مک دونالد قصد دارد برای جلوگیری از خستگی همه گیر ، ایمنی کوید را بررسی کند

مردم در خارج از محل مک دونالد در شهر نیویورک از ماسک محافظ صورت استفاده می کنند.

نوام گالای | گتی ایماژ

مک دونالد در شش هفته آینده بررسی ایمنی ویروس کرونا را در رستوران های خود انجام خواهد داد زیرا کارشناسان بهداشت نگرانند که خستگی کووید در ثبت تعداد بالای موارد جدید در ایالات متحده نقش دارد.

طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه موارد جدید Covid-19 در روز پنجشنبه از 131،400 مورد فراتر رفت. طبق تجزیه و تحلیل CNBC ، میزان عفونت های روزانه جدید 32 درصد در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته افزایش یافته است.

افزایش عفونت ها باعث شده است برخی ایالت ها و شهرداری ها محدودیت های شدیدتری را در آستانه فصل تعطیلات اعلام کنند. به عنوان مثال ایالت نیویورک برای 10 ساعت از شب برای یک وعده غذای داخل و خارج از منزل قانون منع رفت و آمد شبانه اعمال کرده است. بعضی از مکان ها مانند زادگاه مک دونالد شیکاگو ، یک بار دیگر غذا خوردن در داخل را ممنوع کرده اند.

طبق یادداشت داخلی اپراتورهای آمریکایی که توسط CNBC مشاهده می شود ، مک دونالد برای هر حق امتیاز یک بار بازدید خواهد کرد. ارزیابی ها با همکاری رهبری franchisee ایجاد شده است. چارلی استرانگ ، افسر ارشد میدانی مک دونالد ، رئیس مارک سالبرا ، رئیس اتحاد رهبری رهبر ملی حق رای دادن و تریسی جانستون ، صاحب امتیاز ، نامه را نوشتند.

این بازرسی ها نحوه اجرای “پنج حداقل عملیاتی برتر” توسط یک حق امتیاز را ارزیابی می کند. پس از اتمام کار ، انتظار می رود که امتیاز دهندگان مطمئن شوند که بقیه مکان هایشان نیز بهترین روش ها را دنبال می کنند. هدف این است که تمام بازدیدها تا 31 دسامبر به پایان برسد.

استرانگ ، سالبرا و جانستون همچنین بر اهمیت استفاده از تجهیزات برای امکان پرداخت بدون تماس و ایجاد فاصله اجتماعی در آشپزخانه تأکید کردند.

در این نامه آمده است: “ما با یادآوری سیستم به پایان می رسانیم که اقدامات ما توسط مصرف کنندگان ، خدمه و سایر ذینفعان خارجی تحت نظارت دقیق قرار می گیرد.”

غول فست فود با چندین پرونده قضایی روبرو شده است و ادعا می کند شرکت های حقوقی این شرکت نتوانسته اند به اندازه کافی از آنها در برابر ابتلا به ویروس محافظت کنند. در یک مورد ، یک قاضی شیکاگو دریافت که مک دونالد سهل انگاری نمی کند بلکه نیاز به آموزش بهتر کارگران خود در زمینه فاصله اجتماعی و ماسک مناسب دارد.

جو ارلینگر ، رئیس جمهور مک دونالد آمریکا ، در پست متوسطی که روز جمعه منتشر شد ، نوشت که این زنجیره چندین میزگرد تشکیل می دهد تا درباره اقدامات پیشگیری از Covid-19 با سایر افراد در صنعت بحث کند.

وی گفت: “این منطقه ای است كه ما هیچ كسی را به عنوان یك رقیب نمی بینیم ؛ هرچه سازمانی از دامنه و مقیاس ما بتواند آنچه را كه آموخته ایم به اشتراک بگذارد ، می توانیم به ایمن تر شدن همه كمك كنیم.”

ارلینگر همچنین گفت که میزان آلودگی در رستوران های مک دونالد کمتر از جمعیت عمومی ایالات متحده است ، اما هدف این شرکت از بین بردن موارد جدید است. وی از کارمندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق خط تلفن Covid زنجیره ای گزارش دهند.

وی نوشت: “از این گذشته ، موفقیت مک دونالد – درست مانند موفقیت والمارت ، اپل ، استارباکس یا هر تجارت مستقر در آمریکا – به این بستگی دارد که همه ما در اسرع وقت به برخی از نسخه های نرمال برگردیم.”

سهام مک دونالد در معاملات بعد از ظهر جمعه تقریباً ثابت بود. این سهام که ارزش بازار آن 164 میلیارد دلار است ، امسال 7 درصد رشد کرده است.