نظرسنجی جدید CNBC نشان می دهد 70 درصد آمریکایی ها از نظر مالی استرس دارند

SVB، خرابی امضا: در اینجا چیزی است که باید در مورد پوشش FDIC بدانید

تورم، بی ثباتی اقتصادی و فقدان پس انداز، تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها را تحت فشار مالی قرار داده است.

طبق گزارش جدید CNBC Your Money، حدود 70 درصد آمریکایی‌ها اذعان دارند که این روزها در مورد مسائل مالی شخصی خود استرس دارند و اکثریت – 52 درصد – از بزرگسالان آمریکایی گفتند که استرس مالی آنها از قبل از شروع همه‌گیری کووید-19 در مارس 2020 افزایش یافته است. نظرسنجی اعتماد مالی که با مشارکت Momentive انجام شد.

برخی مضطرب و نامطمئن در مورد اینکه آیا می توانند بهتر از پس پول خود برآیند، ممکن است از چشم انداز ایجاد بودجه ترسیده باشند یا مطمئن نباشند که پول نقد خود را کجا ذخیره کنند تا بیشترین بازده را داشته باشند. دیگران ممکن است تعجب کنند که چگونه پس انداز برای بازنشستگی را زمانی که دیر شروع کرده اند شروع کنند.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های ماه ملی سواد مالی، CNBC داستان‌هایی را در طول ماه به مردم کمک می‌کند تا از پول خود مدیریت، رشد و محافظت کنند تا بتوانند واقعاً بلندپروازانه زندگی کنند.

بروس مک‌کلاری، معاون ارشد رئیس‌جمهور می‌گوید: «مردم نگران این هستند که پولی که پس‌انداز کرده‌اند دوام نیاورد و نگران هستند که مجبور شوند بیشتر به کارت‌های اعتباری و سایر منابع بدهی‌شان تکیه کنند تا بتوانند زندگی کنند.» در بنیاد ملی مشاوره اعتباری

هزینه های بالاتر

هزینه‌های اصلی خانوار – اجاره، خواربار و آب و برق – همگی بیشتر از یک سال گذشته است و قدرت خرید مصرف‌کنندگان را تضعیف می‌کند.

بر اساس نظرسنجی از 4336 نفر، نزدیک به 60 درصد از پاسخ دهندگان تورم را به عنوان عامل اصلی استرس مالی، و به دنبال آن بی ثباتی در سطح اقتصاد (43 درصد)، افزایش نرخ بهره (36 درصد) و کمبود پس انداز (35 درصد) عنوان کردند. بزرگسالان، که در پایان ماه مارس انجام شد.

ورشکستگی بانک ها اعتماد را تضعیف می کند

یک شعبه سابق وودمر، نیویورک، شعبه بانک Signature بانک شکست خورده.

Newsday Llc | روز نیوز | گتی ایماژ

شکست‌های اخیر بانک سیلیکون ولی و بانک امضا و نگرانی‌ها در مورد سلامت سیستم مالی ایالات متحده بر عدم اطمینان افزوده است. تنها 13 درصد از بزرگسالان گفتند که به سیستم بانکی آمریکا بسیار اطمینان دارند. حدود یک سوم گفتند که بحران بانکی اخیر آنها را بیشتر نگران امنیت مالی خود کرده است و 42 درصد گفتند که تا حدودی آنها را نگران کرده است.

افزایش هزینه بدهی

این نظرسنجی نشان داد که اکثر آمریکایی ها (58٪) از حقوق و دستمزد به چک زندگی می کنند. بسیاری از آنها برای تامین مخارج زندگی خود به کارت های اعتباری متکی هستند تا کمبودهای خود را پوشش دهند. در همین حال، نزدیک به یک چهارم از افراد مورد بررسی گفتند که بدهی کارت اعتباری نیز به استرس مالی آنها کمک کرده است.

داده های دولتی نشان می دهد که موجودی کارت های اعتباری در حال افزایش است و نرخ بزهکاری در حال افزایش است. بر اساس گزارش فدرال رزرو آمریکا، سطح بدهی خانوارها در ماه فوریه نسبت به سال گذشته 38 میلیارد دلار افزایش یافته است.

از بین رفتن امنیت مالی

ترکیبی از قیمت‌های بالاتر برای کالاها و خدمات اساسی، افزایش نرخ استقراض در کارت‌های اعتباری، وام‌های خودرو، وام‌های مسکن و سایر بدهی‌ها، و بالشتک مالی کم یا نداشتن، احساس امنیت مالی مردم را از بین می‌برد.

