت، اما اندازه اصلی ملک 40 هکتار بود. مالک اصلی مجبور شد در طول سال ها قطعات زمین را بفروشد.

با گذشت زمان، Katwise و Brown توانستند 24 هکتار دیگر را خریداری کنند که این ملک را به اندازه اصلی خود بازگرداند.

یکی از چیزهایی که کاتویس می گوید که بدون آن نمی تواند زندگی کند، یک مسیر راه آهن است که در کنار زمین آنها می گذرد. مسیر راه آهن یک مسیر عمومی چند منظوره است که از راهروهای راه آهن سابق ایجاد شده است.

او افزود: «این فقط یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی است که برای مدت طولانی از آن قدردانی نمی‌کردم. “این یک مسیر طولانی، زیبا و خاص است که فقط بزرگترین هدیه است.”

Katwise و Brown افرادی را برای کمک به بازسازی آنها در طول مسیر استخدام کردند و بسیاری از این کارها را نیز خودشان انجام دادند.

Katwise

کاتویس و براون تمام پول خود را صرف خرید ملک کردند. پس از بسته شدن، آنها حدود 5000 دلار در حساب بانکی خود داشتند.

این زوج هیچ بودجه ای برای تغییرات و ارتقای زیادی که خانه نیاز داشت نداشتند.

آنها تصمیم گرفتند بازسازی را به صورت تکه تکه انجام دهند، که اکنون کاتویس می گوید که دیگران را از انجام آن توصیه می کند.

او گفت: “با دانستن آنچه که ما اکنون در مورد تعمیرات خانه می دانیم، به آنها می گویم که پول خود را مرتب کنند و همه چیز را یکباره به درستی انجام دهند.”

او می‌گوید: «من کاملاً نمی‌دانستم که چگونه به زندگی ما تبدیل می‌شود و در 10 سال گذشته درباره تعمیرات خانه صحبت می‌کردم.

Katwise گفت: “بسیاری از مردم به بازسازی ما نگاه می کنند و فقط کار را می بینند، اما چیزی که نمی بینند این است که چقدر باید خیاطی انجام دهم تا بتوانم هزینه آن را بپردازم.” من آن را خانه‌ای می‌نامم که ژاکت‌ها ساخته‌اند، زیرا با تجارت من یکی است.»

“هر چیزی را که لمس می کنم تبدیل به رنگین کمان می شود”

علاوه بر خانه اصلی، ملک دارای حوض و مسیر راه آهن نیز می باشد.

Katwise

وقتی زمان تزئین خانه جدیدشان فرا رسید، کاتویز می‌دانست که به چه سمتی می‌رود – او همیشه فردی رنگارنگ بوده که هنر روانگردان را دوست دارد.

او می‌گوید: «هر چیزی را که لمس می‌کنم به رنگین کمان تبدیل می‌شود، بنابراین فکر می‌کردم خانه‌ام نیز این کار را می‌کند.

این زوج از عشق کاتویز به رنگ و اقلام زیادی که این دو طی سال‌ها سفر به تنهایی و با هم جمع‌آوری کرده‌اند، الهام گرفتند.

Katwise گفت: «زمانی که خانه داشتیم، مجموعه بزرگی از گنجینه‌ها از سرتاسر جهان داشتیم که می‌توانیم خانه را مانند یک گالری برای نمایش آن نگه داریم.» “این مثل یک موزه است.”

Katwise گفت که او همیشه می دانست که خانه اش شبیه یک رنگین کمان خواهد بود.

Katwise

نکته افتخاری برای Katwise این است که هیچ چیز در خانه آنها کاملاً جدید نیست. این یا سوغاتی از سفرهای آنها است، یا از یک فروشگاه صرفه جویی خریداری شده یا در Craigslist یافت می شود.

اگرچه کاتویس فکر می‌کند که بازسازی خانه هرگز تمام نمی‌شود، اما می‌گوید مهم‌ترین درسی که در دهه گذشته آموخته این است که از خانه‌اش لذت ببرد به جای اینکه به آن به‌عنوان یک پروژه بی‌پایان نگاه کند.

Katwise می‌گوید: «بسیار آسان است که به آن به‌عنوان چیزی که می‌خواهم در آینده باشد و قدردان چیزی که اکنون هست ندانم، نگاه کنم. من بیشتر تلاش می‌کنم تا از این که چقدر خوش شانس هستیم و چقدر زیبا هستیم، قدردانی کنم.»

هیچ چیز در خانه این زوج جدید نیست. با وسایلی که در طول سال ها جمع آوری کرده اند تزئین شده بود.

Katwise