تنها 45 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که صندوق اضطراری دارند. و برای کسانی که پس انداز اضطراری دارند، حدود 26 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که کمتر از 5000 دلار پس انداز دارند.

افراد با درآمد بالا مصون نیستند

حتی کسانی که 100000 دلار یا بیشتر درآمد دارند، این فشار را احساس می‌کنند، و اکثریت (57%) می‌گویند که از نظر مالی استرس دارند. حدود یک سوم از افرادی که شش رقمی درآمد دارند، گفته اند که از حقوق و دستمزد به حقوق خود می گذرانند و بیش از یک چهارم گفتند که هیچ بودجه اضطراری ندارند.

مک‌کلاری می‌گوید: «تقریباً هیچ بخشی از جمعیت وجود ندارد که تحت تأثیر فشارهای مالی که ما در حال حاضر به طور گسترده‌تری با آن مواجه هستیم، دست نخورده باشند».

با پول بادآورده چه کنیم

فیزکس | ایستوک | گتی ایماژ

حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان گفتند اگر 10000 دلار داشتند، آن را در ترکیبی از سهام، اوراق قرضه و پس انداز سرمایه گذاری می کردند. قرار دادن پول در یک حساب پس انداز پربازده یکی دیگر از گزینه های محبوب بود. فقط 7 درصد در بورس سرمایه گذاری می کنند و همین درصد هم پول خرج می کنند.

در همین حال، تنها 4 درصد از زنان در مقایسه با 11 درصد از مردان، 10000 دلار درآمد بادآورده در بازار سهام سرمایه گذاری می کنند. این نظرسنجی نشان داد که زنان بیشتر احتمال دارد که این درآمد بادآورده را در یک حساب پس‌انداز با بازده بالا یا ترکیبی از سهام، اوراق قرضه و پس‌انداز بگذارند.

زنان از نظر مالی بیشتر از مردان استرس دارند

طبق این نظرسنجی، به عنوان یک گروه، زنان بیشتر از مردان در مورد مسائل مالی شخصی احساس استرس می‌کنند، به طوری که 72 درصد از آنها در مقایسه با مردان 67 درصد اعلام کردند که از نظر مالی تحت فشار هستند. زنان همچنین بیشتر گزارش می‌دهند که از حقوق و دستمزد خود در حال زندگی هستند و پس‌انداز اضطراری ندارند.

برخی از زنان نیز بخشی از به اصطلاح نسل ساندویچ هستند.

وینی سان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Sun Group Wealth Partners مستقر در ایروین، کالیفرنیا، گفت: «آنها از نظر فیزیکی و مالی با تعهدات خود به فرزندان و والدین سالخورده خود دستکاری می کنند.

زنان تمایل دارند پس انداز کنند و به دنبال معاملات هستند، اما در هنگام سرمایه گذاری ریسک گریزتر هستند.

لیندسی برایان-پادوین

درمانگر مالی

سان، یکی از اعضای مشاور مالی CNBC گفت: “ما در حال صحبت با مسائلی مانند تسهیلات مراقبت طولانی مدت برای والدین هستیم، در حالی که به فرزندشان کمک می کنیم تا برای برنامه های کالج خود آماده شود و بفهمیم چگونه آنها می توانند هزینه های کالج را پرداخت کنند.” شورا. “این استرس زیادی دارد.”

دستمزد کمتر و هزینه های بالاتر مراقبت از کودک نیز ممکن است بر استرس مالی زنان بیفزاید. به گفته کارشناسان، یکی دیگر از دلایل تفاوت جنسیتی ممکن است تفاوت تحصیلات مالی در بین دختران و پسران باشد.

لیندسی برایان-پادوین، یک درمانگر مالی ساکن میشیگان، می گوید: «دختران در مورد شکار مقرون به صرفه، هیجان جستجوی فروش، آموزش می بینند، در حالی که به پسرها آموزش داده می شود که بیشتر ریسک کنند و فعالیت های کارآفرینانه را دنبال کنند. “بنابراین وقتی بزرگ می شوند، زنان تمایل دارند پس انداز کنند و به دنبال معاملات باشند، اما در هنگام سرمایه گذاری ریسک گریزتر هستند.”